Relaatio 18

Kummitus puuttuu täälläkin. Jog-sanat viittaa kastikkeeseen. Mustameri on osa sanaa, löytyy kartalta. Julkkis on kotimainen laulaja.

Saisko siihen elokuva-sanaan lisävinkkiä, oon koko aamun koettanut löytää sitä sanaa...
 
Sitä piraatti-leffan 8 tarkotan, sitä oli aimmin jo vinkattukin, mutta ei aukee. Samat tuntuu olevan muuten hukassa julkkis-ruudussa, paitsi fs5 ei sytytä, mihin se tulee?

Täällä tilanne tämä ja kohta aivojen lepuutushetki ulkoilmassa...
6 3 5 5
3 6 6 8
7 3 3 2
ok ok ok ok

587 / 693 (84.7%)

Vihjeet: 4 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
4 / 339
 
"tiuhtiti"
Sitä piraatti-leffan 8 tarkotan, sitä oli aimmin jo vinkattukin, mutta ei aukee. Samat tuntuu olevan muuten hukassa julkkis-ruudussa, paitsi fs5 ei sytytä, mihin se tulee?

Täällä tilanne tämä ja kohta aivojen lepuutushetki ulkoilmassa...
6 3 5 5
3 6 6 8
7 3 3 2
ok ok ok ok

587 / 693 (84.7%)

Vihjeet: 4 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
4 / 339
fs tulee paris hilton ketjuun
 
newman
3 2 5 5
7 ok 5 3
4 2 3 1
ok ok ok ok

Pelin läpäisy:
619 / 693 (89.3%)

Vihjeet: 4 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 342

Mä oon tällaisessa tilanteessa, enkä tunnu pääsevän nyt omin avuin yhtään eteenpäin.
 
Ronsku
[QUOTE="Chaos-";22424172]Kellään vinkkejä natsi-saksasta ylös 12 tai alas 13?[/QUOTE]

Mihin kohtaan MLK jr. ruutua toi tulee? Multa puuttuu rasismi 8 ja KKK 8, ehkä jommasta kummasta pitäis jotain keksiä...
 
Saisko julkkis 2+11 vähän helpotusta, muuta kuin että laulaja? Entäs saman ruudun hotelli 4+7? Tai Turbonegro-ruudussa se Montenegron 10?

Muoks: Ei tarviikaan tohon Montenegroon, olin taas kirjoitustaidoton pälli. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Ronsku
Rasismiin tulee epätieteellinen oppi ja KKK:n suorittamista tapoista käytettiin yleensä tätä nimitystä.
Sueziin helppo vinkki, YK.
Kiitos näistä! Olin ihan varma että natsi-saksa tulee tänne mutta ei sit tullutkaan, mihin ruutuun se pitäisi saada? Tosin multa puuttuu nyt MLK-ruudun ihan oikean reunimmaiset sanat, josko niistä tulee jatkoa... Voisin ottaa vinkkejä noihin sanoihin eli 12-, 13- ja 19-kirjaimiset sanat oikeessa reunassa.

Onkohan mulla mitään mitä teiltä puuttuu, jos voisin auttaa... Mulla on tilanne 553 sanaa.
 
newman
hahaa, kysympä siis pari mitä en ole itse löytänyt:

kissaeläin-ruudussa kullasta lähtevä 2+6 ja siitä 6

sit ne jugurtit 5 ja 8 (kun eivät ole suosikkikastikkeitani tsatsikia eikä raitaa...)

Kiitos avusta!

=)
Eka on myyttinen kultainen kaupunki ja jogurtin jatkoksi tunnetuin turkkilainen ruoka.

Natsi-Saksa tulee kyllä sen opin jatkoksi. Siinä on ensin pari natsismiin liittyvää sanaa. Berliini 12, jos tätä kysyit, on entinen Hitlerin käytössä ollut rakennelma.
 
Ronsku
Eka on myyttinen kultainen kaupunki ja jogurtin jatkoksi tunnetuin turkkilainen ruoka.

Natsi-Saksa tulee kyllä sen opin jatkoksi. Siinä on ensin pari natsismiin liittyvää sanaa. Berliini 12, jos tätä kysyit, on entinen Hitlerin käytössä ollut rakennelma.
Kiitoskiitos, hävettää kun keksinyt tuota ruokaa, mietin vain maitotuotteita ;) Jatkan tuosta jatkuvia myöhemmin. Enää puuttuu MLK-ruudusta yksi natsi-sana eli natsi-saksasta alaspäin 13, sit on alarivi valmis, jee! :)
 

Yhteistyössä