Loppuratkaisu oikein!
Kamera 12
Kirous 9
Lund 8+4+4 jäljellä
+ se mystinen vielä piilossa oleva sana.
Kamera 12
Kirous 9
Lund 8+4+4 jäljellä
Ei hitto, ei vaan saa tota loppuratkaisua...Loppuratkaisu oikein!
Kamera 12
Kirous 9
Lund 8+4+4 jäljellä
Juu mä pyörittelin ko. paikkakuntia ja sitä vaakunaheppua ja kaimaansa ja kaikkia vaikka miten päin. Mut nyt löysin sen, kiitos rautalangasta!Roseship: Avasitko vihjesivun eli näitkö vaakunan? Ex-kunta on Sääks...i. Nykyisin kuuluu Val... . Löytyy jatkowikistä eli kirkonkirous ja KERETTILÄISYYS Alkaa H.kirjaimella
toisella o alkavalla googlen toisellasivulla. Melkein sama kuin toinen sana mikä tuli ennemmin vastaan niin menee helposti ohi.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22442682:mulle tulee tasan 6 otsikkoa ja ainoa joka on monikossa on toi zednicin mainitsema ja olen kokeillu sen yksikössä... alan kohta taas itkemään
no tälle löytyy facebook yhteisökin nähtä'västiNoi on edelleen huonoja noi Googlen järjestykseen perustuvat vihjeet kun toi järjestys on kaikilla erilainen... :/
Juu ei saa, tolla yrjöyhdistelmällä mä löysin...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22442772:joo mut ku ei oo ku yks sivu noita vastauksia eli ei vissiin voi noita molempia sanoja laittaa yhtä aikaa sinne
Vinkkaas tota kameraa vielä vähän paremmin kun eihän se aukea...No vihdoinkin sain sen loppuratkaisun! Mulla tuo oikea sana sisältyi googlen tuloksiin, kun laitoin vain puolet vihjesanoista hakukenttään. Koko rimpsulla tuli vain 6 hakutulosta, eikä mikään niistä se oikea.
Nyt sitten se Lund.
sano mistä sanoTattada tattada taa Löysin sen robotti 3+4+3+7
Löytyi sen bändin robottilaulun SAKSANkielisistä lyriikoista.sano mistä sano
Huh, tattis... Jotenkin mä tossa Lundissa kovasti harhaudun Maria/Tamara Lundin suuntaan, mutta tuloksetta... Mikäköhän toi voi olla? Lund on kyllä paikka Saksassa...Se kamera 12 on monsieur Daguerren kehittämä valokuvausmuoto.
Oikeastaan riittää kun kääntää robotti-biisin nimen saksaksiLöytyi sen bändin robottilaulun SAKSANkielisistä lyriikoista.
Niinpä näkyy...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22442921:jollaki on se lund, koska oon 2:na
Heh, onnittelut vaan. Olisko Lund-vinkkiä?Valtavasti kiitoksia tuosta kamerasta, ei olis kyllä tullu mieleenkään tuo! Nyt on kaikki sanat plakkarissa.