Relaatio 18

rockmam
kyllä tiedän kuin hankalaa kun "super ratkojat" saa valmiiksi niin ei ne ketjuu kauheest kattele mulle ei oo mitään vaivaa täs jäkis matsii kattellessa vastailla sain ite nyt aika hyvin vinkkei mistä hakee ja oli kotonakin aikaa tehdä eli valmistus aika pian seuraavaa odottelen innoissani kun pitäisi olla minun ja lasteni 4KPL laatima eli sanoinkin että se on kuin jakomielitautisen tekemä kun toinen jatkoi siitä mistä toinen lopetti mutta ajatusmaailma on muuten aika samanlainen paitsi ikä tekee jotain sellaisia asioita että ajattelee eritavalla siellä on monikossa monta sanaa mut kyl pitäs onnistuu melkein ilman googlee ja wikii
itse olen yleensä ollut etujoukoissa mutta nyt en ole ehtinyt pariin päivään koneelle.
Nämä tenojokitytöt jne ovat jatkuvasti vaatimassa vihjeitä, mutta kun itse saavat valmiiksi katoavat kuin pieru saharaan..
tsirp on kiva kun auttaa meitä jälkijunassa tulevia.. mikään ei oo niin ärsyttävää kuin että jää muutamasta sanasta kiinni koko relaatio
 
"satu"
saisinko apua seuraaviin ennenkuin pää hajoo lopullisesti... ei tarvi sanoo suoraan, vihjeet riittää :)

turbonegro:
slovenia 8 6 4
turbonegro-harmonikka-soitin 9

bulgaria:
jogurtti- kebab 8

terminator:
filosofia 6 (yhdistyy skåne-ruudun vapaakaupunkiin)

auta jos osaat!!!
 
slove sellanen kahakka joka kesti piip ei viikoi ei vuosia
ylös esa pakarisen kulttuuri suomi-elokuvissa esim rovaniemen markinoilla elokuva kuuluu tähän
bulg vaikee vihjata joku kastike tää oliIskender

termi ei vankeus
 

Yhteistyössä