Nimianalyysi :)

• Viestiketjun aloittaja A.p
  • Ensimmäinen viesti
N. 25-30v. rempseähkö mamma, hieman rock-henkinen, mutta muuten perus eeva. Kertisvaipat ja Salama McQueen-kledjut pojalla, tytöille Hello Kittyä Henkkamaukalta.
Omakotitalo, koiria. Voisko olla jotain prätkäharrastustakin???
heh-heh, rempseä mamma mutta vuosia rutkasti lisää...ja rock-henkinenkin osuu kohdalleen. ja kertisvaipat aina olleet käytössä. Jos poika olisi vielä pieni varmaankin olisi SalamaMcQueen vaatteita, ja tytöillä on Hello Kittyä ja muutakin Henkkamaukalta. Ei omakotitaloa mutta koiran ottamisesta perheesen on ollut puhetta.
Ja tosiaan prätkällä on tullut ajeltua, japsipyörällä ja vyöruusuna vaan...haaveena olisi iso matkapyörä :)

Lasten äiti on perheelleen omistautuva äiti, jolle lapset ovat kaikki kaikessa, ja joka on lempeä ja rakastava, mutta kuitenkin luja ja voimakastahtoinen, oikeudenmukainen ihminen. Äiti on empaattinen ja kiltti luonteeltaan oikein kohdeltuna, mutta kokiessaan epäoikeudenmukaisuutta hän on ikävä vihollinen. Äiti hoitaa työnsä ja kotinsa hyvin, mutta lapset menevät aina ja kaikessa etusijalle, jättäen kaiken muun kauas jälkeensä. Ei siis haittaa jos on villakoiria nurkissa, jos olisi kerrankin mahdollisuus tehdä perheen kanssa jotain kivaa.
vois melkein luulla että tunnet mut...ainoa vaan että inhoan villakoiria nurkissa :)

"pypylleröinen"
vanhemmat noin 25v, jotain venäläisiä sukujuuria löytyy jommalta kummalta. Äiti ehkä hoitoalalla. Sisustus suht yksinkertainen mutta löytyy sellaisia "muotijuttuja". Lapsen vaatteet Lindexiltä ja KappAhlista.
Aika lähelle :) Molemmat ollaan alle 30v, mä perjaatteessa hoitoalalla, sosiaalialalla. Ja sisustus ja vaatteet osu :) Ei venäläisiä sukujuuria, mutta sukunimi kyllä ulkomaalainen, siksi etunimikin tuolla kirjoitustyylillä. Toinen nimi sitten ihan perus suomalainen :)

"vieras"
[QUOTE="pypylleröinen";22377408]Aika lähelle :) Molemmat ollaan alle 30v, mä perjaatteessa hoitoalalla, sosiaalialalla. Ja sisustus ja vaatteet osu :) Ei venäläisiä sukujuuria, mutta sukunimi kyllä ulkomaalainen, siksi etunimikin tuolla kirjoitustyylillä. Toinen nimi sitten ihan perus suomalainen :)[/QUOTE]

Hassua, jo toinen lähelle osunut :) Tää on kyllä hauskaa, harmi ettei kukaan arvannut meidän kummastakaan pojasta lähellekään sitä millaisia ollaan.

pihlanäiti
[QUOTE="vieras";22377640]Pihla on vaikee. Vähän päälle 30v vanhemmat, keskituloisia. Tulee mieleen, että pihlan äiti on sellainen, joka tykkää leipomisesta ja ulkoilusta. Koti suht perinteisesti sisustettu. Pihlalla käyttää paljon mekkoja ja kirkkaita värejä.[/QUOTE]

Hehee nyt meni kyllä niin metsään kun vaan mahdollista, paitsi toi leipominen ja ulkoilu on kyllä kivaa. :p
Mutta mukava vastaus silti!

"vieras"
Heh :) Eiköhän yli 95% täällä annetuista analyyseistä ole mennyt ihan metsään... Toinen vaihtoehto mulla olisi tohon Pihalle ollut se, että vanhemmat nuoria, alle 25v ja jommalla kummalla vanhemmista opiskelut vielä kesken. Ja tällä perheellä koti modernisti sisustettu ja lasten vaatteissa merkillä on väliä :D

[QUOTE="Ilona";22376417]Vilja, Veera, Leevi ja Lenni.[/QUOTE]

Vanhemmat ovat keskituloisia lähes nelikymppisiä. Äiti kotona. Asuvat omakotitalossa ja lapsilla nätit huoneet, joiden sisustukseen ovat saaneet itse vaikuttaa ja valita värit. Viljalla liilaa, Veeralla punaista, Leevillä vaaleansinistä ja Lennillä vihreää.

[QUOTE="vieras";22377806]Leevi? :)[/QUOTE]

Leevi on rauhallinen ja hänellä on vaalea kikkaratukka. Huone on pastellinsininen ja seinähyllyllä on rivissä nalleja. Äiti on kaksvitonen kotiäiti. Isä tienaa hyvin, on rakennusalalla. Kaunis vaaleansininen omakotitalo tulee ekana mieleen :D

näiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin kokeilen;22377020:
Markus, Jonna, Mika, Matti ja Jenna, vauva tulossa.... äiti on max 26 vee lestadiolainen (sori mut tää tulee mieleen). Vanhemmat ovat halunneet että kaikki talon miespuoliset alkavat samalla kirjaimella kuten isäntä eli M:llä ja naispuoliset kuten äiti eli J:llä. Äiti on kotiäiti ja isä elättää perheen. Nimet viittaa siihen, että saattaisitte asua maaseudulla. Lapset osallistuvat kotitöihin ikänsä mukaisesti.
No meni pikkusen mettään :) Todellisuudessa kyseessä EI lestadiolainen uusperhe, tosin kaikki lapset samalta äidiltä, eli minulta, joka on 40v ja alkaa T kirjaimella :) Nimissä vain sattuman kaupalla noita kirjaimia ja ammatiltani olen yrittäjä. Isä alkaa A kirjaimella ja on 43 vuotias. Isä ei meillä elätä perhettä sen enempää kuin minäkään, mutta ehkä minä vähän enemmän. Isä ajaa linja-autoa. Maaseudulla kyllä asutaan, mutta kaupunki tämä paikka silti on. Lapset osallistuu kotitöihin silloin kun lahjonta-kirsitys ja julkinen häpäisy menetelmät tehoaa :D eli harvoin :DD Itseasiassa olen jo mummo, koska esikoisella (22v) on itsellään 7kk ikäinen poika <3

Henni

Ville, Eerika, Viljamin vanhemmat ovat aika tavallisia, perusduunareita (kaupassa, hoitoalalla, isä kenties Sähkömies). Asuuvat rivitalossa ja tienestit kuussa keskivertoa. Villellä on sininen, auto huone, automatto ja autoverhot. Eerikalla, on vaalean violettia ja tummanviolettia hempeää huoneessaan. Viljami nukkuu pinnasängyssä äidin ja isän huoneessa.

vv
Hennin perhe asuu uudehkolla omakotitaloalueella pari vuotta vanhassa talossa. Prinsessalla on prinsessan huone ja muutenkin koti on sisustettu romanttisesti. Vanhemmat ovat kaupanalalla molemmat ja himpun vajaa kolmekymmpisiä. Perheeseen kuuluu myös lemmikkejä.

Yhteistyössä