Relaatio 18

Sujuvan alun jälkeen tökkäs pahemman kerran. Enkä tajua tuota Biafrasta löytyvän punk-bändin levyvihjettä. Siis levyn kyllä, mutta vaikka miten pyöritän niitä sanoja suomeksi ja enkuksi, niin ei auta, ei. No, ehkä aamulla. Nyt öitä! |O

Pelin läpäisy:
349 / 693 (50.3%)

Vihjeet: 2 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
7 / 244

"jii"
[QUOTE="Chaos-";22420005]Taivaalla on sellaisia eläimiä[/QUOTE]

ja ilmeisesti eläin 4 auttaa myöskin, ja se on yhtä helppo. et siis tiedä, onko se ..... vai .... mutta eri elementissä se on

ST
Ei auta, pakko lähteä nukkumaan. Tai nukkuu mitä nukkuu, laps on kuumeessa ja on jo kerran käynyt oksentamassa. Viime yön oksenti kokonaan :(

Tilanne: 178 sanaa ja

10 ? ? ?
8 12 ? ?
11 6 8 6
? 9 11 6
Et voi mennä, ennen kuin kerrot, että miten tuohon toinen alhaalta oikealla ruutuun pääsee ;)
Voin vastaavasti auttaa pääsemään noihin muihin sinulla vielä kiinni oleviin ruutuihin.

Laura Ratkoja
Miten ihmeessä tuonne pulttibois-ruutuun pääsee??
Minä pääsin kissaeläin ruudusta. Oikea yläkulma, helppoja ne elukat... Myös frendeistä voi yrittää, suoraan ylös, mutta mä en ole keksinyt rajalla olevaa sanaa...

Kaipaan myös apua Biafra: bändin levyn nimestä (7)(9) ja (7)(7). En keksi millään vaikka olen pyöritellyt sanoja vaikka kuinka..

Häiritsee myös noi kissat (12) ja (9).

joksu
Oliisko jollain vinkkiä näihin :

kissaeläin :

kissa 9 Alakautta löytyy helpommin
kissa 12 wikiä, wikiä

kiitän vinkeistä,vaan nämä 2 ei aukea oikein mitään kautta tällähetkellä,oisiko pientä lisävinkkiä?

"tiuhtiti"
Minä pääsin kissaeläin ruudusta. Oikea yläkulma, helppoja ne elukat... Myös frendeistä voi yrittää, suoraan ylös, mutta mä en ole keksinyt rajalla olevaa sanaa...

Kaipaan myös apua Biafra: bändin levyn nimestä (7)(9) ja (7)(7). En keksi millään vaikka olen pyöritellyt sanoja vaikka kuinka..

Häiritsee myös noi kissat (12) ja (9).
levyn nimestä kun suomennat ja mietit tämän päivän julkkiksia niin tulee 7/9 ja toinen on edesmennyt maailmankuulu entinen neekeri

"jii"
[QUOTE="tiuhtiti";22420230]levyn nimestä kun suomennat ja mietit tämän päivän julkkiksia niin tulee 7/9 ja toinen on edesmennyt maailmankuulu entinen neekeri[/QUOTE]

oliko pakko? jackon vielä kestäisi mutta nyt se uni ei varmasti tule

"tsirp"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22420438:
oon lähtenyki jo ;)

huomenta vaan :)
huomenta vaan sinne kaikille itse tässä työn touhussa tarttis budjetti ja tasei kattoo ja tilauksia tehdä mutt jumituin rellukkaan kait täytyy sit 16 jäkeen jatkaa onnee uuteen kotiin tsirp

Yhteistyössä