KIRPPISPINO päivän piristykseksi :)

IhanaValo
Tosi hyviä löytöjä oot tehny, etenkin nuo isot muumihahmot..*tää pikkuisen vihertää kateudesta* Oisivat kelvanneet meillekin..:D

Mie "pääsen" (joudan, jaksan) niin harmittavan harvoin kirppikselle, et miun löydöt on vähissä..
Joku aika sitten ostin eurolla semmosen musta-pinkki-valkoruudullisen "kauppakassin", saa just sopivasti olalle..on se vähän pieni kauppakassiks mutta oli niin miun näkönen että oli pakko ostaa..eikä hintakaan ollu paha.
Samalla reissulla mukaan tarttui, olikohan 1½e, semmonen söpö Lindexin punanen lyhythih. tunika, jossa on valkosia palloja..kuopukselle.
Eilen ostin Kunnaksen Vampyyrivaarin tarinoita 5e, tosi hyväkuntoinen kirja..ja euron tais olla myös pokkari Vip-ihmisiä..kirjailijaa en tähän hätään muista, sama kuitenki ku joka kirjotti Paholainen pukeutuu Pradaan-kirjan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tosi hyviä löytöjä oot tehny, etenkin nuo isot muumihahmot..*tää pikkuisen vihertää kateudesta* Oisivat kelvanneet meillekin..:D

Mie "pääsen" (joudan, jaksan) niin harmittavan harvoin kirppikselle, et miun löydöt on vähissä..
Joku aika sitten ostin eurolla semmosen musta-pinkki-valkoruudullisen "kauppakassin", saa olalle..on se vähän pieni kauppakassiks mutta oli niin miun näkönen että oli pakko ostaa..eikä hintakaan ollu paha.
Samalla reissulla mukaan tarttui, olikohan 1½e, semmonen söpö Lindexin punanen lyhythih. tunika, jossa on valkosia palloja..kuopukselle.
Eilen ostin Kunnaksen Vampyyrivaarin tarinoita 5e, tosi hyväkuntoinen kirja..ja euron tais olla myös pokkari Vip-ihmisiä..kirjailijaa en tähän hätään muista, sama kuitenki ku joka kirjotti Paholainen pukeutuu Pradaan-kirjan.
Ne muumit oli kyllä löytö ja vitsit mikä TUURI! Siis että sittenkin sain ne :D

Mä en ole vielä KERTAAKAAN löytänyt Kunnaksen kirjoja...mutta meinaan vielä joskus löytää :)

"kirppu"
täytyy sanoa että teit hyvät löydöt. Ostin juuri laivalta muumin, hinta 16e
yllätyksekseni sama muumi on hobbyhallin kuvastossa 12,90e
ja mä luulin saavana halvalla krrr....

CHEF !Mulla olisi muumihahmoja ihan käyttämättömänä täällä, kunto hyvä !! Niiskuneiti,muumipeikko ja muumipappa :attn: :)

Jos tarviit ;)
Et varmaan luovu uusista ihan siihen hintaan, mitä mä niistä suostun maksamaan :D Mä en nyt ole ihan varma siitä, mitä meillä on, mutta uusi muumipeikko ainakin on pukinkonttiin jo hommattu, sen muistan varmaksi. Meillä on vissiin muutama Niiskuneitikin, mutta ne on tuollaisia pieniä.

hiton kirppu
Meillä on täällä Oulussa AEVAN kakat kirppikset, niistä ei löydy mitään, mikä ei ois kulahtanutta 70-luvulta, tai sitten sellaista missä hintaa ei ois pistetty aivan järkkynä...

Viimeksi kävin kirppiksellä, joku yrittä myydä viime kevään seitsemän päivää lehteä viidellä eurolla! Onko järkeä???

