Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enhän mä ole ittestäni puhunut mitään...Mä en vain ole niin rajoittunut, että ajattelisin ettei seksiä kannata harrastaa jos ei saa orgasmia. Enkä kuvittele, että siinä tapauksessa se tehdään vain miehen mieliksi. Tässä ei nyt jotkut tajua sitä, että seksissä on paljon muutakin kuin vain se orgasmi.

Mä sanoin alunperin sitä että ne naiset jotka eivät saa orgasmia mitenkään ovat varmaan aika usein niitä joille on oikestaan ihan sama että harrastaako seksiä vai ei. Kun sä aloit vaahtoomaan niin aloin ärsyttämään sua tahallani. Mutten ole missään nimessä sitä mieltä että seksiä "ei saa/kannata" harrastaa jos ei saa orgasmia. Mutta mä olen edelleenkin sitä mieltä että silloin nainen harrastaa sitä lähinnä kumppaninsa takia. Vertaa tilanne: masturboiko nainen jos ei saa orgasmia?

Mulle orgasmi on tärkeä ja haluankin miestäni usein tai jos mies ei käytettävissä niin masturboin.

Mä sanoin alunperin sitä että ne naiset jotka eivät saa orgasmia mitenkään ovat varmaan aika usein niitä joille on oikestaan ihan sama että harrastaako seksiä vai ei. Kun sä aloit vaahtoomaan niin aloin ärsyttämään sua tahallani. Mutten ole missään nimessä sitä mieltä että seksiä "ei saa/kannata" harrastaa jos ei saa orgasmia. Mutta mä olen edelleenkin sitä mieltä että silloin nainen harrastaa sitä lähinnä kumppaninsa takia. Vertaa tilanne: masturboiko nainen jos ei saa orgasmia?

Mulle orgasmi on tärkeä ja haluankin miestäni usein tai jos mies ei käytettävissä niin masturboin.

On sitten varmaan jotenkin kummallinen nainen jos nauttii seksistä vaikka ei saa orgasmia ja haluaa sitä omaa puolisoaan eikä harrasta seksiä vain miestään miellyttääkseen...jo tuolla aiemmin kirjootin tästä.

on....

Itse saan orgasmin vain yksin masturboidessani, joskus todella harvoin miehen kanssa jos on joku lelu käytössä.
MUTTA silti RAKASTAN seksiä, nautin siitä suunnattomasti, se tuntuu niin hyvältä, voisin harrastaa vaikka 100000000 kertaa päivässä! Ja HUOM, ilman sitä orgasmia!!

[QUOTE="Horuksen silmä";22459796]Ehkä sitten et osaa ilmaista kantaasi selkeästi, kun noista sun vastauksista saa hyvin töykeän ja aggressiivisen kuvan.[/QUOTE]

No Leukistisen asenne naiseen joka ei saa orgasmia oli heti melkoosen törkiä. Ehkä kannattaisi jutella omien kavereitten kanssa näistä asioosta niin tietääs muutakin kuin sen oman tilanteen.

[QUOTE="vieras";22459809]No todellakin masturboin! Saan kyllä orkun miehen sormilla ja peppuseksissä, mutta en itse masturboidessa, mutta voi luoja sekin tuntuu hyvältä. Siis ajatteletteko, että orkuttomat on jotenkin turtia kaikille tuntemuksille?[/QUOTE]

Niin kyllähän pillussa tunto on vaikka ei orgasmia saisikaan. :laugh:

Mä olen saanut elämäni parhaat orkut synnytysten jälkeen kun on seksiä harrastettu, elikkäs noin 6-8viikkoa synnytyksestä. Ne oli niin eläimellisen voimakkaita et lapsia vaan synnyttämään joka päivä :laugh:

Paikat vissiin jotenkin niin herkillä ja "saatavilla" sillon et se tuntuu ihan miellettömän hyvälle.

Ratkaisuna olen käyttänyt sitä, että panen häntä niin kauan, että paikat ovat hellänä eikä halua enää seksiä. Ei kai se sama asia ole kuin orgasmi, mutta parempaakaan lopputulosta ei ilmeisesti ole saatavilla. Nainen sanonut, ettei ole saanut kenenkään kanssa koskaan yhdynnässä orgasmia. Sormilla kyllä tulee.

Mä myönnän 100% orgasmitakuun. Niin vaimo kun vieraskin tulee joka kerta!

