Piikille tollanen rakki.mitä olette tehneet.
Yhteiset säännöt pitäisi olla joo=/se vain kun tuo 3 ja 5 vuotias ei osaa niitä ajatella niin keittiössä kun syövät,muuten osaa komentaa ein ja kiellot koiralle jos tarvii.Tuo on kyllä paha.
Perheellä pitäisi olla yhteiset säännöt, mitä koira tekee, missä saa olla jne jne. Koiralla menee sekaisin arvojärjestykset, mikäli kaikki perheenjäsenet eivät pidä yhteisistä säännöistä kiinni. =)
joo mä tiedän tuon tunteen! mä tein niin että jätin tarkotuksella kääretortun pöydälle ja kyttäsin et koska ottaa sen, kun näin että oli menossa nappaamaan sitä otin niskasta kiinni ja heitin maahan kyljelleen niin loppu varastelut sen jälkeen ku tajusi että niin ei tehdä!!!Yhteiset säännöt pitäisi olla joo=/se vain kun tuo 3 ja 5 vuotias ei osaa niitä ajatella niin keittiössä kun syövät,muuten osaa komentaa ein ja kiellot koiralle jos tarvii.
Tuon tiukan ein juttu ei mene tuolla kaaliin,se syö oman kipponsa tyhjäksi ja heti pitäisi saada lisää ihan sama mitä se on kun jotain ruokaa,syö esim mandariinin kuoret,porkanan kuoret perunat ihan mitä vain kunhan jotain ruokaa saa.
herranjumala mitä tekstiä.Tuollainen kiruus voisi pysyä kokonaan ulkona. Usko vaan joku kerta satuttaa lapsia vielä ahneuksissaan. Mä en jaksaisi katsoa tuollaista hurttaa hetkeäkään ja mielestäni portit on jotenkin tyhmä ajatus. Jos koira ei oikeasti pysy pois ruokapöydältä kunnon komennuksista niin piikki perssuuksiin vaan. Lappis ei koskaan lopeta tuota on niin perusahne luonteeltaan jos ei sillä kunnon kuria ole aina. Huom, myös silloin kun vain lapset paikalla.
Meillä sisko hoiti niin että kun koira varasti pöydästä jotain niin sai sellaisen kurmootuksen että ei tehnyt toista kertaa sitä ja nöyrästi odottaa vuoroaan olohuoneen oulella nykyään. Veteli siis kunnolla päin näköä sitä hurttaa ja oppi.