[QUOTE="kirppu";22429307]täytyy sanoa että teit hyvät löydöt. Ostin juuri laivalta muumin, hinta 16e
yllätyksekseni sama muumi on hobbyhallin kuvastossa 12,90e
ja mä luulin saavana halvalla krrr....[/QUOTE]

No voihan harmi :( Mutta ajattele positiivisesti...sun muumi on reissannut kaukomaillakin ja onhan se sentään laivalta, eli siinä on myös tunnervoa sen 3 euron edestä :) Ja hobbarissa on postikulut lisäksi.

"vieraana"
Meillä on täällä Oulussa AEVAN kakat kirppikset, niistä ei löydy mitään, mikä ei ois kulahtanutta 70-luvulta, tai sitten sellaista missä hintaa ei ois pistetty aivan järkkynä...

Viimeksi kävin kirppiksellä, joku yrittä myydä viime kevään seitsemän päivää lehteä viidellä eurolla! Onko järkeä???
Jos se oli joku keräilyharvinaisuus :D Mä oon joskus nähnyt 5 eurolla käytettyjä ohkaisia sukkahousuja... :D

No jopas oli melko antiikkisen hinnan lehteen joku lyönyt :) Mutta on noita ylilyöntejä täällä meilläkin. Onneksi niitä ei ole kenenkään pakko ostaa :)

Mä käytin ennen melko paljon nettikirppiksiä...joten niitä kannattaa katsella, jos ei ole hyviä kirppiskiä lähistöllä. Kestovaippainfon sivulla tein useammatkin kaupat ja entisellä kaksplussan kirppiksellä...harmi ettei sitä enää ole.

oolusa

No mut onhan oulussa paljekirppis. Mielestäni se on paras koko kaupungissa. Sieltä viimeksi tein niin hyviä löytöjä, että oli pakko ostaa kolme kassillista! Esim. FP:n kassakone, ku pakasta vedetty 3,50e, FP:n eläinjuna kaikilla ötököillä ja härpäkkeillä, ku uus 5e ja paljon kuitakin FP:n normaalisti kalliita leluja 5e/kpl. Ostin sen pöydän melkein tyhjäksi :D

Tosi siistejä tyttöjen hm housuja 1e/kpl. Siis ei mitään collareita vaan ihan sammareita ja sellaisia "parempia" housuja. Benettonin kevyttoppis tytölle 3,50e, ku uus kans. Eli voin sanoa, et se on kyllä niin tuurista kiinni, milloin sinne sattuu menenmään ja mitä sieltä sattuu löytämään.

kirppisfani
chef, muutki. Kannatti lähteä. Löysin 110cm reima kiddo talvihaalarin 9e, hyväkuntoinen. Sit itelle lukemista 1,5e/kpl pokkarikirjoja, joista täällä järjestään pyydetään 4-5e. Teletappipussilakanan lasten kokoa 2,50e, sit franklin lakanat aikuisten kokoa,7e, tuo oli jo siinä rajalla et ostanko mutta en ole edes nähnyt noita uutena (eiköhän toi haalarin hinta tasoita :D ) Muumikirjan jokiseikkailu 3,50e.
Karhun 150cm suksetkin,sauvat ja monotkin koko34 olis ollu hintaan 34e, pitopohjalla... mutta en ollut varma mitä kokoa meillä jo on niin jäi kirpparille nuo.

"miuu"
Tähän on tultu: kävin lastenvaateliikkeestä ostamassa tytölle kahdet housut. Kirppiksiä ja huutonettiä olen kolunnut kuukauden päivät ja totesin, että ei, ei löydy.

Tytöllä alkaa jo nimittäin olla mielipidettä mitä laittaa päälleen. onneksi ei mikään merkki-fanaatikko tai muutenkaan hankala, mutta perusvaatetta ei enää löydy käytettynä 130cm ylöspäin.

Päivän saldo siis: kahdet housut (toiset velouria ja toiset napakkaa neulosta) hinta yhteensä 36e.

