Joo kyllähän noilla hintaa on.. 50 kappale.Wau
Itteäkin kiinnostais vaan ei varat anna myöden pitkään aikaan vielä
En mä ny tiiä et onks siinä sillee mitää juttua, mä oon vaan aina tykänny lävistyksistä. Koru se on siinä niinku muutki.Mikä se juttu noissa on kun noi toisia kiehtoo?
Meinaatko, että äidin lävistykset vaikuttaa jotenkin lapsen kehitykseen? Mitähän sinulla mahtaakaan olla siellä korvien välissä? Sahanpuruja?sä vielä ihmettelet miks ei tyttös kehity normaalisti....
Ahaaa. Mielenkiintoista....No ihan niin ku vaikka piimässä tai homejuustossa, jotkut tykkää, jotkut ei!
Tai lyhyessä tukassa naisella, jotkut tykkää jotkut ei......
Ja neki pahasti vettyneitä..Meinaatko, että äidin lävistykset vaikuttaa jotenkin lapsen kehitykseen? Mitähän sinulla mahtaakaan olla siellä korvien välissä? Sahanpuruja?
En kehdannu lisätä loppuun tuotaJa neki pahasti vettyneitä..
Niin no, oli munkin tarkotus ostaa veronpalautuksista itelleni Minna Parikan kengät, vaan vahingossa puhuin asiasta äitilleni, joka kielsi ehdottomasti ja kiristämällä sai mut luopumaan ajatuksesta. Oikeassa oli, ettei niihin olisi varaa, PAITSI veronpalautuksista Eikä mulla edes ole YHTÄÄN kirkkaanpunaisia korkkareitaJoo kyllähän noilla hintaa on.. 50 kappale.
Mutta ku on pakko saada..
En kehdannu lisätä loppuun tuota
Mä haluaisin taas uuden tatskan
No siis kenkiähän ei KOSKAAN voi olla liikaa! Ja jos ei oo yhtää kirkkaanpunasia korkkareita ni pakkohan se sit on..Niin no, oli munkin tarkotus ostaa veronpalautuksista itelleni Minna Parikan kengät, vaan vahingossa puhuin asiasta äitilleni, joka kielsi ehdottomasti ja kiristämällä sai mut luopumaan ajatuksesta. Oikeassa oli, ettei niihin olisi varaa, PAITSI veronpalautuksista Eikä mulla edes ole YHTÄÄN kirkkaanpunaisia korkkareita
Saa nähdä, ehkä ostan ne salaa XD
Mä ostin just kolmet kun oli vitosen pari. Mut ne on niin avoimia ettei käy talvihäihin ol-len-kaan... Mä luulen et saatan lykätä ukolle rahat kouraan ja käsken lahjaostoksille. Sithän mä en tavallaan ois ostanu niitä iteNo siis kenkiähän ei KOSKAAN voi olla liikaa! Ja jos ei oo yhtää kirkkaanpunasia korkkareita ni pakkohan se sit on..
Mä oon kans ties kuin monet kengät ostanu vaikka en ois oikeesti tarvinnukkaa.. mut ku halvalla sai..
Mä ostin viimeks kahdet ihan törkeen siistit 12 sentin korkkarit ku oli vaan kympin pari! En oo niitä kyl käyttäny pahemmin, toisia kaks kertaa.. Mut olihan ne pakko ottaaMä ostin just kolmet kun oli vitosen pari. Mut ne on niin avoimia ettei käy talvihäihin ol-len-kaan... Mä luulen et saatan lykätä ukolle rahat kouraan ja käsken lahjaostoksille. Sithän mä en tavallaan ois ostanu niitä ite
Ei niin, rapsutukselta tuntuu.No eihän kyllä satu tatskaaminen Kipukynnys korkealla
No nii on mullaki! Mut jotai rajaa sentää.. Vertical sattu ihan tautisesti mut se kesti vaan vähän aikaa, tatskaaminen kestää tunteja ja tunteja ja...No eihän kyllä satu tatskaaminen Kipukynnys korkealla
Kaikissa meissä elää pieni.. ööh.. jooh..Masokisti?