Cup Caken haalareista kokemuksia?!

• Viestiketjun aloittaja haalari ostoksille
  • Ensimmäinen viesti
haalari ostoksille
Ostin 3-vuotiaalleni täksi talveksi Ticketin haalarin, jossa irroitettava fleecevuori. Nyt kun pukua on pari kertaa käyetty olen todella pettynyt :( 3-vuotias joka vasta oppinut pukemaan ulkovaatteita, ei pysty tätä haalaria itse pukemaan! Hihan- ja lahkeensuut on tosi tiukat, myös fleece vuori jotenkin kinnaa pukiessa.

Tämän syksyn on ollut edellis vuoden reimatecci käytössä ja sen osaa kuitenkin vaivatta pukea. Vetää vetoketjun itse ja saa rukkasineen työnnettyä kädet hihoista ulos.

Nyt harmittaa. Ja aloin katselemaan muiden valmistajien haalareita. Cup Caken haalari näyttäin (kuvissa) että on helppo puettava. Mutta siinäkin fleecevuori? Lahkeissa ja hihoissa ihanat joustavat resorit :) Mutta onko käyttökokemuksia kenelläkään? Kehukaa, haukkukaa?

Jos sun lapsesi osaa pukea, niin ei se kauaa kestä että oppii pukemaan erilaiset vaatteet. Jos kerran mun vastaahankoinen 3veeniki siihen viime vuonna kykeni ja hän osaa esittää kaikki mahdolliset syyt miksi mikään vaate ei mene päälle.

Mutta minä en koskaan laita hanskoja ticketin puvun sisään vaan ulkopuolelle. Ne on varmasti tarkoittettu niin ja koska ovat tiukat, niin ei kylmä pääse sisään.

"vieras"
Jos sun lapsesi osaa pukea, niin ei se kauaa kestä että oppii pukemaan erilaiset vaatteet. Jos kerran mun vastaahankoinen 3veeniki siihen viime vuonna kykeni ja hän osaa esittää kaikki mahdolliset syyt miksi mikään vaate ei mene päälle.

Mutta minä en koskaan laita hanskoja ticketin puvun sisään vaan ulkopuolelle. Ne on varmasti tarkoittettu niin ja koska ovat tiukat, niin ei kylmä pääse sisään.
Tarvii silti niin tiukat olla ettei käsiä saa omatoimisesti hihoista pihalle.

Meillä on pojalla joku halppishaalari,siinä ihan liian kireet hihansuut.Lämmin ja kaikin puolin kiva puku,mut noi hihat:/

a.p
Miks noi haalarit on pakko olla Ticketiä ja Cup Cakea..? Ihan kun ei maailmassa muita haalareita olis. Ainiin, onhan Molo.
No siitäkös tässä olikin kyse että täytyy olla "sitä ja tätä" ;)

Kriteereinä on vedenpitävyys, käytännöllisyys ja mielellään kuosiltaan sellainen mistä tykkään.

Tickettiä ostin ekaa kertaa kun vaikutti hyvältä. Aikasemmin ollut lähinnä reimatecciä koska olen ollut siihen tyytyväinen. Nyt vaihtelun vuoksi ajattelin ostaa erityyppisen puvun.

Cup Cakekkiin törmäsin nettiliikkeitä selatessa ja vaikuttaa päällisin puolin etenkin käytännölliseltä.

Ticketin irroitettava fleecevuori on täysin hanurista!! Meillä oli 5v viime talvena ja toiste ei tule. Päiväkodissa työtä tehneenä myös kyseisen haalarin pukeminen on ihan yhtä syvältä! En suosittele vaikka Ticket muuten tosi hyvä onkin.

Cup Cake haalarista ei omalla lapsella kokemusta mutta en ole ainakaan kuullut mitään huonoa.

a.p

Voipi olla että osaakin kohta pukea tuon puvun. Harmittaa lapsen puolesta kun on oikein "neiti itsenäinen" ja yhtään ei saa pukemisessa auttaa. Tuntuu pahalta kun kiukkuilee hihojensa ja lahkeittensa kanssa. Ja jos pukua pukiessa, kiukku ja itku pääsee kun ei kykene pukemaan itse.

Ne rukkaset ois vähän pakko saada hihan sisään kun riisuu muuten koko ajan niitä ulkoillessa. Päiväkodissa etenkin tämä ongelma.

a.p
Ticketin irroitettava fleecevuori on täysin hanurista!! Meillä oli 5v viime talvena ja toiste ei tule. Päiväkodissa työtä tehneenä myös kyseisen haalarin pukeminen on ihan yhtä syvältä! En suosittele vaikka Ticket muuten tosi hyvä onkin.

Cup Cake haalarista ei omalla lapsella kokemusta mutta en ole ainakaan kuullut mitään huonoa.
Juuri näin. Tuon haalarin pukeminen on ihan oikeasti suuri saavutus. Itekkin päiväkodissa töissä ja oma lapseni päiväkodissa, siellä jos missä pitää olla käytännölliset vaatteet lapsilla! (mutta yhtälailla haluan myös laadukkaan haalarin, lämpimän ja vedenpitävän)

...
tuli vaan sellanen olo että sua ottaa päähän jos joku haluaa ostaa laadukkaan ulkovaatteen eikä sitä 30euron lassieta.
Miks ihmeessä mua sellanen ottas päähän? Oiskin se laadukkuus prioriteettina..Voisko se haalari olla ihan oikeasti vaan hyvä, eikä jonkun merkkinen...sehän mulla täsä oli pointtina. Mut en sotkeennu alottajan ketjuun nyt enää enempää :)

km
Miks ihmeessä mua sellanen ottas päähän? Oiskin se laadukkuus prioriteettina..Voisko se haalari olla ihan oikeasti vaan hyvä, eikä jonkun merkkinen...sehän mulla täsä oli pointtina. Mut en sotkeennu alottajan ketjuun nyt enää enempää :)
no mun kokemuksen perusteella hyvät haalarit on niitä tietyn merkkisiä. kaikkien merkkien halarit ei oo hyviä ja silloin kun haluaa hyvän niin silloin täytyy tyytyä tiettyihin merkkeihin. mä ostaisin riemusta kiljuen sen 30e lassien jos se täyttäisa ne kriteerit joita mulla henk koht on lapsen ulkovaatteelle. mut kun se ei täytä, eikä täytä mikään muukaan sen hintaluokan haalari, niin on pakko tyytyä niihin tiettyjen merkkien haalareihin, jotka täyttää ne kriteerit.

Yhteistyössä