Auttakaa keksimään mihin lähtisin kaverien kanssa viikonlopuksi/yhdeksi yöksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meitä on kolme kaverusta ja päätettiin lähteä la-su keskenään reissuun. Nyt vaan ongelmana että mihin mennään ja mitä tehdään.
Jotain mökkejä olen katellut tästä suht läheltä. mutta ne on niin että pitää sunnuntaina olla jo puoliltapäivin pois. Ja tarkoitus oli että tullaan vasta su iltana takaisin kun la päästään vasta joskus päivällä/iltapäivällä lähtemään.
Yksi kavereista ehdotti että mennään yhteen isoon kaupunkiin kiertelemään kirppareita ja sit hänen siskolleen (yksinäinen) yöksi. Ei oikein kyllä kiinnosta. Hotelli ei varmaan tulis sen kalliimmaksi kuin tuo mökkikään. Mutta tuntuu ettei noilla muilla ole varaa siihenkään..

Antakaa ideoita mitä voin ehdottaa että saan kumottua tuon siskolle menon!!!

[QUOTE="vieras";22371841]Kylpylään![/QUOTE]

Joo jos noilta muilta löytyy rahaa. 55 e tulis yhdeltä yks yö maksamaan. Ja sit vielä se että su pitää olla puolilta päivin pois.. Mitä sit tekee loppupäivän??

[QUOTE="vieras";22371832 begin_of_the_skype_highlighting**************22371832******end_of_the_skype_highlighting]Meitä on kolme kaverusta ja päätettiin lähteä la-su keskenään reissuun. Nyt vaan ongelmana että mihin mennään ja mitä tehdään.
Jotain mökkejä olen katellut tästä suht läheltä. mutta ne on niin että pitää sunnuntaina olla jo puoliltapäivin pois. Ja tarkoitus oli että tullaan vasta su iltana takaisin kun la päästään vasta joskus päivällä/iltapäivällä lähtemään.
Yksi kavereista ehdotti että mennään yhteen isoon kaupunkiin kiertelemään kirppareita ja sit hänen siskolleen (yksinäinen) yöksi. Ei oikein kyllä kiinnosta. Hotelli ei varmaan tulis sen kalliimmaksi kuin tuo mökkikään. Mutta tuntuu ettei noilla muilla ole varaa siihenkään..

Antakaa ideoita mitä voin ehdottaa että saan kumottua tuon siskolle menon!!![/QUOTE]

No riippuu missäpäin Suomea asutte? Helsinki on aina kiva mut jos asutte vaikka Tuusulassa niin ei ehkä sitten :) Ja Stadissa kyllä keksii tekemistä sunnuntain puolen päivän jälkeen. Lisäksi Omppu hotelli maksaa vain jotain 30e yö joten siihen luulis jokaisella olevan varaa. Ja sit Tallinnan päiväristeily ei oo kallis ja Helsingistähän nekin lähtee, mulla ainakin S-ryhmältä saatuja 10e risteilykuponkeja joten halpaa kuin mikä.

Menkää Kalajoen sanifaniin, tekemistä ja yömahdollisuus. Jos asutte liika likellä sitä, sitten Härmän kuntoutuskeskukseen hotelliviikonloppu. Ongelma on tosiaan tuo, jos ei ole rahaa. Miksi siskon luona yötä olo ei kiinnosta? Jos käytte vaan nukkumassa siellä, menette muuten koko ajan. Säästäisit itsekin tuon 55€

[QUOTE="tinkaM";22371997]No riippuu missäpäin Suomea asutte? Helsinki on aina kiva mut jos asutte vaikka Tuusulassa niin ei ehkä sitten :) Ja Stadissa kyllä keksii tekemistä sunnuntain puolen päivän jälkeen. Lisäksi Omppu hotelli maksaa vain jotain 30e yö joten siihen luulis jokaisella olevan varaa. Ja sit Tallinnan päiväristeily ei oo kallis ja Helsingistähän nekin lähtee, mulla ainakin S-ryhmältä saatuja 10e risteilykuponkeja joten halpaa kuin mikä.[/QUOTE]

Siis meiltä on Helsinkiin yli 500 km. Ei ehditä ajaa sinne ja takaisin.

