Teki mies reilut! Ärrr murr vaikka sen pitäs tietää... mrrrr

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Eli ekan kerran (ilmeisesti kolmen aikaa) tuli sänkyyn ja sanoi että on kylmä kämpässä... No ei siinä mitää jos on huolia ni saa mut herättää, alettiin nukkumaan taas ja viiden aikaa mies uudestaan sänkyyn ja alko mua syyttämään ku on talossa kylmä :O Mun OLIS pitäny tietää että tulee kylmä ja näkeehän takan mittarista ettei se oo lämmin.. Ja kaks päivää sitä on lämmitetty ja eilen puhuttiin että tänään täytyy lämmittää ja kuinka se taitaa olla vähän miesten työ (MIES sanoi näin) Minä sitten täysin räjähtämis pisteessä päätin että ja perkele, lämmitetään sitten! nyt takka pärskää ja lämmin tulee.. OLIKO NIIN VAIKEETA!!|O Mun tarttis olla koko päivä lasten kanssa ja stressi vie muutenki yö unet.. Noo, tuli niitä kaks kokonaista tuntia tänä yönä... :(

Anteeks valitus, oon hieman huonolla tuulella.... Täytyy rauhottua ennen ku lapset herää, onneks ne herää vast yhdeksän pintaan...

Viimeksi muokattu:
: / Höh, luulis että iso mies saa joko itelleen enemmän vaatetta päälle tai sen uunin lämpiämään jos kerta kylmä on..

Käskin sen pistää patterit päälle ja lämmintä ylle ni siitähän se riemastu.. :O No, eipähän tartte mulle tulla hetkeen juttelemaan.. voi olla aika KYLMä vastaanotto :laugh: väsyny huumorintaju ei voi muuta enää sanoo :D

Voiha perkules sitä sun miestäsi...ei sitten itse saanut takkaa päälle vaan piti vaimo herättää lämmityspuuhiin? Meni tietty itse tyytyväisenä nukkumaan, vaikka eihän se takka heti lämmitä, kun tulet saa päälle. Meillä ainakin kestää tovin.

[QUOTE="Salla";22412561]Voiha perkules sitä sun miestäsi...ei sitten itse saanut takkaa päälle vaan piti vaimo herättää lämmityspuuhiin? Meni tietty itse tyytyväisenä nukkumaan, vaikka eihän se takka heti lämmitä, kun tulet saa päälle. Meillä ainakin kestää tovin.[/QUOTE]

Juu meni nukkuman ja heräs äsken ja lähti töihin. Kylläkin tosi nätisti pyysi anteeksi ja sanoikin että oma moka kun ei vaan laittanu taloon lämpöä päälle ja tullu hissukseen nukkumaan. käskin sen kertoo ton mun yöunille.. Oli (ihme kyllä) aidosti tosi pahoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis hä?;22413050:
Onko sulla jotenkin jälkeenjääny mies, vai miks se hereillä ollessaan mielummin herätti sut laittaan tulta, kun laitto sen itse? Ei ymmärrä...

Samaa mietin. Kyllä nyt yleensä aikuinen ihminen tuollaisen osaa itsekin hoitaa, eikä ole ÄITIÄ siihen kaipaamassa avuksi.