No siitä alaspäin on ainakin nykypäivän "tietosanakirja" =)Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22415952:Miten tuosta terminaattorista pääsee ees eteenpäin ? tai siis vaikka inte.. 8 sana vois olla ihan jees ?
siis se interno nyt olen koneella siis mikähän ei käy wikipedia ei google vihjei 22 sanaa koossa 3 auki
Näiden erillisnimien yleisnimi?siis se inter
alas 8
Ite otin esille Ruotsin kartan Skånen alueelta. Sieltä löytyi molemmat, kuntia.Skåne 10 alaspäin? Tai Skånesta lähteneestä 4-kirjaimisesta 8+4+4?
Ei aukee mulle ollenkaan.. Muuta vihjettä tähän ?Näiden erillisnimien yleisnimi?
*piip*kone. Auttaisko tää?Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22417866:Ei aukee mulle ollenkaan.. Muuta vihjettä tähän ?
En siis ole sssanut auki sitä l... :in jatkoa. Kartasta löyty ne 2 Skånesta alaspäin lähtevää ja sieltä pääseekin alavasempaan ruuttuun jatkamaan.Saako lisävinkkiä tuohon 8+4+4, en kartasta löytäny.
Ei kyllä tule muuta mieleen ku tietokone mutta ei se käy.*piip*kone. Auttaisko tää?
DOS 3 on lihavaMulle kelpais jo tuo aiemmin huudeltu "tilannekomiikka" 11
sekä
robotti 3 4 3 7
robotti 10 5 10
Prom 7
Prom 13
DOS vasemmalle 10
DOS vasemmalle 12
DOS vasemmalle ylös 3
Puhe 5 4 4 6
Multa puuttuu dos alas 9 ja 6+2+7 niihin kaipaisin vinkkiäMulle kelpais jo tuo aiemmin huudeltu "tilannekomiikka" 11
sekä
robotti 3 4 3 7
robotti 10 5 10
Prom 7
Prom 13
DOS vasemmalle 10 -> dos:in tiedostoja tämä ja alempi
DOS vasemmalle 12
DOS vasemmalle ylös 3 -> tiedostojärjestelmä
Puhe 5 4 4 6
Löytyi wikistä kyllä tuo toinenkin... D:llä alkaaTarvit sitä nytkin
Tämä siis tuo 9, toinen puuttuu multakin.