Voisikko sä vonkua yhden ihmisen perään 5 vuotta?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kuulin eilen eräältä kaverilta (ollaan oltu kavereita aika vähän aikaa ), että eräs jätkä on hänen peräänsä vonkunut jo 5 vuotta. Heillä ei ole ikinä ollut mitään eikä kaveria kiinnosta se tyyppi pätkääkään. Se ei vain mene sen jätkän tajuntaan. Eilenkin pommitti viesteillä ja yks toinen kaveri sitten alkoi niihin vastaamaan äkäiseen sävyyn, että jos menisi vaikka viesti oikiasti perille siihen päähänkin asti.

Se jätkä kun ei ole siitäkään meinannut mitään, että kaveri on ollut kihloissa vaan silti on laittanut viestiä. Välillä on ollut taukoja, mutta sitten se suoranainen häiriköinti on jatkunut.

Mä olin kyllä todella hämmästynyt kun kuulin tuosta kun tiedän kenestä on kyse. Mä itte en voisi tehdä noin. Mulla on edelleen tunteita sitä miestä kohtaan joka haluaa olla mun kans vain kaveri, mutta en mä jukoliste meinaa vielä viiden vuodenki päästä itkiä sen perään! Kyllä mä olen siinä vaiheessa keriinny tehdä jo jotakin muuta ja mies on tunnepuolella menneisyyttä.

Siis 5 vuotta eikä vieläkään mene tajuntaan ettei toista kiinnosta... :headwall:

Mistähän se juttu on oikein lähtenyt. Ja miksi sillä tyypillä on ees kaverin puhelinnumero. Ehkä sit tää on näitä liian pienten piirien ongelmia. Kaikki naiset lähteneet pois ja siellä on 5 kertaa naisia enemmän vanhoja poikia.

En ole vonkunut missään kohtaa, mutta kyllä minulla on yhä tunteita erästä miestä kohtaan, vaikka tiesin jo 1,5 vuotta sitten, ettei häntä kiinnosta. En ole edes hänelle kertonut, että olisin hänestä kiinnostunut ja ei ole sattunut tulemaan ketään toista vastaan, joka olisi sytyttänyt.

En itse, mutta kaverina on mies jonka tiedän haikailevan perääni, aikaa tutustumisesta on yli 5v. Ei häiriköi enää mutta tavatessamme tiedän, että hän yhäkin toivoo, jotain.
Olen naimisissa ja mies on mieheni kaveri. Mieheni tietää asiasta.

Musta on naurettavaa ja tekopyhää sulta avautua kenenkään toisen vonkumisista kuin itse märiset täällä sen yhen perään vähän väliä niinku pahin pikkukakara ensi-ihastumistaan, aikunen ihminen.

toki sitä vois haikailla, mutta en nyt sentään häiriköis viittä vuotta. pari vuotta mulla varmaankin rajana.

ja toisekseen, niihin viesteihin ei sais vastata, sehän lisää vaan vettä myllyyn. pitäisi olla aivan jäätävän hiljaista siihen suuntaan,jos eroon haluaa.

[QUOTE="vieras";22401079]Musta on naurettavaa ja tekopyhää sulta avautua kenenkään toisen vonkumisista kuin itse märiset täällä sen yhen perään vähän väliä niinku pahin pikkukakara ensi-ihastumistaan, aikunen ihminen.[/QUOTE]

Voi kristus taas. On pikkuusen eri asia puida asiaa esim. täällä tai jutella siitä kavereille kuin vainota toista 5 vuotta. Eikä mun kohdalla ole kyse edes yhdestä vuodesta.

No halusin miestäni 5.vuotta, tavattiin yliopistossa vihdoin uudelleen. Oltiin ylä-aste samalla luokalla, kerran panettiin ,olin totaallisesti rakastunut hänen aina ja edelleen.
Kyllä kannatti naimissa ja 3 lasta

[QUOTE="Silja";22401232]No halusin miestäni 5.vuotta, tavattiin yliopistossa vihdoin uudelleen. Oltiin ylä-aste samalla luokalla, kerran panettiin ,olin totaallisesti rakastunut hänen aina ja edelleen.
Kyllä kannatti naimissa ja 3 lasta[/QUOTE]

Niin halusit häntä noin kauan, mutta vainositko häntä?

