Venakko Milana, laita kuvia kodistasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22269875]Mä en kyllä tunne kovin montaa, jotka hullaantuvat niihin muoviviritelmiin. Ne, joilla ei ole rahapulaa, tukevat kestävää kehitystä, eivätkö suosi monikansallista kertakäyttökulttuuria. Kauniit ja ajattomat huonekalut o tekevät kodista kauniin ja kestävät.[/QUOTE]

:O Ootko sä koskaan käynyt Ikeassa? Vaikuttaa taas siltä, että joku siellä taas jeesustelee tietämättä sen enempää asioista. Ikeassa on nykyään paljon muutakin kuin muoviviritelmiä. Meillä ainakin on ihan täyspuiset keittiön kalusteet sekä ruokapöytä/tuolit - Ikeasta.

[QUOTE="a p";22269875]Mä en kyllä tunne kovin montaa, jotka hullaantuvat niihin muoviviritelmiin. Ne, joilla ei ole rahapulaa, tukevat kestävää kehitystä, eivätkö suosi monikansallista kertakäyttökulttuuria. Kauniit ja ajattomat huonekalut o tekevät kodista kauniin ja kestävät.[/QUOTE]

Ikea on erittäin suosittu varakkaimmissakin piireissä, varsinkin skandinavian ulkopuolella.
Aivan käsittämätöntä miten niputat kaikki varakkaat ihmiset yhteen muottiin, että kaikki ostaisivat vain design-huonekaluja. Tietääkseni Milanna ei myöskään ole missään maininnut olevansa joku superrikas.
Miksi halusit tehdä tämän alotuksen ja hyökätä arvostelevasti yhtä ihmistä kohtaan? Ja vaikka rahaa olis kuin kroisoksella, mitä sitten jos sisustaa kotinsa vaikka Ikealla? Se ettet sinä niin tee ei mitenkään tee siitä toisarvoista.
Meilläkään ei juuri Ikeaa näy, sillä itse tykkään yksilöllisemmistä ja kestävämmistä kalusteista. Mutta monelle Ikean tyyli sopii erinomaisesti, kyllä mä itsekin siellä silloin tällöin piipahdan ihmettelemässä.

Ikea on erittäin suosittu varakkaimmissakin piireissä, varsinkin skandinavian ulkopuolella.
Aivan käsittämätöntä miten niputat kaikki varakkaat ihmiset yhteen muottiin, että kaikki ostaisivat vain design-huonekaluja. Tietääkseni Milanna ei myöskään ole missään maininnut olevansa joku superrikas.
Miksi halusit tehdä tämän alotuksen ja hyökätä arvostelevasti yhtä ihmistä kohtaan? Ja vaikka rahaa olis kuin kroisoksella, mitä sitten jos sisustaa kotinsa vaikka Ikealla? Se ettet sinä niin tee ei mitenkään tee siitä toisarvoista.
Meilläkään ei juuri Ikeaa näy, sillä itse tykkään yksilöllisemmistä ja kestävämmistä kalusteista. Mutta monelle Ikean tyyli sopii erinomaisesti, kyllä mä itsekin siellä silloin tällöin piipahdan ihmettelemässä.

:)

Ettexte pällit tajua et Demi Mooreki käy IKEAssa? :D Suomessa ei oo ainuttakaan puljua jossa käymisellä vois kehuskella olevansa varakas.. No, ehkä joka viikko lätkämatseis ja juoda 5 kaljaa. Koska se jos mikä on KALLISTA :D

Kyllä ne, joilla on rahaa ja MAKUA hankkivat kalusteensa kyllä aivan muualta kuin tusinatavaraa myyvästä Ikeasta, joiden huonekaluissa ei ole mitään persoonallisuutta. Minusta ainakin on erittäin tylsää, kun jokainen koti on sisustettu Ikean kertakäyttöhuonekaluilla, ei mitään omaperäisyyttä tai oman käden jälkeä missään.
Täyspuiset antiikkihuonekalut ovat komeita, kestävät isältä pojalle ja maksavat tietysti entisöityinä huomattavasti enemmän kuin Ikean halpiskamat, mutta eipä tarvitse hankkia uusia joka vuosi, kuten lastulevyä suosivat tyhmät kerskakuluttajat

