Miten tämän voi tulkita?Miehen käytös...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miumau"

Vieras
Ottaa esille aina vanhempansa kun jotain pitäis tehdä ...eli:mun äiti sanoi että pakastimen vois sulattaa ettei mene rikki.Tai...isä sanoi:Pupuhäkin vois tyhjentää ja laittaa uudet purut .ym.ym.
eilen sanoin tuohon pakastimen sulatukseen että onko sun äiti käyny jo senkin kattomassa että kuinka huonosti vaimosi huushollia hoitaa...
Alkoi jo ärsyttämään kun aina äiti sanoi sitä,isä sanoi sitä...
No ..tuohon sitten mies tokaisi että :"Onko sulla jotai ongelmia?"Suuttui ja painui eri huoneeseen nukkumaan.
Tänään ei puhua pukahtanut vielä mitään.Ja mies siis 47-vuotias äidin ohjattava:(

No sano vaan, että "lapsi on hyvä ja tekee sitte" =D

Koska hiton HYVÄHÄN se on, että ukko ehdotaa, ja tekee, jos oikeasti sitte ITE tekee. ;)
(Aika monen ukot ei tee...)

No sano sille, että siivoaa sen pupuhäkin ja sulattaa pakastimen. Oliko ne vanhemmat väärässä vai?

Oikeassa olivat.Siivota ja sulattaa olisikin pitänyt.Minua vaan jotenkin häiritsee tuo vanhempiensa puuttuminen joka asiaan.Milloin pitää haravoida,miten kukat hoidetaan,uuni pestään ja mitä milloinkin.Meillä on kuitenkin ihan "normaalinen siisti" koti.En vain ehdi joka paikkaan kun olen töissä.Mies kyllä jo toista vuotta kotona lomautettuna .

Jos se vaan on puhetapa, jos ne miehen vanhemmat eivät ole koko asioita noteeranneet, mutta mies hakee jotain tukea vanhemmistaan, kun äitikin sanoi, että pitäisi. Kuulostaa kyllä vähän kummalliselta, saahan sitä siivota ilman kenenkään lupaa tai neuvoa.

Minäkin tosin kysyn usein äidiltäni neuvoja ruoanlaitossa, jos vaikka teen riistaa tai kalaa, joka on minulle vieraampaa ja saatan hyvin sanoa, että äiti neuvoi tekemään näin tai näin....

Huomasinkin että kyse oli sun vanhemmista, etkö vois itse sanoo vanhemmilles että neuvominen ei kiinnosta tässä kohtaa..?? JOs sun miehes ei tähänkään päivään mennessä tee kotihommia niin ei tee niitä jatkossakaan.

Minä kyllä vastaisin, että mitäs helvettiä se sun äidilles kuuluu. Ihmetyttäisi suunnattomasti, jos appivanhemmat tai omat vanhempani ottaisivat kantaa meidän huusholliin.

[QUOTE="XXX";22393606]Minkäs ikäinen olet itse? Jos miehesi on 47 ja äidin pitää käydä katsomassa että vaimo hoitaa taloutta?? Ei saakeli.[/QUOTE]

Muutaman vuoden vähempi.Ja kyse siis miehen vanhemmista.Minun vanhempani eivät sotkeudu meidän elämään vaan ajattelevat että osataan itsekkin.Mies ekaa kertaa parisuhteessa.ja minä olen aina omat huushollini kyllä siivonnut kunnolla!