Mä en enää tykkää koirista

On se ihanaa kun alakerran neiti on ottanut pienen sievän kauppakassiin mahtuvan koiran. Sellaisen, joka haukkuu lähes koko päivän kunnes isäntäväki on kotona.

Mitä olette tehneet tällaisessa tilanteessa? Koira haukkuu jos rappukäytävässä on joku, ja haukunta saattaa jatkua tunninkin putkeen. Alakerran naapureihin en ole törmännyt ja tämä neiti taas ei pysähdy puhumaan vaikka hänelle sanoisi "hei, oletko... " tai miten tahansa yrität aloittaa lauseen. Painelee vain ohi :kieh:

Lappu luukusta sisään? Vaan mitä se auttaa, miten tuon piskin saa hiljaiseksi?
 
Eihän ne tiedä että se haukkuu kun ovat poissa ellet kerro asiasta. Laittaisin lapun postiluusta tai kävisin soittamassa ovikelloa kun ovat kotona.

Koiran räksytys ja ulina on kyllä yksi v*ttumaisimmista äänistä jos sitä joutuu kaiket päivät kuuntelemaan : /
 
dsdssds
ensin lappu että lähte varoitus jos jatkuva haukunta ei lopu tai siihen puututa..
sitten isännöitsijälle ilmoitusta.
mikään ei ole niin raastavaa kun kuunnella räkin räksytystä tunti tolkulla!
 
Leukistinen aksolotli
Lappu luukusta. Se ei ehkä tiedä, että koira haukkuu, kun se on poissa. Noi pienet koirat on usein kyllä kovia haukkumaan. Jos niin haukkuu, et naapureita haittaa, niin mä hankkisin jonkun haukkupannan. Pikkukoiralle vaan vähän vaikeempaa löytää oikean kokosta, mutta eikähän se semmosen sille hanki, kun tajuaa, että se haukku häiritsee.
 
"hmm"
pysäyttäisin jo tarttumalla kädestä tai karjaisemalla kunnolla. tai laittaisin kyynisen lapun että "useista keskustelunavauksistani huolimatta painelet nenä pystyssä ohisteni...", mutta minä olenkin huono naapuri jos joku alkaa tympäisemään. voit myös valittaa isännöitsijälle ja huomauttaa ettei neitiä sinun yrityksesi ilmaista asiaa suoraan ole kiinnostanut, jos joku nyt siitä urputtaa.
 
ensin lappu että lähte varoitus jos jatkuva haukunta ei lopu tai siihen puututa..
sitten isännöitsijälle ilmoitusta.
mikään ei ole niin raastavaa kun kuunnella räkin räksytystä tunti tolkulla!
Minä olen kyllä eläinrakas mutta tuo haukunta saa mut miettimään suurin piirtein jotain myrkkylihapullia :ashamed:

Mitenhän sen lapun asiallisesti muotoilisi?
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="hmm";22415637]pysäyttäisin jo tarttumalla kädestä tai karjaisemalla kunnolla. tai laittaisin kyynisen lapun että "useista keskustelunavauksistani huolimatta painelet nenä pystyssä ohisteni...", mutta minä olenkin huono naapuri jos joku alkaa tympäisemään. voit myös valittaa isännöitsijälle ja huomauttaa ettei neitiä sinun yrityksesi ilmaista asiaa suoraan ole kiinnostanut, jos joku nyt siitä urputtaa.[/QUOTE]


Mun mielestä ei kannata vihaisesti sanoa... Aika kauheeta, jos tulee huudettua naapurille ja sit sitä näkee aina rappukäytävässä. Ne haukkupannat maksaa, joten kannattaa ystävällisesti ja sovittelevasti kertoa naapurille ja ehdottaa sitä pantaa. Jos alkaa riitelemään asiasta, voi se naapuri alkaa haukuttamaan koiraa ihan tahallaan ja kiusallaan.
 
laitat
yksinkertaisesti kuinka tilanne on. Että oletko tietoinen siitä, että koirasi haukkuu taukoamatta poissaollessasi. Ja että asialle on tehtävä pikaisesti jotain tai isännöitsijä ottaa yhteyttä...
 
