HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Marabou! Tuulta ja sadetta piisaa. Varmaan kinuan itselleni anopin auton. Tänään on "vapaapäivä" eli lääkäriin menossa.

Voi vitsit. Unohdin maton eilen mattotelineelle. Ja se on todella pitkä ja painava matto. Mahtaa painaa nyt tonnin jo verran :D : / Mitenköhän saan sen kuivaksi?

Huomenta. Heräsin jo 4.40, ei kannata sammahtaa sohvalle ennen kymmentä. No, nyt on virkeä olo, aamukahvit on saanu juoda rauhassa. Kohta lapset hereille ja päikkyyn, ja itse kouluun, hauska päivä tiedossa :)

Huomenta ! Oijoi .. saat huhkia maton telineeltä : /

Todella ilkeä sade. Itse pitäs pyörällä mennä töihin. Josko meneekin kävelyksi tänään. :(

Pohdin tuossa josko kävisin väkisin kääntämässä sen vain toisin päin tuolla telineellä. Pesun tarpeessa se olikin.

Hauskaa työpäivää, vaikka sadetta vihmookin. Toivottavasti et kastu pahasti :)

Huomenta!
Mie heräsin harvinaisen virkeenä tänään, lapset olivat nukkuneet omissa sängyissään melkein koko yön. Kuopus huus joskus kuuden maissa, käskin miehen hakemaan tytön mut en sit kuitenkaan saanu enää unta ja puol 7 soikin jo herätys.
Esikoinen mönki mein sänkyyn vasta sen jälkeen hetkeks aikaa.

Mie kun nukahan hirmu huonosti uudelleen, jos joudun yöllä heräilemään niin aamulla on sit hirvee väsy.

Kahvit on tässä miullakin eessä =)
Tänään taas sairaalalle, en muista mitenköhän ne ajat meni tänään..Täälläkin sataa, onneks pääsee autolla.

Huomenta vaan teillekin, päätin tänne rekisteröityä huvikseni, vaikka ei meidän perheessä ole lapsia, ihan vain sen takia koska keskusteluissa on muitakin aiheita... :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Olisin voinut nukkua vielä puoli yhdeksään, mutta heräsin jo 7.30 : / Muuten mukava päivä tulossa.

Ja Lionsgatelle tervetuloa, ei meidänkään perheessä ole lapsia, kyllä tänne mahdutaan mekin.

[QUOTE="Vakkari harmaana";22370734]Mulla jännittää sikana... Vielä pitäs melkein kaks viikkoo malttaa ennen ku voi testausta ajatella :P[/QUOTE]

No joo, sama.. Vaikka ei tältä kuulta olekaan kovat odotukset (vale).

Yhteistyössä