Saako lapseni isä jostain selville meidän osoitteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kika"

Vieras
Huoltajuus on yksin mulla, ei olla pidetty vuosiin yhteyttä. Isyyden hän on kuitenkin tunnustanut.

Sekä mun että lapsen osoitetiedot on salaisia, mutta saako hän ne silti selvitettyä? Jotain virallista kautta esim?

Jos hän on isyyden kerta tunnustanut, niin eiköhän silloin saa ne osotetiedot viranomaisten kautta halutessaan. Siis ellei sulla ole mitään lähestymiskieltoa sille haettuna.

Tietenkin saa, mikä tekee ihmisen niin tunteettomaksi ja kylmäksi luonteeltaan että haluaa biologisen lapsen hyljätä isältään?

Ja siittäminen tekee ihmisestä ISÄN? Mun lapsen isä on ainakin yks saatanan paskaläjä ja lapsella ois paljon parempi ilman (niinkuin koko muulla maailmallakin). Usko tai älä, niin on ihmisiä, joiden läsnäolo lapselle ei oo hyväksi...

Ja siittäminen tekee ihmisestä ISÄN? Mun lapsen isä on ainakin yks saatanan paskaläjä ja lapsella ois paljon parempi ilman (niinkuin koko muulla maailmallakin). Usko tai älä, niin on ihmisiä, joiden läsnäolo lapselle ei oo hyväksi...

Mä en ymmärrä miksi sitten näiden "paskaläjien" haluaa tunnustavan sen lapsen isyyden? Moni nainen kun haluaa että mies tunnustaa isyyden, mutta mitään oikeutta miehellä ei ole kuitenkaan osallistua lapsensa elämään.

ap:n mies onkin itse sitä tunnustamista vaatinut, ja thats it. Minulla tilanne, että isä halusi välttämättä tunnustaa isyyden, isyystestin jälkeen, jota myös vaati lastenvalvojalla. Ei kuitenkaan tämän jälkeen ole pidellyt mitään yhteyksiä. Miten ap asia on?

[QUOTE="Horuksen silmä";22441541]Mä en ymmärrä miksi sitten näiden "paskaläjien" haluaa tunnustavan sen lapsen isyyden? Moni nainen kun haluaa että mies tunnustaa isyyden, mutta mitään oikeutta miehellä ei ole kuitenkaan osallistua lapsensa elämään.[/QUOTE]

Niin no: ihmiset voi muuttua. Tuskinpa kukaan syntymästään lähtien on "paskaläjä". Tiedänpä tapauksen, missä ukolla napsahti 25 avioliitovuoden jälkeen ja yhtäkkiä siitä tulikin järkyttävän väkivaltainen naistenhakkaaja. Olisiko tämänkin naisen pitänyt omistaa kristallipallo?

Niin no: ihmiset voi muuttua. Tuskinpa kukaan syntymästään lähtien on "paskaläjä". Tiedänpä tapauksen, missä ukolla napsahti 25 avioliitovuoden jälkeen ja yhtäkkiä siitä tulikin järkyttävän väkivaltainen naistenhakkaaja. Olisiko tämänkin naisen pitänyt omistaa kristallipallo?

Niin joo ihmiset voi muuttua, aina tää sama selitys. Mies oli tosi ihana kunnes alkoi sitten 10 avioliittovuoden jälkeen hakkaamaan ja muuttui paskiaiseksi. Tai sitten oikeasti nainen sulki vaan silmänsä ne 10 vuotta ennen kun tunnusti itselleen omaavansa paskamaisen puolison.
Mutta nyt ei ollut kyse näistä "muuttuneista" miehistä. Vaan niistä SIITTÄJISTÄ jotka eivät koskaan saa edes lastaan nähdä mutta silti naiset VAATIVAT niiltä isyydentunnustuksen. Miksi ?

[QUOTE="horuksen silmä";22441620]Niin joo ihmiset voi muuttua, aina tää sama selitys. Mies oli tosi ihana kunnes alkoi sitten 10 avioliittovuoden jälkeen hakkaamaan ja muuttui paskiaiseksi. Tai sitten oikeasti nainen sulki vaan silmänsä ne 10 vuotta ennen kun tunnusti itselleen omaavansa paskamaisen puolison.
Mutta nyt ei ollut kyse näistä "muuttuneista" miehistä. Vaan niistä SIITTÄJISTÄ jotka eivät koskaan saa edes lastaan nähdä mutta silti naiset VAATIVAT niiltä isyydentunnustuksen. Miksi ?[/QUOTE]

Niinkuin luit tuolta, niin se isyydentunnustus voi olla isän vaatima juttu eikä välttämättä äidin. En tiedä ap:n tilannetta, mutta ei minun tilanteeni ainakaan ole ollut tuollainen, että olisin halunnut siittäjän/maksajan (mitä sinä siis ilmeisesti tarkoitat) ja sitten yrittänyt estää häntä tapaamasta lasta. Kyllä minä halusin lapselleni isän, mutta isäksi hänestä ei sitten ollutkaan. Mille minä en sitten taas voi mitään.

Niinkuin luit tuolta, niin se isyydentunnustus voi olla isän vaatima juttu eikä välttämättä äidin. En tiedä ap:n tilannetta, mutta ei minun tilanteeni ainakaan ole ollut tuollainen, että olisin halunnut siittäjän/maksajan (mitä sinä siis ilmeisesti tarkoitat) ja sitten yrittänyt estää häntä tapaamasta lasta. Kyllä minä halusin lapselleni isän, mutta isäksi hänestä ei sitten ollutkaan. Mille minä en sitten taas voi mitään.

En viitannut tällä ap'hen tai sinuun. Vaan niihin naisiin jotka tätä harrastavat ( ja niitä on oikeasti paljon). Kertovat avoimesti kuinka lapsen isä on täys paska. Ja silti vaaditaan sitä isyyden tunnustusta ja joissain tapauksissa halutaan antaa lapselle jopa isän sukunimi. En tajua, en.

Yhteistyössä