Kostaako Jumala minulle: heti sen jälkeen, kun erosin kirkosta, meillä todettiin homevaurio

• Viestiketjun aloittaja pakana
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398590]Monet dokumentit voivat olla hyvin pinnallisia, ei ne kaikki hyviä ole.

Lisäksi meillä ei näy JIM, pitää mieheltä kysyä että saako sen näkyviin kanavavalikosta, varmaan saa.

Googlella kyllä löytyy tietoa mutta nyt en jaksa enää kuolemansyntejä hakea, kuolen kohta väsymykseen.[/QUOTE]

Oli ainakin saanut hyvät arvostelut. Sarjan tekijä on history chanel. Jim, on ilmaiskanava ja pitäis näkyä koko Suomessa.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398583]Ai. Mä luulin, ettet uskonut evoluutioon. Puhukaamme keskenämme apinaa. Kräääk kriiik.[/QUOTE]

...mä arvasin jo kun tuohon sun kysymykseen vastasin, että tämä on varmasti nerokas kompa olevinaan.

Mutta sori, et onnistu.

Nimittäin, siitähän me lähdemme, että Jumala on luonut KAIKEN. Joka ikisen kivenkin.

Kun sitten maasta löytyy luita, niin toki Jumala nekin loi. Ja ihminen nimeää ne luut miten mielii.

Mutta katsos, kun se että sä löydät joksikin homo-lajiksi luokitellut luut, niin eihän se evoluutiota todista. Ne ovat vain Jumalan luomia luita, mutta siitä on vielä tuhottoman pitkä matka todistaa, että ne olisi ihmisen esi-isän luita.

Että hyvä yritys mutta karille karahti.

Evoluutioteoriaa ei ole todistettu, etkä sitä todistanut äsken sinäkään.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398594]...yrittämästä. :D[/QUOTE]

Niin, mut en nyt tajua et kumpia Aatami ja Eeva oli? Homo sapiensseja, neandertaleja vai vielä alkukantaisempia ihmisapinoita. Vai eikö muka ketään muuta kiinnosta?

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398588]Mutta, geenitestillä pystyy selvittämään mihin alkuäitiin evoluutiokaari johtaa. Alkuäidit ovat Afrikassa. Täytyy myös ottaa huomioon, että Afrikan sijainti ei ole sama kuin nykypäivänä.[/QUOTE]

... mä luin vastikään väitteen (ihan tieteellisen siis) ettei ihmisen alkuäiti olisikaan asunut Afrikassa.

Katsos kehitys kehittyy, koko ajan. Tiede tutkii ja löytää uutta.

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22398593]
Evoluutioteoriaa ei ole todistettu, etkä sitä todistanut äsken sinäkään.[/QUOTE]

Jumala-teoriaa ei ole todistettu, etkä sitä todistanut äsken sinäkään.

Tuntuuko sinusta ihan oikeasti kivalta lukea sinua viestejä, joiden kirjoittajilla on eri vakaumus kuin sinulla? Onko sinusta avartavaa ja jopa innostavaa ilahtua heidän viesteistään ja oppia miten asiat tieteellisesti menevät?

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22398596]... mä luin vastikään väitteen (ihan tieteellisen siis) ettei ihmisen alkuäiti olisikaan asunut Afrikassa.

Katsos kehitys kehittyy, koko ajan. Tiede tutkii ja löytää uutta.[/QUOTE]

Yleissivistykseen kuuluu tietää, että ihmisiä oli eri mantereilla samoihin aikoihin eikä vain Afrikassa.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398595]Niin, mut en nyt tajua et kumpia Aatami ja Eeva oli? Homo sapiensseja, neandertaleja vai vielä alkukantaisempia ihmisapinoita. Vai eikö muka ketään muuta kiinnosta?[/QUOTE]

Tässä Ted Nugent jos linkki tulee läpi...

YouTube - Ted Nugent - Free For All

Ja jos ei se tuosta aukea niin kirjoita YouTubeen

Ted Nugent Free for all

Ihana mies ja ihanaa musiikkia!

