Laihdutus laihdutus..

-vilttitossu-

Uusi jäsen
16.11.2010
3
0
1
Tänään mä sen päätin. Mä aion laihduttaa ja aion tässä päätöksessä kerrankin pysyä!! Tosi hyvä fiilis. Aina oon aikonu alottaa,ja usein alottanukki. Aina on tyssänny. Mut nyt on kerranki sellainen fiilis että NYT! Tavote on pysyä max 600 kalorissa per päivä. Kertokaa jos teillä on hyviä vähä kalorisia ruokia,välipaloja jne..:D

miten vähä kaloreita. Pitää aika raudanluja itsekuri olla. Taitaa ruoan puolelta mennä salaatti- ja keittolinjalle. Ja jotain tosi vähäkalorisia jogurtteja, vähän hedelmää. Ei paljon maitoa, ei yhtään sokeria tai herkkuja. Mä jaksaisin tota noin päivän.

Kaloreita tietty lisätään pikku hiljaa..ei palata täysin rinnoin takaisin normaaliin. Pikku hiljaa. Näitä ns pussi kuurejahan on miljoonia erilaisia.Pusseista tulee se max 600 päivässä. Minä teen sen vain ruoalla.En pusseilla.

Joo, mutta pusseissa on se juju, ettei tarvii nälissään miettiä, että mitä söis, ja jääkaapilla haahuilla, vaan syö vaan sen keiton tai pirtelön. Mutta arvaa vaan miten vaikeeta on vastustaa vaikka leipää ja voita, jos sitä ei sais syödä, ja koko keho huutaa sen perään. No tuuhan kertomaan viikon päästä jos vielä oot kitukuurillas.

Mie päätin että herkkulakkoon alan+yritän pienentää annoksia+ainakin vähentää semmosta ruokien välillä tapahtuvaa napostelua yms.,(nyt ihan virallisestikin kun sen tänne ilmotan :) ) kattoo nyt miten onnistuu. Painoa pitäs saada alaspäin, toivon että näin onnistuis.
En millekään nälkädieetille jaksa alkaa kun itsekuri on muutenkin aika matala..jos ei tää auta niin pitää varmaan kokeilla sitä karppausta sitten, sillä on yks kaveri ainakin saanu ihan hyviä tuloksia.

tämä Xtravaganza tai joku sinnepäin perustuu juuri tuohon ja siellä ne syövät vain 500kcal/pvä

paino tippuu paljon ja hetkessä jos jaksaa kituuttaa

itsekin tuota koitin ja viikon jaksoin kituuttaa, sain tiputettua viikossa 3kg :)

Mulla onnistui melkein tuolla konstilla pudottaa 9 kiloa, 60 kilosta 51 kiloon :) Söin max 1000 kaloriapäivässä, usein 2-4-6-8-10-konstilla eli yhtenä päivänä 200 kcal, toisena 400kcal, 3. 600kcal jne. Pysyi aineenvaihdunta toiminnassa kun kalorimäärä vaihteli :) Voin suositella! Kilot pysyi pois viitisen vuotta, nyt on päässyt vähän repsahtamaan... Mut ois tarkoitus laihduttaa uudelleen :) Ja tätä varmaan joku epäluuloinen tulee haukkumaan provoksi tms. mutta mulla oli hyvä motivaattori kun halusin olla laiha mun ylioppilaspäivänä.

[QUOTE="eden";22469168]Mulla onnistui melkein tuolla konstilla pudottaa 9 kiloa, 60 kilosta 51 kiloon :) Söin max 1000 kaloriapäivässä, usein 2-4-6-8-10-konstilla eli yhtenä päivänä 200 kcal, toisena 400kcal, 3. 600kcal jne. Pysyi aineenvaihdunta toiminnassa kun kalorimäärä vaihteli :) Voin suositella! Kilot pysyi pois viitisen vuotta, nyt on päässyt vähän repsahtamaan... Mut ois tarkoitus laihduttaa uudelleen :) Ja tätä varmaan joku epäluuloinen tulee haukkumaan provoksi tms. mutta mulla oli hyvä motivaattori kun halusin olla laiha mun ylioppilaspäivänä.[/QUOTE]

Kyllä mä uskon, että noin voi laihduttaa, mutta hei ihan tosissaan: minkälainen idiootti syö päivän aikana niukimmillaan 200 kaloria päivässä...

