Eipä ole mitään norja kohtaa edes aukiAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418241:Miksei kukaan nyt kerro vinkkejä tuohon norjaan?!
DOS wikistä? En löytänyt...Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418062:Löytyi wikistä kyllä tuo toinenkin... D:llä alkaa
Mä kaipaisin Norjaan vinkkejä...
Missä ruudussa on Norja?Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418241:Miksei kukaan nyt kerro vinkkejä tuohon norjaan?!
Siinä se on, ihan alussaDOS wikistä? En löytänyt...
Norja on siellä turbonegro-ruudussa...Missä ruudusta on Norja?
Eipä ole täällä turbonegroja näkynyt...Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418328:Norja on siellä turbonegro-ruudussa...
Tunnenpa oloni tyhmäksi... Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418316:Siinä se on, ihan alussa
Samaa nimeä kantava presidentti joka ammuttiin. Multa puuttuu myös nuo 7+7 ja 7+9Saisiko apua Biafra-ruutuun.
Tästä punk-bändistä lähtee ylös 4+2+7
Alaspäin lähtevän levyn nimen olen löytänyt, mutta siitä lähtevät 7+7 ja 7+9 puuttuvat.
Ajattele sitä nimeä, keksit kyllä.Saisiko apua Biafra-ruutuun.
Tästä punk-bändistä lähtee ylös 4+2+7
Alaspäin lähtevän levyn nimen olen löytänyt, mutta siitä lähtevät 7+7 ja 7+9 puuttuvat.
Rho löytyy aika alusta wikistä C.R.Voisiko joku vinkata näitä sanoja kun täysi jumia on ja ei pääse eteenpäin :
Terminator
--------------------
Robotti 3+4+3+7
Pulttibois
----------------
Ruoka 10 (vasen)
ruokaohjelma 12
Pier..hum..i 10
Maakaasu 7
Madonna
--------------
B C R..ollers 5 (alas)
silta 9
Zimb...e 7 (alas)
Rho....a 5+6
Mites sinne pääsee??Skåne auki
Kiitos!Rho löytyy aika alusta wikistä C.R.
Minne pulttiboisiin maakaasu tulee?
Molle, molleAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418752:Sanokaas, mikä on tuo pulttiboisin väliviivallinen??
Vai kumpaa muuten tarkoitit?Molle, molle
Mikäs se elokuvasta lähtevä 8-kirjaiminen on? Sinne varmaan maakaasun sitten saa?
pikku-...Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22418825:Se molle mulla on, mut se toinen....