Nimianalyysi :)

• Viestiketjun aloittaja A.p
  • Ensimmäinen viesti
Ronja löytyis täältä...
Ronjalla on kihara vaaleanruskea tukka.
Ronjan huone on tyttömäinen ja hänellä on kaunis hymy jota on vaikea olla huomaamatta.
Ronjalla on aina megahienot lelut ja itse valitut muotivaatteet, koska Ronja tykkää kaikista "tyttöjen jutuista" ja Ronja on suosittu koulussa.
Vanhemmat ovat iloisia ja tempperamenttisia ja takaavat Ronjalle tasapainoisen elämän. Ronja on heille kaikki kaikessa ja isän oikea pikkuprinsessa.
Äiti ja isä ovat kolmenkympin paikkeilla.

Ronja löytyis täältä...
Ronjan äiti työskentelee käsityöammatissa (hitsaaja?) ta logistiikassa (kuski) eikä pidä hörhelöistä tai vaaleanpunaisesta. Hän arvostaa lastaan ja vanhemmuutta mutta suhtautuu skeptisesti esim. ohjattuihin harrastuksiin.
Tyttö on puettu maanläheisiin väreihin ja hänen huoneensa on elävä sekoitus monenlaisista tyyleistä.

kunhan keksin
Mitäs nimiä täällä onkaan jo tullut...

Leo on adoptoitu lapsi, todennäköisesti jostain päin afrikkaa. Työssäkäyvät vanhemmat ovat sisustaneet huoneen pojalle sopivaksi, mutta sekaan on ujutettu ripaus afrikkaa. Äiti on ollut kotona Leon kanssa siihen asti kun "laki sallii". Leo on haluttu ja rakastettu lapsi. Vanhemmat viettävät hänen kanssaan paljon aikaa. Leolla saattaa olla myös sisaruksia.

Myös Mi on adoptoitu tai sitten hänen vanhempansa ovat halunneet hänen erottuvan joukosta nimensä ansiosta, koska itse ovat tavan nimet omaavia kuten esim. Sanna ja Jari. Mi on myös erittäin hemmoteltu lapsi ja hän saa kaiken mitä keksii haluta, oli hän adoptoitu tai ei. Mikäli Mitä ei ole adoptoitu on hänen äitinstä työtön.

Eerin ja Eerikan äiti saattaisi olla hoitoalalla töissä. Nimet hän on kuullut lapsuudessaan ja ne ovat kolahtaneet jo silloin. Äiti ja tyttäret harrastavat yhdessä ratsastusta tms. Molemmilla tytöillä on pitkät tummat hiukset.

Johanna on joko iltatähti tai perheen ainut lapsi. Pikkuaikuinen. Hänen äitinsä on korkeasti koulutettu ja toivoo myös tyttärensä kouluttautuvan korkeasti. Johannan huone on kalustettu kalliisti ja tyylikkäästi. Leluja ei juuri ole.

Kostin nimi tulee suvusta. Kostin äiti on hyvä laittamaan ruokaa ja Kosti tykkää syödä. Huone kalustettu sängyllä ja leluilla. Ikkunaverhoissa jokin avaruuskuviointi. Matto, päiväpeitto yms. huoneen väritys on kirjava.

Katariinalle on haluttu etsiä hieman harvinaisempaa mutta tuiki tavallista nimeä. Yleensähän Katariina on toinen tai kolmas nimi. Katariinalla on vaaleat kiharat hiukset, kuten hänen äidilläänkin. Äiti on hoikka ja kaunis. Ammatiltaan ehkä opettaja joko koulussa tai lastentarhassa.

kunhan keksin
Alexan ja Eirikin äiti tai isä on saamelainen. Elleivät asu lapissa käyvät vuosittain siellä poroerottelua seuraamassa. Koko perhe harrastaa laskettelua. Lapsilla on omat huoneet, joiden sisustukseen ovat saaneet itse vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös;22373112:
Täällä on neidit Aada ja Peppi. :)
Äiti on Tyttöjen Äiti, isoilla kirjaimilla. Hän ei kuitenkaan halua kasvattaa pikkuprinsessoja vaan vahvoja nuoria naisia. Äiti on kotona ainakin siihen atsi kunne stytöt alkavat koulun , minkä jälkeen suunnittelee suorittavansa loppuun opintonsa.
Aadan ja Pepin huone on hyvin kaunis, niin kuin koko perheen muukin koti.

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös;22373112:
Täällä on neidit Aada ja Peppi. :)
Aadan ja Pepin äiti on leikkisä reilu kolmekymmentä ja kotiäiti. Mies keskituloinen, viettää paljon aikaa perheen kanssa. Aadalla ja Pepillä on paljon leluja huoneessa, huone usein sotkuinen :D Neitokaiset on melko vilkkaita.

[QUOTE="vieras";22373702]Millainen on Mannan mamma?[/QUOTE]

Mannan mamma on hiukan pyöreä ja hyvin lempeä. Hänellä on kurittomat kiharat ja tarttuva nauru.
Mannan isä palvoo vaimoaan.
Koti on lämmin ja aina pikkuisen sotkuinen.

Yhteistyössä