A.P.U.V.A Mitä ihmettää joululahjaksi miehelle jolla onjo oikeastaan kaikkea???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22458851]Miksi miehelle jolla on jo kaikkea pitää ostaa lisää materiaa?[/QUOTE]

no noihan oli urheiluvälineitä! Nyt vielä tuli mieleen laskettelusukset tai lumilauta. Jos haluaisi vaikka aloittaa uuden harrastuksen, tai käynyt laskettelemassa mutta aina vuokrasuksilla.

mistähän kannattas kattoo tollasta edullista salikassia?
siis ei tartte olla mikään superhieno tai kallis. Kun kuitenkin jää yleensä kassi sinne salille ja tuo sit aina kasassa pesuun rytkyjä :D

[QUOTE="vieras";22458932]Ja siihen lisäksi golf setti, rantalentopalloverkko, tral pyörä, ralliauto, taittoveeitsi, lasertähtäin ja ase, kultainen dildo ja Madofin tuoli.[/QUOTE]

no itse toivon golf-settiä...viime vuonna sain sukset. Että en ymmärrä mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?!

dodiih.. kirja tilattu.. nyt kattelen niitä dödö/suihkusaippua lahjapakkauksia.. vielä kun löytäs jostain sen kassin. :)

hyviä ideoita tulikin tänne. Kiitti :)

Aika helpollahan sä pääset sit kuitenkin ja aika persoonattomiahan nuo on. Mulla on oikeesti tosi hankala tapaus, jolle ei käy mikään mainituista jutuista. Paitsi tuo itsetehty lahjakortti vois kehiteltynä ollakkin hyvä :D.

Aika helpollahan sä pääset sit kuitenkin ja aika persoonattomiahan nuo on. Mulla on oikeesti tosi hankala tapaus, jolle ei käy mikään mainituista jutuista. Paitsi tuo itsetehty lahjakortti vois kehiteltynä ollakkin hyvä :D.

Ehkä persoonattomia, mutta käyttöön :)
Ja tuo kirja minkä tilasin tulee olemaan tosi ahkerassa luvussa :D

Olis kyllä ollut kiva keksii jotain tosi spesiaalia, mut ei taida keksii. Et vielä sellasia ideoita tänne vaan jos vaikka tulisi joku kiva :)

Ja nuo itse tehdyt "lahjakortit" on meillä toimineet ;)

Mun mielestä parhaita lahjoja on sellaset, mitä jokatapuksessa hankkisi/lahjakortit sellaisiin asioihin palveluihin, joita kuitenkin käyttää. Se osoittaa huomaavaisuutta, että huomioi mitä toinen oikeasti tarvii/kuluttaa7käyttää elämässään.