Ja kävin Lindexit, prismat, cittarit... ei löytynyt muuta kuin collegea ja farkkua.

chef, muutki. Kannatti lähteä. Löysin 110cm reima kiddo talvihaalarin 9e, hyväkuntoinen. Sit itelle lukemista 1,5e/kpl pokkarikirjoja, joista täällä järjestään pyydetään 4-5e. Teletappipussilakanan lasten kokoa 2,50e, sit franklin lakanat aikuisten kokoa,7e, tuo oli jo siinä rajalla et ostanko mutta en ole edes nähnyt noita uutena (eiköhän toi haalarin hinta tasoita :D ) Muumikirjan jokiseikkailu 3,50e.
Karhun 150cm suksetkin,sauvat ja monotkin koko34 olis ollu hintaan 34e, pitopohjalla... mutta en ollut varma mitä kokoa meillä jo on niin jäi kirpparille nuo.
Eli hyvä että kävit :D Mäkin kävin ja löysin jos vaikka ja mitä. Kuvailen ja bloggailen kohtapuolin :)

[QUOTE="miuu";22430904]Tähän on tultu: kävin lastenvaateliikkeestä ostamassa tytölle kahdet housut. Kirppiksiä ja huutonettiä olen kolunnut kuukauden päivät ja totesin, että ei, ei löydy.

Tytöllä alkaa jo nimittäin olla mielipidettä mitä laittaa päälleen. onneksi ei mikään merkki-fanaatikko tai muutenkaan hankala, mutta perusvaatetta ei enää löydy käytettynä 130cm ylöspäin.

Päivän saldo siis: kahdet housut (toiset velouria ja toiset napakkaa neulosta) hinta yhteensä 36e.

Ja kävin Lindexit, prismat, cittarit... ei löytynyt muuta kuin collegea ja farkkua.[/QUOTE]

Mä juuri myyn tytön 130 cm --> vaatteita kirppiksellä pois ja samassa paikassa on toinenkin loosi, jossa on samaa kokoa. Siitä pöydästä olen täydentänyt sitten tytölle uutta vaatetta, pois myytyjen tilalle :D

"mie"
Mä käyn aina välillä Chefin ja näitten ketjujen innoittamana kiertelemässä Pikku Siiliä, kuten tänä aamuna, mutta TAASKAAN en löytänyt mitään, pöh :D Etsiskelen siis lähinnä 110-116 ja 98 senttisiä vaatteita tytöille sekä kirjoja/leluja, mutta ei niin ei. Jos mulla olis vauva tulossa, niin kaapit sen sijaan pursuaisivat vauvanvaatetta. Sitä tuntuu löytyvän.

Onko kukaan (turkulainen) käynyt siiä yliopistonkadun lastenkirppiksellä, Mollamaija vai mikä se oli? Onko paljon tavaraa? Helpommin vain tullut käytyä tuolla Manhattanilla, kun sinne helpompi päästä autolla ja tuo Mollamaija jäänyt täysin katsastamatta.

"miuu"
Mä juuri myyn tytön 130 cm --> vaatteita kirppiksellä pois ja samassa paikassa on toinenkin loosi, jossa on samaa kokoa. Siitä pöydästä olen täydentänyt sitten tytölle uutta vaatetta, pois myytyjen tilalle :D
Meillä tyttö tykkää pehmeistä vaatteista. sanoisinko lapsellisista, mutta vaateliikkeissä vaihtuu sit osasto isojen tyttöjen vaatteisiin tuossa kohtaa. Mä en vielä haluaisi ostaa sellaisia vaatteita, kun niitä tyttö ei vielä vaadi. ehtii kyllä myöhemmin kulkea pääkalloissa jne.

Mä löysin kirppikseltä farkut ja paitojakin, mutta tuollaiset helpot arkihousut menevät varmasti jo yhdellä käytäjällä huonoon kuntoon. Huutiksessa taas postikulut nostavat käytetyn velourhousun hinnan turhan korkeaksi.

Yhteistyössä