pakana
...ja 2-vuotias poikamme on sairastunut vaurion takia vaikeasti (astman tapaisia oireita).
Näin. Mikäli home ja pojan oireet katoavat, niin jumala lienee asialla.Liity takaisin kirkkoon, ja katso, paraneeko poikanne entiselleen.
Ei todellakaan. Ei se kirkko kuulu mitenkään uskoon. Rukoile, että Jeesus auttaa tilanteessanne. Ei Jumala ole koston Jumala, vaan Hän rakastaa ihmisiä ja tahtoo, että kaikki tulevat Hänen yhteyteensä. Mutta kirkkoa ei tosiaan tuohon tarvita....ja 2-vuotias poikamme on sairastunut vaurion takia vaikeasti (astman tapaisia oireita).
Itse suosittelisin astman hoitoon lääkärissä käymistä, mutta tapansa kullakin. Toiset tykkää tieteestä, toiset taikauskoista.Ei todellakaan. Ei se kirkko kuulu mitenkään uskoon. Rukoile, että Jeesus auttaa tilanteessanne. Ei Jumala ole koston Jumala, vaan Hän rakastaa ihmisiä ja tahtoo, että kaikki tulevat Hänen yhteyteensä. Mutta kirkkoa ei tosiaan tuohon tarvita.
Kuinkas sattui että juuri tänään satuin kuulemaan radiosta selitystä "jumalan kostosta".Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat.
Siis jos tuon parituhatta vuotta vanhan hömppäkirjan pohjalta haluaa elämänsä suunnitella, niin siellä kyllä lukee selvin sanoin että tämä väitetty jumala on kostonhimoinen ja julma. Kostaa jopa lapsille vanhempien tekoja.
Ja ei, vanha testamentti ei poistunut käytöstä uuden testamentin tulon myötä, mitä yleensä käytetään tekosyynä sille että jumala esiintyy raamatussa täytenä persereikänä. Buuhuu.
Käyttäkää ihmiset järkeänne älkääkä pitkin ja poikin leikeltyä satukirjaa.
Kyllä Jumala pelastaa,mutta täytyyhän ihmisen käyttää ihan omaakin järkeä eikä tyhmäksi heittäytyä.Itse suosittelisin astman hoitoon lääkärissä käymistä, mutta tapansa kullakin. Toiset tykkää tieteestä, toiset taikauskoista.
Raamatussa on joku kohtakin jossa sanotaan että viisaille tämä juttu ei avaudu vaan lapsenmielisille ja että ei-uskoville koko usko on hullutus. Joku toinen muistaessaan laittakoon tarkan paikan.Hah hah Kun nyt ylipäänsä jumalaan uskomisen edellytys on tyhmäksi heittäytyminen, saatoit juuri voittaa palstan Ristiriitaisin Viesti 2010 -palkinnon.
Voin olla muiden ihmisten mielestä tyhmä,ei se haittaa.Hah hah Kun nyt ylipäänsä jumalaan uskomisen edellytys on tyhmäksi heittäytyminen, saatoit juuri voittaa palstan Ristiriitaisin Viesti 2010 -palkinnon.