Arvaa ikäni (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Kerron kohta
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Kuvan nainen on tarkka ruokavaliostaan, mutta ei kunnostaan. Hänen pitäisi reipastua hoitaman terveyttään lihaskuntoharjoitteilla ja lopettaa pelkän hoikkuuden ihannointi.
 
"vieras"
[QUOTE="mä";22398613]Kuvan nainen on tarkka ruokavaliostaan, mutta ei kunnostaan. Hänen pitäisi reipastua hoitaman terveyttään lihaskuntoharjoitteilla ja lopettaa pelkän hoikkuuden ihannointi.[/QUOTE]

Ikään kuin ihminen ei voisi luonnostaan olla sirorakenteinen.
 
a.p.
[QUOTE="mä";22398613]Kuvan nainen on tarkka ruokavaliostaan, mutta ei kunnostaan. Hänen pitäisi reipastua hoitaman terveyttään lihaskuntoharjoitteilla ja lopettaa pelkän hoikkuuden ihannointi.[/QUOTE]

Heh :) Eiku just toisinpäin!

Oon harrastanut liikuntaa 4-5 kertaa viikossa jo yli kymmenen vuotta, mutta syön ja juon ihan mitä sattuu. Täytyy myöntää, että salitreeni ei oo mun juttu, mutta pumpissa käyn pari kertaa viikossa. Lihasmassan kerääminen on minun vartalotyypilleni vaikeaa. Voin kyllä taata, että kunnossani ei ole mitään moitittavaa. Juoksen mm. puolimaratoneja ja varmasti täysikin menisi, jos olisi kiinnostusta siihen rääkkiin lähteä.
 
ääh
Aina näitä ketkä on jo vanhoja,mut kalastelee ihmisiä sanomaan et olisi nuorempi. Näytä naamas se tässä ratkaisee, ei kroppa. JA jos kroppa näyttää vaikka 10 v nuoremmalta niin naama voi näyttää vastaavasti taas 10v vanhemmalta.
 
a.p.
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;22399345:
Aina näitä ketkä on jo vanhoja,mut kalastelee ihmisiä sanomaan et olisi nuorempi. Näytä naamas se tässä ratkaisee, ei kroppa. JA jos kroppa näyttää vaikka 10 v nuoremmalta niin naama voi näyttää vastaavasti taas 10v vanhemmalta.
Olen sitä mieltä, että kroppani näyttää ikäiseltään - kuten aloituksessa sanoin. Hämmästelin vain saamiani kommentteja, joiden mukaan se näyttää yli 40-vuotiaan kuivakan naisen kropalta. Siis siellä toisella palstalla.

Naamani tiedän näyttävän vanhemmalta kuin on ;)
 
Mä lähtisin veikkaamaan 35+. En osaa sanoa onko se asento, vaatetus, vai sitten se kroppa, mutta kyllä mä näen tuon ennemmin timmin, itsestään huolehtiva, vähän vanhemman naisen kroppana, kuin että se olisi nuoren kroppa.
 
Olen sitä mieltä, että kroppani näyttää ikäiseltään - kuten aloituksessa sanoin. Hämmästelin vain saamiani kommentteja, joiden mukaan se näyttää yli 40-vuotiaan kuivakan naisen kropalta. Siis siellä toisella palstalla.
;) Ne on vaan kateellisia. Tai aatelleet, että tässä on koira haudattuna, kun kroppa näyttää parikymppisen kropalta ja ikää kysellään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä