Siis mikä v..un Product Key tunnus pitäis antaa Wordissa...?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeen tietotekniikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeen tietotekniikka

Vieras
Koko p*ska ohjelma lopettanu toimimisen, kun sitä ei anna. Ei ollu vanhoissa koneissa tuommosta! Olen miestä käskeny sen asentaa, koska ymmärtää koneista enemmän, mutta ei vissiin onnaa. Ja olis kuiten tarve hoitaa kouluprohektit loppuun tällä uudellakin koneella! Voi vietävä että risoo!!!

>: (

[QUOTE="kapu";22418153]Olen ihmetelly myös samaa, ei meillä ole mitään rompun koteloa, niin mistähän sen saisi??[/QUOTE]

Taisi olla koneessa valmiina? sitten ei onnistu no tietenkin netistä löytyy piraatti avain.

Ja näköjään se levykin hukassa. Voi elämän kevät, semmosta vouhotusta tuo uuden koneen asentaminen ja käyttö miehillä, että usein TARPEELLISET asiat unohtuu säilöä. ARGH. Ja eikun etsimään sitä pakettia/romppua.......

Mä painan aina vaan ruksista sen pois ja toimii ihan normaalisti. Koneeseen oli valmiiksi asennettu tuo ohjelma ja mulla ei mitään koteloa ole.

ei toimi tuollalailla kun tietyn aikaa.. sen jälkeen se avaa tiedostot enää vain lukutilassa että sen jälkeen sillä ei enää oikein mitään tee..

Aikausein uusien koneiden mukana tulee ns. kokeilu aika erilaisia ohjelmia esim. just word. Kun kokeilu aika loppuu niin se ohjelma alkaa kyselemään product key:ta jonka saa vain OSTAMALLA kyseisen ohjelmisto paketin...

[QUOTE="tiia";22418196]meillä se sit sulkee koko ohjelman :([/QUOTE]

Jaa... No meillä toimii ihan normaalisti. Ihmettelinkin miksi se sitä kysyy kun toimii ilmankin. :D Painan sitä ruksia ja sitten kone kysyy "haluatko peruuttaa asennuksen?" johon vastaan kyllä ja sen jälkeen toimii ohjelma.

ei toimi tuollalailla kun tietyn aikaa.. sen jälkeen se avaa tiedostot enää vain lukutilassa että sen jälkeen sillä ei enää oikein mitään tee..

Aikausein uusien koneiden mukana tulee ns. kokeilu aika erilaisia ohjelmia esim. just word. Kun kokeilu aika loppuu niin se ohjelma alkaa kyselemään product key:ta jonka saa vain OSTAMALLA kyseisen ohjelmisto paketin...

Kyllä se on ihan koko ajan kysellyt.

Teillähän ei siis ole oikeastaan wordia, vaan ilmainen mainosversio, joka tulee nykyään koneen mukana. Se toimii hetkan aikaa ja sitten pitää joko ostaa office, tai imuroida se laittomasti netistä. :D

Joskus se Product key on kiinni tietokoneessa! Eli siis jonkinlauínen tarra tietokoneen takana tai päällä kotelossa kiinni :) Niin tais olla meijän vanhassa koneessa.

[QUOTE="Siili";22418242]Se kysyy sitä jonkun tietyn kertamäärän alusta asti ja kun kerrat loppuvat, se toimii vain lukutilassa.[/QUOTE]

No, sitten lataan Open officen netistä. Ihan yhtä hyvä se on.

[QUOTE="Nipsu";22418251]Joskus se Product key on kiinni tietokoneessa! Eli siis jonkinlauínen tarra tietokoneen takana tai päällä kotelossa kiinni :) Niin tais olla meijän vanhassa koneessa.[/QUOTE]

Hei kiitti! En siis ole ap,mutta harmitellut samaa, kun luulin kyseessä olevan vain kokeiluversio joka pitäisi päivittää ostamalla ohjelma. Tästä palstastahan on joskus jopa hyötyä!

[QUOTE="Nipsu";22418251]Joskus se Product key on kiinni tietokoneessa! Eli siis jonkinlauínen tarra tietokoneen takana tai päällä kotelossa kiinni :) Niin tais olla meijän vanhassa koneessa.[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan toimi tuo tietokoneen takana oleva product key.

Yhteistyössä