Mitä haluaisit ostaa, mutta ei ole varaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Mammamia"
  • Ensimmäinen viesti
"Mammamia"
Minun tekisi mieli uuttaa hellaa (siis liesi+uuni), mutta eipä ole varaa hoitovapaalaisella. Ei se edes maksaisi kuin 600e, mutta ei ole sitä rahaa niin ei ole. Vanhassa ei toimi yksi levy ja uuni paistaa epätasaisesti. Nyt kotona ollessa tulee paljon kokattua ja leivottua niin ärsyttää.

Mitä sinä tahtoisit, mutta et rahanpuutteen vuoksi saa? Ihan huvikseni kyselen.
 
"Mä"
Asutte ilmeisesti omistusasunnossa? Me saatiin uusi hella, kun muutettiin tähän nykyiseen asuntoon (vuokra). Haluttaisiin ostaa omistusasunto, mutta ostetaan varmaan kun palaan töihin noin puolen vuoden kuluttua.
 
.-.
Talven tullen mielen valtaa jälleen kaipuu, kuin muuttolintu mä tahdon lämpimään. Siellä hennot palmut Välimereen taipuu ja kirkas taivas vain kaartuu yllä pään. Kun sinne kerran täältä matkustaa ei kotimaassa enää rauhaa saa. Kuin varkain sydämeni vei, eviva Espanja!

Mulla on kamala matkakuume, tahtoisin koko poppoolla Espanjaan. Budjetti ei salli, rahalle on ns. tarpeellisempaakin käyttöä.
 
[QUOTE="Mammamia";22397625]Minun tekisi mieli uuttaa hellaa (siis liesi+uuni), mutta eipä ole varaa hoitovapaalaisella. Ei se edes maksaisi kuin 600e, mutta ei ole sitä rahaa niin ei ole. Vanhassa ei toimi yksi levy ja uuni paistaa epätasaisesti. Nyt kotona ollessa tulee paljon kokattua ja leivottua niin ärsyttää.

Mitä sinä tahtoisit, mutta et rahanpuutteen vuoksi saa? Ihan huvikseni kyselen.[/QUOTE]

omakotitalon ostaisin :) mulla on ollu kans hella onkelmii,niist levyis on luultavast lähteny piuhat irti.helppo korjata jos on joku sähkömies tuttuna ...
 
"vieras"
Omakotitalo. Se on haave, joka ei koskaan toteudu. Emme voi säästää, koska kaikki tulot menee elämiseen ja lainantakaajia meillä ei ole, eikä tule. Eli vuokralla siis...
 
"vieras"
Mä laittaisin ton vanhan hyvän hellani ja uudehkon astianpesukoneeni kiertoon ja ostaisin meille hella-uuni-astianpesukone -yhdistelmän... Aah... Aina kun sellaisen näen mainoksissa, niin taas haaveillaan... En oikeasti tiedä kuinka käytännössä toimii, mutta täähän oli haaveilua... :)
 
Uusi jääkaappi, rosterinen. Vanha jää-/viileäkaappi renksottaa alakulmasta (entisen omistajan lapsenlapsi roikkunut ovessa) ja yläkaapin ovessa kermakin happanee parissa päivässä..
Myös uusi hella olisi luksusta, vanhassa ei enää oikein toimi eri säädöt vaan joko ei lämpiä kunnolla tai kuumenee liikaakin.
 

Yhteistyössä