Okei, kuvitellaan, että teille se yöpaikka järjestyy. Onko teillä suunnitelmia tekemisen suhteen? Missä päin k-pohjanmaata? Mistä pidätte? Etsitään yhdessä tekemistä. Ainakin yks konsertti, ilmainen tuli heti mieleen, mutta riippuu missä olette?

Menkää Kalajoen sanifaniin, tekemistä ja yömahdollisuus. Jos asutte liika likellä sitä, sitten Härmän kuntoutuskeskukseen hotelliviikonloppu. Ongelma on tosiaan tuo, jos ei ole rahaa. Miksi siskon luona yötä olo ei kiinnosta? Jos käytte vaan nukkumassa siellä, menette muuten koko ajan. Säästäisit itsekin tuon 55€

On siis kaverin sisko. Ja mulla omat epäilykset siitä että kulkee sitte meidän mukana koko ajan.. Ja on siis ihan outo ihminen minulle ja toiselle kaverille.
Sanifani tosiaan liian lähellä. Ja Härmästä mulla jotenki sellanen mielikuva ettei juuri uimahallia kummempi paikka. Ja pitäis sille sunnuntaille keksiä jotain puolen päivän jälkeen. Että johonkin vähän isompaan paikkaan varmaankin mentäis.

Oletko tsekannut niistä mökeistä josko saisi olla sunnuntaina pidempään? Joskus hyvinkin mahdollista jos ei ole varausta sunnuntaista eteenpäin.
Tai yksi vaihtoehto voisi olla la mökille, siellä kiva ilta ja aamupäivä esim aamusaunoineen ja mökin luovutuksen jälkeen vielä kaupunkiin kauppoihin ja syömään.

Se mökki varmaan ois paras ratkaisu jos sen varauksen sais jatkettua iltaan asti. Kun ei kellään tutullakaan ole mökkiä mihin mennä. Meillä olisi mökki mutta se on liian kaukana (400 km) ja se on saaressa ja sinne ei pääse tähän aikaa vuodesta.

Oletko tsekannut niistä mökeistä josko saisi olla sunnuntaina pidempään? Joskus hyvinkin mahdollista jos ei ole varausta sunnuntaista eteenpäin.
Tai yksi vaihtoehto voisi olla la mökille, siellä kiva ilta ja aamupäivä esim aamusaunoineen ja mökin luovutuksen jälkeen vielä kaupunkiin kauppoihin ja syömään.

Tahtoo vaan nuo mökit ja kaupungit olla eri suunnissa. Mutta pitää vielä miettiä. Tässä ei siis isoja kaupunkeja 200 km säteellä yhtään. Pienempiä löytyy muutama.

Me on joskus tehty niin et on menty yöksi hotelliin (miehen ja kavereitten kans), syöty siellä hyvä aamupala + otettu aamupäivä torkut ja lähdetty kauppoja kiertään.. kauppa kierroksen jälkeen kotiin. Menette johonki isompaan kauppakeskukseen ni siinä menee äkkiä koko päivä ku käytte syömässä ja kahvittelemassa oikein ajan kanssa.

Ite alan kans kallistua et joko hotelliin tai kylpylään illaksi/yöksi ja sitte seur aamuna kauppoja kiertämään.
Noita mökkejä yrittäny katella muttei oikein mitään järkevää löydy. Ja se että niistäkin pitää olla puoliltapäivin pois ja sit ei kuitenkaan ehdi enää mihinkään kauemmas.

Luulen vaan että tuo yks kavereista ei ole ainakaan hotelliin valmis lähtemään. Ja kylpylä maksaa sitte liikaa. Ei tässä itelläkään juuri ylimääräistä ole mutta sen verran jostain yrittää repiä et saadaan reissu onnistumaan.

Yhteistyössä