Tolla kalorimäärällä sä saat vain aineenvaihdunnan sekaisin ja paino ei välttämättä putoa ollenkaan (ja jos laihdut niin ne kilot lähtee lihaksista ). Itse laihdutin karppaamalla ja söin yli 2000 kcal päivässä :D Ja lihakset pysy eikä jääny löllöä!

Kurkista tänne: www.karppaus.info PALJON helpompi tapa laihduttaa!

[QUOTE="vieras";22469182]Kyllä mä uskon, että noin voi laihduttaa, mutta hei ihan tosissaan: minkälainen idiootti syö päivän aikana niukimmillaan 200 kaloria päivässä...[/QUOTE]

Sellanen idiootti (kiitos vaan, mulkero!) jolla on itsekuria ja joka haluaa tosissaan laihtua :) Muistaa syödä vitamiinit ym. niin pysyy keho kunnossa. Ja itse jopa voin paremmin kun söin enemmän kasviksia jne. ja jätin ne kaloripitoiset rasvapommit syömättä!

Alkuperäinen kirjoittaja jöö;22469219:
Karppaus on ihan perseestä. En suosittele kenellekään!
Low Carb Diet Problems - Low Carb Diet Cons

Aikamoista roskaa toi. Karppaus ei ole korkeaprotiininen ruokavalio! Hiilarit korvataan rasvalla, ja kyllä niitä hiilareita myös vähän syödään. Ja kaikkien ei tartte laihduttaa ketoosilla vaan monille riittää pienempikin hiilareitten rajoitus.

Ja lihakset ei todellakaan katoa, mä oon ketoosissa polttanut rasvaa ilman että paino putos- eli lihakset kasvoi samalla (tietty treenasin samalla myös lihaskuntoa ). Ketoosihan on ihan yleinen rasvanpolttokeino bodareilla.

Alkuperäinen kirjoittaja jöö;22469354:
Syö vaan ittes hengiltä, tervemenoa hautaan! =)

Olen karppauksella saanut koholla olleen paastoverensokeri laskemaan, kolesterolit on parantunut ja olo huomattavasti parempi, eli tuskin vähään aikaa hauta odottaa ;) Kannattaa itse tutkia asioita ennen kuin tuomitset. Et näköjään tiedä karppauksesta mitään.

Olen laihtunut 3 kuukaudessa 6 kiloa pidentämällä lenkit yli tunnin mittaiseksi(joka pv lenkki) ja pienentämällä annoskokoa. Syömättä en ole(normi kotiruoka), vedän saman määrän herkkujakin kuin ennen.

tämä Xtravaganza tai joku sinnepäin perustuu juuri tuohon ja siellä ne syövät vain 500kcal/pvä

paino tippuu paljon ja hetkessä jos jaksaa kituuttaa

itsekin tuota koitin ja viikon jaksoin kituuttaa, sain tiputettua viikossa 3kg :)

Itse olen Xtravaganzalainen ja olin pussikuurilla n. 9 vk ja 18 kg lähti. MUTTA, se ero onkin, että noissa pusseissa on ns. kaikki mitä tarvitset sillä hetkellä. Eli vitamiinit ja muut vastaavat. Toisekseen eihän pusseja ole tarkoitus syödä pitkän aikaa vaan vain saada laihtuminen käyntiin.

Ap:lle, kannattaisi aloittaa se painonpudotus suuremmilla kalorimäärillä.

Yhteistyössä