Vauva vai uudet tissit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissevä täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissevä täti

Vieras
Oon kärsinyt isoista rinnoista monta vuotta ja nyt asia on menossa eteenpäin, lähete kirurgille saatu (julkisella puolella). Ja nyt sit mies alkoi puhumaan josko vielä tehtäisiin yksi lapsi, itselläni on ajoittain ollut vauvakuumetta vaikka lapsia on jo ennestäänkin enkä nyt tiä mitä tehdä.
Onko täällä ketään joka olisi rintojenpienennysleikkauksen jälkeen vielä saanut vauvan? Mä haluaisin sinne leikkaukseen mennä niin nopeasti kuin suinkin vaan pääseen jos kirurgi sen tarpeelliseksi näkee koska mulla on kamalasti vaivaa selälle yms näistä rinnoista.
Sen tiedän että imetys ei välttämättä onnistu mutta kyllähän korvikkeellakin hyviä vauvoja kasvaa. Mutta meneekö ne uudet tissit ihan pilalle raskaudesta?
Kuulostaapa pinnalliselta mutta koittakaa ymmärtää.

Ystävälleni tehtiin leikkaus ja lääkäri sanoi että sen jälkeen ei saa kahteen vuoteen raskautua, koska raskaus vaikuttaa niin paljon rintoihin. Niiden pitää parantua kunnolla.

Jos lähitulevaisuudessa haluatte vauvan, mä odottaisin vielä niiden tissien kanssa, koska käsittääkseni raskauden ja rintaleikkauksen välissä pitäisi olla aikaa enemmänkin kuin jokunen kuukausi. Voisihan siinä leikkauksessa käydä nytkin ja yrittää vauvaa vasta myöhemmin, mutta mä ajattelen asiaa niin, että leikkaukseen voi mennä myöhemminkin, mutta hedelmällisyys laskee vuosi vuodelta...

Etkä sä mun mielestä ole pinnallinen.

[QUOTE="vieras";22448653]Jos lähitulevaisuudessa haluatte vauvan, mä odottaisin vielä niiden tissien kanssa, koska käsittääkseni raskauden ja rintaleikkauksen välissä pitäisi olla aikaa enemmänkin kuin jokunen kuukausi. Voisihan siinä leikkauksessa käydä nytkin ja yrittää vauvaa vasta myöhemmin, mutta mä ajattelen asiaa niin, että leikkaukseen voi mennä myöhemminkin, mutta hedelmällisyys laskee vuosi vuodelta...

Etkä sä mun mielestä ole pinnallinen.[/QUOTE]

Joudun lähes päivittäin syömään särkylääkkeitä kun niskat niin jumissa ja pää särkee yms niin en tiä miten se raskausaikakaan sit menis, hohhoh, vaikeita päätöksiä.

Yhteistyössä