Kokeilisiko kepillä jäätä? (FB:ssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";22384391]a) En tunne häntä niin hyvin, että ilkeäisin chattiin mennä saati heilasta kysellä :ashamed:
b) ollaan harvoin samaan aikaa FB:ssa[/QUOTE]

No jos satutte olemaan joskus samaan aikaan chatissa niin voithan kehitellä jonkun hienon stoorin, "sattusko sulla olemaan ruuvimeisseliä kun mä oon hukannu omani ja oot ainoa mies chatissa" tai jotain. Aika köyhää ideointia multa, myönnän. :D

[QUOTE="utelias";22384629]No onko fb:ssa kommentoitu vieläkään hänen ilmoitustaan, että on parisuhteessa?[/QUOTE]

Ei :/
Ihanaa, että "jännäätte" kanssani :heart:

Olette ainoat, jotka tietää tunteistani tätä ihmistä kohtaan :)

[QUOTE="kyselijä";22384899]Ethän sama tyyppi ole, joka tänään on pohtinut toisessa kirjoituksessa että kertoisiko varatulle perheelliselle miehelle tunteistaan? ;)[/QUOTE]

No en! :D
Tää on ihan avoimesti kertonut eronneensa. On vieläpä maininnut, että moni asia on kesken, mutta vaimon päätös on lopullinen.

Niinhän vähän ajattelinkin, mut ajattelin varmistaa :) On kyllä aika jännä tapaus, mut jospa hakee sitten jotain "turvaa" kun pitkä liitto takana jne. Saas nähdä kuin käy! Vai oletko ajatellut silti hänelle jotain tervehdystä laittaa, vaikka oiskin parisuhteessa? Jos uskaltaisit niin laittaisit vaan viestiä sille, että harmi kun oot jo parisuhteessa ;)

[QUOTE="kyselijä";22385015]Vai oletko ajatellut silti hänelle jotain tervehdystä laittaa, vaikka oiskin parisuhteessa?[/QUOTE]

No ensin olin ihan että voihan vee... mutta sitten ajattelin ja hieman kypsyttelin ajatusta ja päätin pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassa ;) Paitsi jos se hehkuttaa ennen joulua jo kihlautumisesta tms :O niin sitten todellakin annan koko ukkelin olla.

Mä vaan en ymmärrä, että miten voi erosta toipua noin nopeasti?? Viimeinen vuosi ollut piinallinen ja aika selkeästi oli vielä loppukesästä aika rikki asian kanssa (eropäätös oli vaimon, joten en oikein usko että miehellä olisi toista ollut, tuskin muuten erosta olisi yllättynyt?). Ja sitten yks kaks onkin parisuhteessa!

Niin kieltämättä onhan tuo aika outoa :O Varsinkin jos on antanut ymmärtää, että vaimo on enemmän eroa halunnut. Luulis että jos on niin "rikki" asiasta, niin ei nyt ihan noin vaan uuteen suhteeseen menis. Vai onko mahd.uusi ehdokas sitten jo ennestään tuttu, joka sit eron aikoihin on tukenut enemmän ja siitä kehittyi sitten muutakin.. Vaiko vaan joku napannut nopeasti itselleen.. Tai sitten vaan on sattumoisin tavannut jonkun, jota nyt tapailee.. Senkun tietäis mitä miehen päässä liikkuu ;)

Toivoisitko sitten ihan tosissasi jotain enemmän hänen kanssaan, jos olisikin vapaa tai tuo mahd.parisuhde päättyisi? Jos toivot, niin sitten se on vaan yritettävä kaikki mahdollinen ;)

Niih, kait sillä sit joku on... tuskin muuten lukisi parisuhteessa :'(
Annan nyt ajan kulua, katsotaan tuleeko uutta tietoa tai jotain. On kyllä ärsyttävää kun ei tiedä :kieh: Miksi pitää olla noin salamyhkäistä? Eikä kukaan FB-kaverinsa reagoi/kommentoi hänen tilaansa.

[QUOTE="vieras";22389090]Voi venäjä, että koko fb mutkistaa ihmissuhteita! :o[/QUOTE]

Äläs nyt! Ilman FB olisin tuskin missään tekemisissä tuon miehen kanssa enää... ;)

[QUOTE="kyselijä";22385151]

Toivoisitko sitten ihan tosissasi jotain enemmän hänen kanssaan, jos olisikin vapaa tai tuo mahd.parisuhde päättyisi? Jos toivot, niin sitten se on vaan yritettävä kaikki mahdollinen ;)[/QUOTE]

Toivoisin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja taas kyselijä;22391803:
Entä oletko sitten itse "vapaa" ihan suhteeseen asti, jos hyvin kävis? ;) Toivotaan nyt, että asia ratkeaa lähitulevaisuudessa :)

Valmiina kuin partiolainen :p
Toivon todella, että asia ratkeaa pian ettei tarvii montaa viikkoa pähkäillä.

että onko vaimonsa hänen FB kaveri? Olisiko mahdollista, että hän haluaa näpsäyttää vaan vaimoaan tuolla parisuhteessa-statuksella, jos ei ole erosta oikein kunnolla vielä selvinnyt?

Kykeneekö miehet moiseen :D ?

että onko vaimonsa hänen FB kaveri? Olisiko mahdollista, että hän haluaa näpsäyttää vaan vaimoaan tuolla parisuhteessa-statuksella, jos ei ole erosta oikein kunnolla vielä selvinnyt?

Kykeneekö miehet moiseen :D ?

Tuota minäkin ajattelin, että olisko "parisuhteessa" vain hämätäkseen muita tai jostain muusta kuin oikeasta syystä? Vaimonsa ei vissiin ole fb:ssa, en ainakaan löydä häntä, etsitty on ;)

Mä epäilisin että ovat palaneet vaimonsa kanssa yksiin. Ja senkään takia kukaan kavereista ei ole kommentoinut jos he ovat tienneet heidän on/off suhteestaan ja eivät jaksa joka kädenkääteeseen kommentoida.

Itsekin olen eronut ja laitoin -sinkku- ....rupes ärsyttämään kaikkien utelut sinkkuudestani niin poistin sen ja jätin sen kohdan tyhjäksi. Näin teki ex myös.

[QUOTE="vieras";22397047]Mä epäilisin että ovat palaneet vaimonsa kanssa yksiin. Ja senkään takia kukaan kavereista ei ole kommentoinut jos he ovat tienneet heidän on/off suhteestaan ja eivät jaksa joka kädenkääteeseen kommentoida.[/QUOTE]

Niin :(
Mutta toisaalta mies on kovasti painottanut kuinka vaimo päätyi tuohon ratkaisuun... ja on jo sukunimensäkin vaihtanut! Ehkä ne sitten saattaa yrittää vielä uudestaan, plääh.

Yhteistyössä