Hyvää Yötä! Äiti menee nukkumaan. Nähdään huomenna (toistemme tekstit siis) jos nähdään!

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398593]...mä arvasin jo kun tuohon sun kysymykseen vastasin, että tämä on varmasti nerokas kompa olevinaan.

Mutta sori, et onnistu.

Nimittäin, siitähän me lähdemme, että Jumala on luonut KAIKEN. Joka ikisen kivenkin.

Kun sitten maasta löytyy luita, niin toki Jumala nekin loi. Ja ihminen nimeää ne luut miten mielii.

Mutta katsos, kun se että sä löydät joksikin homo-lajiksi luokitellut luut, niin eihän se evoluutiota todista. Ne ovat vain Jumalan luomia luita, mutta siitä on vielä tuhottoman pitkä matka todistaa, että ne olisi ihmisen esi-isän luita.

Että hyvä yritys mutta karille karahti.

Evoluutioteoriaa ei ole todistettu, etkä sitä todistanut äsken sinäkään.[/QUOTE]

Miten niin kompa? Ensin sä et usko, evoluutioon, sitten sä uskot ja lopuksi et taas usko. Jos ihmisen geenistöstä pystyy jäljittämään esi-isiä pelkästään dna- analyysillä esim. löytämään Ötzin jälkeläisiä tai saaman selville onko neandertalien vai europeanuksien jälkeläisiä, niin miten paljon lisää evoluutio todisteita tarvitaan? Harmi ettei silloin kymmeniä tuhansia vuosia sitten oltu keksitty vielä kameraa tai kirjoitustaitoa. Olis ollut niin mielenkiintoista lukea neandertalin ja europeanuksen kohtaaminen ja miten lajivalinnan kautta syntyi ah, homo sapiens.

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22398570]... ole katolilaisuutta?

Perinteinen näkemykseni katolisuudesta on ollut, että se on HARHAOPPI![/QUOTE]

Niin, kuten luterilaisuuskin ja kaikki opit, joiden pyhillä kirjoituksillä mätkitään toisia ihmisiä päähän.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398596]... mä luin vastikään väitteen (ihan tieteellisen siis) ettei ihmisen alkuäiti olisikaan asunut Afrikassa.

Katsos kehitys kehittyy, koko ajan. Tiede tutkii ja löytää uutta.[/QUOTE]

No eikös tämä sitten ole evoluutiota jos ei mitään? Homo europeanuksen alkuäidit olivat kuitenkin Afrikasta ja homo europeanukset.. kuten nimestä voi päätellä olivat ensimmäisiä eurooppalaisia.

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22398574]

Kukaan ei ole todistanut, että LAJI MUUTTUISI TOISEKSI LAJIKSI. Sitähän ne yrittää epätoivoisesti todistaa.[/QUOTE]

Todellakin on. Koira on lähtöisin sudesta.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398599]Tässä Ted Nugent jos linkki tulee läpi...

YouTube - Ted Nugent - Free For All

Ja jos ei se tuosta aukea niin kirjoita YouTubeen

Ted Nugent Free for all

Ihana mies ja ihanaa musiikkia!

Hyvää Yötä! Äiti menee nukkumaan. Nähdään huomenna (toistemme tekstit siis) jos nähdään![/QUOTE]

Eihän toi kertonut paskaakaan.

:D
[QUOTE="äiti 44v";22398589]
Katolisuudessa on kaikkea kristinuskoon kuulumatonta harhaoppia: neitsytkultti, pyhimykset, kiirastulioppi, Ave Marioiden hokeminen, selibaattisäädökset papeille... pläääh

Ja PAAVI huh sentään![/QUOTE]

Katolilaisuus on alkuperäisempi kuin siitä kehkeytynyt eli johdettu luterilaisuus. Luterilaisuus on siis opin väärä muoto.