Kyllä ne, joilla on rahaa ja MAKUA hankkivat kalusteensa kyllä aivan muualta kuin tusinatavaraa myyvästä Ikeasta, joiden huonekaluissa ei ole mitään persoonallisuutta. Minusta ainakin on erittäin tylsää, kun jokainen koti on sisustettu Ikean kertakäyttöhuonekaluilla, ei mitään omaperäisyyttä tai oman käden jälkeä missään.
Täyspuiset antiikkihuonekalut ovat komeita, kestävät isältä pojalle ja maksavat tietysti entisöityinä huomattavasti enemmän kuin Ikean halpiskamat, mutta eipä tarvitse hankkia uusia joka vuosi, kuten lastulevyä suosivat tyhmät kerskakuluttajat

Aijaa, minusta taas antiikkihuonekalut ovat erittäin tylsiä ja epäkodikkaita... Eikä niissä ole mielestäni mitään makua...

[QUOTE="vieras";22384023]Aijaa, minusta taas antiikkihuonekalut ovat erittäin tylsiä ja epäkodikkaita... Eikä niissä ole mielestäni mitään makua...[/QUOTE]

Sinunlaisiasi massan mukana meneviä ikea-hihhuleita on 13 tusinassa, en oletakaan, että ymmärtäisit hyvän päälle.

Tuo kiiltävä tapetti ei olisi paha, jos siinä olisi ympärillä siihen sopivat kalusteet tukemassa kokonaisuutta. Esim. tummempi kirsikka tuohon tapettiin yhdistettynä voisi toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis pieni elämä;22384649:
Musta tää on kauniimpi koti......
Linkki:
Kaunis pieni elämä

Ootko Venakko Milanna nähny?!!

siis voi ei apua aivan kaaaaheeta! Tuollakin oli v*n ikean sohva :x

Hei ihan totta, tuostako pitäisi sitten kaikkien pitää? Jokaisen kodin pitäisi näyttää tuolta? Ja voi jestas jos sattuu pitämään ikean kalusteista niin mikä hitto siinä on ettei niitä saisi ostaa? Mä ostaisin sohvat ikeasta vaikka mulla olis miljoonia tilillä. Siellä kun sattuu olemaan just sellaset mistä tykkään.

siis voi ei apua aivan kaaaaheeta! Tuollakin oli v*n ikean sohva :x

Hei ihan totta, tuostako pitäisi sitten kaikkien pitää? Jokaisen kodin pitäisi näyttää tuolta? Ja voi jestas jos sattuu pitämään ikean kalusteista niin mikä hitto siinä on ettei niitä saisi ostaa? Mä ostaisin sohvat ikeasta vaikka mulla olis miljoonia tilillä. Siellä kun sattuu olemaan just sellaset mistä tykkään.

Eikai nyt ollut tarkoitus että kaikkien kotien pitää näyttää sellaiselta kuin tuossa blogissa? Siinä oli vaan täysin erilainen koti verrattuna Milannan kotiin-

Kiesus kun ihmiset on herkällä tuulella täällä!!!

Suht siedetävän näköistä jos unohtaa ne raadot joita taitaa olla lattioilla enemmänkin ja tekokukat. Ja ikea on ihan ok, löytyy myös omasta kodista, ja kaikista suurinta kammotusta, ikean valkosia sohvia jotka pitää olla joka super-äiti ihmisen blogissa ei taida onneksi löytyä.
Ja yllättävän kivalta näytti vaalea puu, vaikka onkin oma inhokkini. Miks kaikkien kodit pitäis olla samasta muotista, eli nykyään taitais olla sit valkosta, valkosta ja valkosta...
Ja me ollaan siirrytty ikeaan myös siitä syystä, että aikoinaan tuli hankittua sellasia arvokkaita huonekaluja ja nyt olen ihan kyllästynyt osaan. No, eipä niitä sit hävittääkään voi, kun ovat senverran kustantaneet. Ikea on helppo, jos kyllästyt, myyt pois. Aina löytyy joku joka ostaa sen halvalla. Mutta lähde sitten myymään 4 tonnin mittojen mukaan tehtyä kulmasohvaa...
Meillä on sulassa sovussa askoa, ikeaa ja kodin ykköstä, noin pääsääntöisesti.

Yhteistyössä