A.P.U.V.A Mitä ihmettää joululahjaksi miehelle jolla onjo oikeastaan kaikkea???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ihan sama ongelma, mutta mä sain kerrankin tänä vuonna selvät ohjeet. Eli metsurinhanskat tai sellanen kirkonulkomaanapujuttu eli tyyliin jotain kanoja, sika, koulupuku ym.juttu kehitysmaahan. :D

Onko pakko ostaa mitään, jos kerran jo kaikkea on? Mun mielestä ihan turhaa energian tuhlausta tuollainen, että jos kerran mitään ei tarvitse, niin eikö aikuinen ihminen voi sitten olla ilman mitään sen kummempaa lahjaa. Anna vaikka suklaata ja hemmottelua...

Musiikkia! Ostin juuri isänpäivälahjaksi miehelle kaksi cd-levyä. Toinen levy oli takuuvarma, hän oli siitä puhunut jo aiemmin että pitäisi ostaa. Toinen taas vähän kokeilulla, pari kappaletta olin kuullut etukäteen radiosta ja tyyli tuntui sopivalta miehelle. Mietin kyllä sitäkin, että olisin antanut levykaupan myyjän suositella jotain ja ostanut sillä perusteella sen toisen levyhn,mutta kun hyllyssä tulikin vastaan tuo jota olin jo hieman miettinyt että voisi olla hyvä.

Mutta meillä onkin käytössä sellanen lista, mihin mies aina vuoden mittaan lisäilee asioita, joita tahtoisi, ja sitten jos en keksi mitään hyvää lahjaa, nappaan listasta jonkun sopivan. On muuten tosi toimiva keksintö vaikka itse sanonkin :D

jäkislippu on tavallaan "turha" koska käy matseissa muutenkin.
Yhteinen viikonloppu johonkin ois aika jees tartteis vaan saada sit sille ajalle joku hoitaja lapsille..
Ja sekin on ollut tässä suunnitelmissa jo jonkin aikaa et se ehkä jokatapaukessa tehdään.
suklaa myös ihan hyvä idis mut sitä kun on sit muutenkin jouluna.. hmm..

tää on tosi vaikeaa :D

ja joo ollaan sovittu kyllä ettei osteta toisille mitään kun ei tartteta mitään MUTT mies kuitenkin ostaa mulle. Meni nytkin ostaa synttärilahjan vaikka sanoin etten halua mitään. Hiton sika :D

mitähän ihmettä mä keksisin.. käy ahkeraan salilla ja olen miettinyte et olisko jotain hyödyllistä sinne.. äääh..

minä ostin viimejouluna miehelle alkosta sellaisen jouluoluen, siis miehellä ei ole alkon kans ongelmaa joten sai sitten joulusaunan jälkeen olusen, tykkäsi kovasti koska ei ollut osannut tuollaista arvata!! eikä ollut kallis :) lahjakortit tulevat kalliimmaksi...

Miksi pitää ostaa mitään, jos kaikkea on ja mitään erityistä ei halua? Ja jos sanoo ettei mitään halua, niin eikö silloin tarkoita sitä?
Itse (jos olis nyt jostain syystä jotain ostettava) ostaisin kirjan (kaikille löytynee joku sellainen, joka lähellä sydäntä; aihepiiri, aihe, kirjailija tms) tai jonkin pienen asian, joka liittyy harrastukseen.

Niinkun tuolla jo kerran kirjoitin.. siksi ostan koska mies ostaa kumminkin mulle, niin kyllä musta olis tosi törkeetä ja vaivautunut olo kun jouluna paketteja avataan ja mies on ostanut mulle ja mä en sille mitään :D

Toi kirja oli ihan hyvä idis.. sydämen lähellä siis (siis mistä voisin kiinnostua kirjoissa) on jäkis ja sali.. olisikohan jotain kirjaa aiheisiin liittyen..