Ei kai tuossa tilanteessa tuo eroa mitenkään normaalista häiriköinnistä. Ei missään nimessä kannata vastata viesteihin eikä puheluihin niin kyllä kyllästyy. Ihmeellistä, että on jaksanut noinkin pitkään. Selkeästi tässä ei ole nyt ihan kaikkea kerrottu.

no, se kertoo jo lliikaa, että neiti a. on kihloissa ja tyyppi jatkaa pommittamista.
Eli enemmänkin alkaisi pelosta nousta niskavillat kyllä itselläni. Muutenkin olen vähän yliallerginen kaikenlaista vainoamista, painostamista ja suostuttelua kohtaan.
Eli tyyppi on varmasti viimeistään tuon takia munannut kaikki mahdollisuutensakin.
Pelkkä puhelinhäiriköintikin on jo liikaa, vaikka ei olisi mistään suhdeasioista kyse.
Sellvittää pitäisi että viestit ei ole toivottuja, ja kertoa mitä seuraa, jos ei lopu. Jos tyypi itse ei ole sen vertaa perillä häiriköinnin seurauksista.
Ja btw, kai Scarletti saa tehdä ihan sellaisen aloootuksen kun haluaa. Vai onko se narisijoilta pois jotenkin...

[QUOTE="vieras";22401980]Ei kai tuossa tilanteessa tuo eroa mitenkään normaalista häiriköinnistä. Ei missään nimessä kannata vastata viesteihin eikä puheluihin niin kyllä kyllästyy. Ihmeellistä, että on jaksanut noinkin pitkään. Selkeästi tässä ei ole nyt ihan kaikkea kerrottu.[/QUOTE]

Välillä on taukoja yhteydenotoissa, mutta sitten taas iskee kimppuun. On kyllä kumma jos vieläkin jaksaa niitten eilisten viestien jälkeen. Kun ei taida riittää ratakiskokaan sen ihmisen kanssa.

No toi Scarlettin kertoma tapaus tietysti kuulostaa hiukan hassulta, jos pariskunnalla ei koskaan ole mitään säätöä ollutkaan.
5 vuotta nyt on tosi pitkä aika, mutta kyllä mä esim. olen eronnut avomiehestäni periaatteessa lähes vuosi sitten, ja edelleen jaksan "vonkua perään". No, niin kyllä jaksaa hänkin vuorostaan. Toivottavasti tässä säätämisessä ei kuitenkaan viittä vuotta mene...

no, se kertoo jo lliikaa, että neiti a. on kihloissa ja tyyppi jatkaa pommittamista.
Eli enemmänkin alkaisi pelosta nousta niskavillat kyllä itselläni. Muutenkin olen vähän yliallerginen kaikenlaista vainoamista, painostamista ja suostuttelua kohtaan.
Eli tyyppi on varmasti viimeistään tuon takia munannut kaikki mahdollisuutensakin.
Pelkkä puhelinhäiriköintikin on jo liikaa, vaikka ei olisi mistään suhdeasioista kyse.
Sellvittää pitäisi että viestit ei ole toivottuja, ja kertoa mitä seuraa, jos ei lopu. Jos tyypi itse ei ole sen vertaa perillä häiriköinnin seurauksista.
Ja btw, kai Scarletti saa tehdä ihan sellaisen aloootuksen kun haluaa. Vai onko se narisijoilta pois jotenkin...

Juu ei todellakaan kaveria kiinnosta ja kokee ahdistavaksi tuon touhun. Ei tuolla vainoamisella saa se mies tuota naista ittelleen, vie vain kauemmas koko ajan.

Joittenkin mielestä mä en saisi kirjoottaa tänne yhtään mitään, mutta sehän ei olekaan mun päänsärky. :cool:

Joittenkin mielestä mä en saisi kirjoottaa tänne yhtään mitään, mutta sehän ei olekaan mun päänsärky. :cool:

no näinpä, mutta pitää koko ajan muistaa, että täällä se päinvastainen mielipide enemmistönä, ja eikun aletaan kaikki nyt paskafilttereitä hinkkaamaan puhtaaksi, että suodattimet on kunnossa

ja täällä palstalla ainakin oppii sitä kuuluisaa assertiivisuutta.

Yhteistyössä