Leukistinen aksolotli
Minä olen kyllä eläinrakas mutta tuo haukunta saa mut miettimään suurin piirtein jotain myrkkylihapullia :ashamed:

Mitenhän sen lapun asiallisesti muotoilisi?
:D
No vaikka silleen, että Morjens, teidän koira on alkanut haukkua aika äänekkäästi, kun olette poissa. Ette ehkä tiedä siitä itse. Voisiko ajatella jonkin haukkupannan ostamista, kun täällä talossa kaikki äänet kuuluu niin kauheasti. Aattelin nyt laittaa lapun, kun on ollut aina niin kiire rappukäytävässä ohittaessa. T: naapuri se ja se.
 
gm,h
Mun mielestä koiranomistajien pitäisi itse rappukäytävässä naapureihin törmätessään kysyä, että haukkuuko meidän koira kun olen päivät töissä? Jos siinä vaiheessa naapuri ei saa sanaa suustaan, niin sitten on turha enää valittaa.
 
merimies
Minä olen kyllä eläinrakas mutta tuo haukunta saa mut miettimään suurin piirtein jotain myrkkylihapullia :ashamed:

Mitenhän sen lapun asiallisesti muotoilisi?
Phoebsi tuosta naapurista hei!
Olen jo jonkin aikaa kuunnellut huolestuneena koiranne päivittäistä haukkumista. Raukkka taitaa kärsiä melkoisesta eroahdistuksesta. Voisitteko tehdä asaille jotain. Sydämeni särkyy, kun kuuntelen sen kaipuuta päivittäin. :)
 
Phoebsi tuosta naapurista hei!
Olen jo jonkin aikaa kuunnellut huolestuneena koiranne päivittäistä haukkumista. Raukkka taitaa kärsiä melkoisesta eroahdistuksesta. Voisitteko tehdä asaille jotain. Sydämeni särkyy, kun kuuntelen sen kaipuuta päivittäin. :)
Liian lipevää, en pysty valehtelemaan edes paperilla että sydämeni särkyisi tuon rakin takia :D
 
Leukistinen aksolotli
No entäs tämä.

Naapuri tässä hei. Koiranne on haukkunut ja ulvonut jo monta päivää, aina teidän poissaollessanne. Olen syöttänyt sille postiluukusta tekemiäni lihapullia.
 
"vieras"
Meillä oli aikoinaan vastaava ongelma. Eräs naapureista laittoi viestin haukkuvista koirista (niitä siis oli kaksi, mutta toinen haukkui) nimettömänä ilmoitustaululle, josta koirien omistaja sen löysi. Oli todella pahoillaan ja toivoi, että joku olisi kertonut suoraan tai laittanut mieluumin lapun postiluukusta kuin tuollaisen ilmoitustaululapun. Eivät siis tosiaan tienneet koiran haukkuvan, koska isäntäväen ollessa paikalla koira ei haukkunut ollenkaan. Mutta saivat haukkumisen laantumaan.
 
geg
Yhdellä kaverilla kävi samoin, hän oli sen koiran omistaja. Koira ei haukkunut kun hän oli paikalla, joten ei hän tiennyt koiran jatkuvasta haukkumisesta. Kunnes yksi naapurin mummo tuli sanomaan hänelle että koira haukkuu paljon, joten hän päätti yksi päivä tehdä lettuja, ja oli tunkenut niitä lettuja postiluukusta jotta sai koiran hiljaiseksi. Mummo sitten ihmetteli että kun se koira haukkui vielä seuraavanakin päivänä. :D
 
Kunnes yksi naapurin mummo tuli sanomaan hänelle että koira haukkuu paljon, joten hän päätti yksi päivä tehdä lettuja, ja oli tunkenut niitä lettuja postiluukusta jotta sai koiran hiljaiseksi. Mummo sitten ihmetteli että kun se koira haukkui vielä seuraavanakin päivänä. :D
Eikä! On siellä koiruli ollut tyytyväinen kun huomasi, että joku kuuntelee. Meän hiljaiset labbiksetkin varmaan opettelis haukkumaan, jos sillä tienais lättyjä!!:p
 

Yhteistyössä