"vieras"
[QUOTE="mä";22398604]Todellakin on. Koira on lähtöisin sudesta.[/QUOTE]

Niin ja kotikissat. Lisäksi jalostaahan ihminenkin lajeja kokoajan, ei ainoastaan eläinlajeja vaan myös kasveja. Eikös tuota lasketa evoluutioksi eli lajin kehittymiseksi.

"vieras"
Niin ja on evoluutiota näkyvissä jopa Suomen luonnossa, ei tarvitse kuin tarkastella esim. valkoisten perhoslajien värityksen muuttumista. Kaupungissa selviävät tummemmat yksilöt kuin maaseudulla.

"äiti 44v"
[QUOTE="mä";22398604]Todellakin on. Koira on lähtöisin sudesta.[/QUOTE]

Älä nyt enää häpäise itseäs lisää. Koira ei ole eri laji kuin susi. Koira ja susi voivat saada lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä keskenään. Koira on susi. Samaa lajia. Lue vaikka tuosta vaikka järkikin tuon pitäis jo sanoa. Eri lajit eivät saa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Koira ja susi saavat eikä ole edes vaikeaa.

Koira – Wikipedia

Susi – Wikipedia

Miksikö vielä tulin? Käytin koiriani eli susiani pikku pisulla että saa aamulla nukkua pitkään ja konetta sammuttaessa huomasin että sinä täällä vielä riehut ja raiskaat koiran sukupuuta :(

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398612]Älä nyt enää häpäise itseäs lisää. Koira ei ole eri laji kuin susi. Koira ja susi voivat saada lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä keskenään. Koira on susi. Samaa lajia. Lue vaikka tuosta vaikka järkikin tuon pitäis jo sanoa. Eri lajit eivät saa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Koira ja susi saavat eikä ole edes vaikeaa.

Koira – Wikipedia

Susi – Wikipedia

Miksikö vielä tulin? Käytin koiriani eli susiani pikku pisulla että saa aamulla nukkua pitkään ja konetta sammuttaessa huomasin että sinä täällä vielä riehut ja raiskaat koiran sukupuuta :([/QUOTE]

Hmm, kai tiedät, että evoluutio ei tarkoita lajin muuttumista toiseksi vaan lajin kehittymistä.

"mä"
[QUOTE="äiti 44v";22398612]Älä nyt enää häpäise itseäs lisää. Koira ei ole eri laji kuin susi. Koira ja susi voivat saada lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä keskenään. Koira on susi. Samaa lajia. Lue vaikka tuosta vaikka järkikin tuon pitäis jo sanoa. Eri lajit eivät saa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Koira ja susi saavat eikä ole edes vaikeaa.[/QUOTE]

Jopa koira ja kissa voivat saada jälkeläisiä, joten ilmeisesti koira on kissa ja teoriasi mukaan kissa on myös susi. Viisaat ovat sanoneet: "Ihminen on ihmiselle susi." Siihen minä sanon: "Aaman." Mene nukkumaan, niin jaksatte mennä messuun.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398615]Hmm, kai tiedät, että evoluutio ei tarkoita lajin muuttumista toiseksi vaan lajin kehittymistä.[/QUOTE]

Ja sä kai tiedät mitä on mikroevoluutio ja mitä on makroevoluutio ja kumpaa se on jos ihminen on syntynyt apinasta!?

Nyt google ankaraan hyötykäyttöön!

Tässä lisää taustamusaa Jeesuksen näköiseltä mieheltä

YouTube - Ted Nugent - Stranglehold

Ted Nugent - Stranglehold

"vieras"
[QUOTE="mä";22398619]Joo, kiinalaisessa horoskoopissa. Vastaa kysymykseen.[/QUOTE]

En ole kala. En myöskään usko, että ihminen on ollut kala tai, että ihminen olisi kehittynyt kalasta. Ihmiseltä löytyy kuten muiltakin eläimiltä elimellisiä lähisukulaisia sekä kehosta jäänteitä surkastuneista elimistä kuten muiltakin eläimiltä, mutta se ei tarkoita sitä, että olisimme polveutuneet samasta esi-isästä. Saati sitä, että olisimme olleet kalankaltaisia.

Yhteistyössä