No Leukistisen asenne naiseen joka ei saa orgasmia oli heti melkoosen törkiä. Ehkä kannattaisi jutella omien kavereitten kanssa näistä asioosta niin tietääs muutakin kuin sen oman tilanteen.

No mulla ei ollut mitään asennetta nyt ketään naista kohtaan, vaan mä sanoin, että mun mielestä seksin harrastaminen on turhaa, jos ei koskaan saa orgasmia. Mun mielestä. Ymmärrätkö sä, mitä se tarkottaa? Alkaa vähän tuntuu, et sulla on tässä pari asennetta mua kohtaan.

Edelleenkin, kertokaa sit, ku tunnette miehen, joka ei koskaan saa orgasmia yhdynnässä, mutta haluaa sitä silti jatkuvasti harrastaa.

No mulla ei ollut mitään asennetta nyt ketään naista kohtaan, vaan mä sanoin, että mun mielestä seksin harrastaminen on turhaa, jos ei koskaan saa orgasmia. Mun mielestä. Ymmärrätkö sä, mitä se tarkottaa? Alkaa vähän tuntuu, et sulla on tässä pari asennetta mua kohtaan.

Edelleenkin, kertokaa sit, ku tunnette miehen, joka ei koskaan saa orgasmia yhdynnässä, mutta haluaa sitä silti jatkuvasti harrastaa.

No eiköhän tässä ole joku perustavanlaatuinen ero miehen ja naisen välillä, koska tuntuu löytyvän niin paljon naisia, jotka haluavat harrastaa seksiä ilman orgasmia ja vieläpä nauttivat siitä.

No eiköhän tässä ole joku perustavanlaatuinen ero miehen ja naisen välillä, koska tuntuu löytyvän niin paljon naisia, jotka haluavat harrastaa seksiä ilman orgasmia ja vieläpä nauttivat siitä.

Jaa, vai oisko se vaan se odotus, mikä naisille on asetettu? No, ihan sama sinänsä, mutta siis ovatko nämä kaikki miehet siis kylmiä ja tunteettomia, jos eivät halua yhdyntää ilman orgasmia? Alettaisiinko miestäkin syyttää jostain mitätöinnistä, jos mies sanoisi saman, minkä minä sanoin, että en haluaisi seksiä ilman orgasmia?

Miksi sä miehet tähän vedät? Nehän nyt panee aina ja kaikkea, näin kärjistetysti. Ainakin suurin osa miehistä.

Miesten on huomattavasti helpompi saada orgasmi kuin naisten, se luulisi jokaasen tietävän. Ei se ole naisten vika jos ei pysty laukeamaan. Silti voi haluta seksiä. Ja onhan tässäkin ketjussa tullut esille, että sitten voi yksin saada sen orgasmin aikaan. Eikä kuitenkaan harrasta seksiä vain sen takia, että haluaa miellyttää miestä.

Mun kaveri ei saa ikinä miehen kanssa, mutta silti hän näkee mitä mieltä on harrastaa seksiä. Eikä se nainen todellakaan tee sitä vain miehensä mieliksi, on sen verran vahva luonne, että häntähän ei pakoteta.

No tota, miehet yleensä saavat hyvin helposti naisiin verrattuna. Harvallapa miehellä kai kyse on siitä ettei koskaan saa, vaan voi olla ennemmin kausittaista. Joten vertaus aloitukseen (nainen ei saa) on horjuva.

Mun mieheni ei stressin aikana saanut orgasmia, siinä meni viikkoja. Harvemmin tuli harrastettua seksiäkin, mutta kerta-pari viikkoon kuitenkin. Ja kyllä, nautimme molemmat silti. Onhan se myös tapa rentoutua. Hän kyllä laukesi yleensä, mutta omien sanojensa mukaan ei saanut oikeaa orgasmia moneen viikkoon. Minusta tilanne oli ok, koska tiesin että johtu stressistä ja väsymyksestä. Naisillahan se johtuu usein fysiologisista syistä, kaikki naiset siis ei edes voi saada orgasmia.

Sanoit myös, että jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, hän tekee sen vain miehen mieliksi. Tämähän on tietysti nykyaikana loukkaus, koska eihän itsellinen nainen nykyään saa tehdä mitään kumppaninsa mieliksi tai se on alentavaa. Lisäksi dissasit sen, että sinulle sanottiin, että seksistä voi nauttia myös ilman orgasmia.

En mä muuten sanonut mitään kenenkään mieliksi tekemisestä. Lue tarkemmin, kuka sanoi mitäkin, niin ei tarvitse syytellä.

Yhteistyössä