No mitäs teillä on rastittu lelulehdistä lahjatoiveiksi :D

"vieras"
poika 5v on rastinut lähes kaikki lego city -pakkaukset, olen ostanut jo keskuspaloaseman ja matkustajalentokoneen. Lisäksi toivoo kaikkia radio-ohjattavia vempaimia ja Zhuzhu-hamsterin.

Meillä poitsu löysi yhdestä lehdestä sellaisen kalastuspelin (joita tivolissa aina on) niin se ostetaan.. sit anttilasta ostetaan ajosimulaattori.. sitten se toivoo kaikkea muumijuttuja, mutta ei oo varaa ostaa muumitaloa eikä laivaa... kattoo jos löytyis jotain halvempia juttuja.. sit saa vaatteita ja piirrettyjä varmaanki... :)

Lehdistä ei ole rastittu mitään, kun kukaan ei ole tuolle 4-vuotiaalle pojalle sitä opettanut. Lahjalista-sivun, mihin voi kirjoittaa toiveita, kyllä tunnisti.

Olen kysellyt mitä haluaa lahjaksi, niin Lego Kingdomin pako vankitornista, Muumilaivan, Darth Vader-asun ja sen valkoisen Star Wars-asun. Nämä asut löysi eilen tulleista Toys R Usin ja BR Lelun kuvastosta. Ja sitten myös loput Lego Hero Factory-hahmot ja ne "pahukset".

Toivoa saa vaikka kuun taivaalta. Osa toivesita toteutetaan, osa ei.

Meillä 7-vuotias totesi, että "Kauheeta krääsää -ostaostaosta" ja laitto lehtiroskakasaan. :D
On äiti huomaamattaan vissiin aivopessy.
Upeata. Meillä osaa 4vee jo kysyä leluhyllyllä että "onks tää suomessa tehty"? Mutta sen sisäistäminen että 99% leluista on kiinalaisia, ei oo vielä mennyt perille :D Mies nimittäin usein sanoo, että ostaa leluja, jos ne on Suomessa tehtyjä, mutta eihän noi pikkuautot koskaan ole :whistle:

Meillä 2½v ja kohta 4v lueskelee yhdessä lehteä, ja nuorempi sanoo toi on mun, toi on mun......
Nuoremmalla ei toiveita niin olekaan vielä, isompi intoilee kaikesta Hello Kittystä...

Meillä tuo vanhempi on oppinut iloitsemaan kovasti pelkästään uusista vaatteista...on ne sitten uusia tai kirpparilta... Ihanaa kun on lapsi joka innostuu muustakin kuin leluista.
Meillä lelulehtiä säästetään niin kauan kun ehjänä pysyvät, tykkää lapset niitä lukea aina vaan uudestaan ja uudestaan..

Miehen tytölle 10v, pidin juuri pienen puhuttelut lahjatoiveista, jotka kaikki oli 60€ tai enemmän maksavia...ja juurikin se joulun jälkeinen, en saanut mitään tai en saanut kun yhden niistä mitä toivoin...

Yhteistyössä