En olis ikinä uskonu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
...että mie rupeen lenkkeilee :D Mutta niin on vaan päässy käymään vähän niinku huomaamatta...
Sillon kun oltiin tytön kanssa mein porukoilla kävin äiteen kanssa ekan kerran lenkillä... Siitä sit kaks päivää etiäpäin lähin LillaSysterin kanssa käppäilee ja seuraavana päivänä uusiks... Ja tänään lähin ihan issessein :eek: Ja huomena ois taas tarkotus LillaSysterin kanssa mennä... Ja miulla on tosi hyvä fiilis :)
Vauhti ei paljon päätä huimaa, mutta meille ihan reipasta tahtia kuitenkin mennään, vaikka moni varmaan ohi käveliskin... Mutta kun ollaan persjalkasia niin eipä nuo askeleet kovin pitkiä ole ja juoksemaan ei aleta :D Tänään kävelin lammen ympäri 3,5 kierrosta ja jos muistan oikein niin se yks kiekka on n.1,6km, aikaa tuossa meni tunti. Ja mie oon niin ylpee itestäni et lähin yksin kävelee, olis ollu niin helppoa jäädä kotiin...
Tulevalla viikolla miulle pitäs myös tulla yksi lähetys netanttilasta... Tilasin meinaa kävely/juoksumaton :) Jos keli on huono niin voipi sitten kotona reippailla...
Rupesin samalla pitää lenkkipäiväkirjaa... Laitan aina ylös ajan minkä oon kävelly... Parin kuukauden päästä jos ei mittäään tuloksia näy niin sitten meen lekurille selvittelee missä mättää ja miksi!!!

Mä aloitin juoksemisen viime keväänä, ja se vasta on mahtavaa =) Kannattaa kuitenkin kokeilla vaikka olisi yläasteen jumppatinneilta traumoja jäänyt, on oikeasti ihan mielettömän mukavaa ja palkitsevaa. Talven tullen tosin juoksulenkit saa jäädä... :(

Mä aloitin juoksemisen viime keväänä, ja se vasta on mahtavaa =) Kannattaa kuitenkin kokeilla vaikka olisi yläasteen jumppatinneilta traumoja jäänyt, on oikeasti ihan mielettömän mukavaa ja palkitsevaa. Talven tullen tosin juoksulenkit saa jäädä... :(

Mie en oo koskaan juoksemisesta tykänny, joten sitä tuskin tulen koskaan tekemään... Rupee helposti pistää rintaan : / Mutta en sano ei koskaan :) Mistä sitä tietää jos kilot alkaa karisee et se vauhtikin lisääntyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22404553:
Mä tein (ja tekisin vieläkin jos jalka toimis) niin että kävelen johonkin suuntaan puoli tuntia ennenkuin käännyn takas. Joka päivä mahdollisimman eri reittiä.

Meilläkin lenkit on ollu aikalailla tunnin luokkaa, pikkasen päälle :)

Hitsi kun asuisit lähempänä, kiva olisi käydä lenkillä, ihan siis kävelylenkillä, mutta kaveri puuttuu...kaikki lähellä olevat tutut jotka harrastaa lenkkeilyä ovat jo vuosia sitä tehneet, ja meno on sen mukaista...

No voihan harmi : /
Mie oon niin tyytyväinen kun LillaSysteri haluaa auttaa mua ja lähtee kamuksi, koska yksin en oikeesti kovin tykkää kävellä, vaikka tänään niin teinkin...

Mun pitäs oppia tuon syömisen kanssa tasanen rytmi...

Sama täällä.. Meinaa vaan aina venyä noi ateriavälit, vaik mitä yrittäis. Sit on niin nälkä, ett vois syyä ihan mitä tahansa suuhun kelpaavaa. On tosi työlästä olla aina joka päivä laittamas jotain syötävää muutaman tunnin välein. Hitto, eihän sitä juur muuta ehdi tehäkään, ku pestä, kuoria, paloitella, pilkkoa, keitellä, paistella, leipoa syötävää. Mut pakko se on opetella, vaik kuinka hankalalta tuntuukin. Tsemppiä sulle! :)

Yhteistyössä