T
tissevä täti
Vieras
Oon kärsinyt isoista rinnoista monta vuotta ja nyt asia on menossa eteenpäin, lähete kirurgille saatu (julkisella puolella). Ja nyt sit mies alkoi puhumaan josko vielä tehtäisiin yksi lapsi, itselläni on ajoittain ollut vauvakuumetta vaikka lapsia on jo ennestäänkin enkä nyt tiä mitä tehdä.
Onko täällä ketään joka olisi rintojenpienennysleikkauksen jälkeen vielä saanut vauvan? Mä haluaisin sinne leikkaukseen mennä niin nopeasti kuin suinkin vaan pääseen jos kirurgi sen tarpeelliseksi näkee koska mulla on kamalasti vaivaa selälle yms näistä rinnoista.
Sen tiedän että imetys ei välttämättä onnistu mutta kyllähän korvikkeellakin hyviä vauvoja kasvaa. Mutta meneekö ne uudet tissit ihan pilalle raskaudesta?
Kuulostaapa pinnalliselta mutta koittakaa ymmärtää.
Onko täällä ketään joka olisi rintojenpienennysleikkauksen jälkeen vielä saanut vauvan? Mä haluaisin sinne leikkaukseen mennä niin nopeasti kuin suinkin vaan pääseen jos kirurgi sen tarpeelliseksi näkee koska mulla on kamalasti vaivaa selälle yms näistä rinnoista.
Sen tiedän että imetys ei välttämättä onnistu mutta kyllähän korvikkeellakin hyviä vauvoja kasvaa. Mutta meneekö ne uudet tissit ihan pilalle raskaudesta?
Kuulostaapa pinnalliselta mutta koittakaa ymmärtää.