Sunnuntaihuomenia kaikille!
Tervetuloa,
Linda! Kiva kun tulit mukaan piinailemaan =) Mullakin on tosiaan eka kerta kun liityn mihinkään pinoon, takana inssejä, ICSI, PAS, ja nyt meneillään toisen ICSIn PP6. Meillä tehtiin lyhyen kaavan mukaan ku mulla kasvaa aika hyvin folleja aiempien kokemusten mukaan, nyt vaan kävi niin että kaks kasvo hurjaa vauhtia, olivat isot jo 0-ultrassa, ja sit kokonaissaalis jäi pieneks. Yks hyvä vaan saatiin kyytiin, eikä pakkaseen mitään. Teillähän on ihan hyvin asiat, mekin ois tällä kertaa saatu 2 alkioo kyytiin - sain jo lääkärinkin lämpiämään asialle, mut sit kohtalo päätti toisin
Tää on muuten hyvä ketju liittyä, kun tulee näköjään noin paljon plussia =)
Mulla tosiaan pp6 ja alkaa hermostuttaa, kun ei ole MITÄÄN oireita edelleenkään. Tiedän, ei se mitään tarkoita, mut kun monilla on vaikka mitä lupaavaa jo tässä vaiheessa...!!! : /
Ainoa, mikä mulla on eri lailla ku aiemmin, on, ettei ole mitään menkkakipuja. Punktiosta on yli viikko, ja mul on aina aiemmissa kierroissa tullut jo monta päivää tätä aiemmin menkkakipuja, nyt ei mitään... Mut mut, kyllä kai se niin on, ettei auta ku kärvistellä, huh, vaikeeta.
Aurinkoista päivää kaikille Teille =)