Mikä sinu huvittaa tai ihmetyttää palstalla?

• Viestiketjun aloittaja "Sanelma"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No onhan se nyt heti paljon uskottavampaa, kun esimerkiksi mitä tänään syötäisiin -ketjuun kirjoittaa vastaukseksi nakkikeittonsa se kuuden äiti. Ei siinä yhden äidillä ole mitään jakoa.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";22428338]No onhan se nyt heti paljon uskottavampaa, kun esimerkiksi mitä tänään syötäisiin -ketjuun kirjoittaa vastaukseksi nakkikeittonsa se kuuden äiti. Ei siinä yhden äidillä ole mitään jakoa.[/QUOTE]

Ei tarvitsekaan olla. Yksi lapsi saa kaikki nakit, kuusi joutuu jakamaan.

"Sanelma"
[QUOTE="vieras";22428338]No onhan se nyt heti paljon uskottavampaa, kun esimerkiksi mitä tänään syötäisiin -ketjuun kirjoittaa vastaukseksi nakkikeittonsa se kuuden äiti. Ei siinä yhden äidillä ole mitään jakoa.[/QUOTE]

:D hih se on varmasti sitten parempaa nakkikeittoa kun jos mä laittaisin otsikkoon et ''kuuden POJAN äiti''.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22428307:
Yksinäisyys. Siis joidenkin ihmisten yksinäisyys. Mua ihmetyttää, miten joku pystyy elämään 30 vuottakin ja jokainen elämän varrella solmittu ystävyys- tai muu ihmissuhde aina katkeaa eikä uusia pystytä solmimaan. Maailmassa, jossa on miljardeja ihmisiä, jotkut ovat lohduttoman yksin :(
Auts :ashamed:

Ihmetyttää ja huvittaa miten jotkut jaksavat kerta toisensa jälkeen "hakata päätä seinään" :headwall: eli esitellä kuvia ja kysellä mielipiteitä ulkonäöstä tms. ja vetää herneet nenään saamastaan kritiikistä, kun kuitenkin tietää mitä sieltä on tulossa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22428307:
Yksinäisyys. Siis joidenkin ihmisten yksinäisyys. Mua ihmetyttää, miten joku pystyy elämään 30 vuottakin ja jokainen elämän varrella solmittu ystävyys- tai muu ihmissuhde aina katkeaa eikä uusia pystytä solmimaan. Maailmassa, jossa on miljardeja ihmisiä, jotkut ovat lohduttoman yksin :(
Tiedätkö, kun petetään tarpeeksi monta kertaa, tulee sen verran varovaiseksi, että on mielummin yksin. Ei ainakaan tarvitse pettyä enää keneenkään.

Yhteistyössä