Paljonko maksaisit näistä leluista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Ostin tänään siskon kaverilta kaksi isoa jätesäkillistä n. 1,5-3- vuotiaalle ( pojalle) sopivia leluja, mm. parkkitalo, merirosvolaiva, autorata, betoniauto, kirjoja, paloauto ja paljon muita erilaisia muovisia autoja, junia ja työkoneita. Pääosin lelut ovat Fisher Pricen little people-sarjaa, ja kaikki yhdellä lapsella olleita, uutena ostettuja. Katsoin lelukuvastosta että tuon parkkitalon hinta uutena on 79 e, ja merirosvolaiva 40 e. Ja muut siihen päälle...

Myyjä ei millään sanonut leluille hintaa, vaan sanoi että maksa omantunnon mukaan, pääasia että hän pääsi niistä eroon. En kuitenkaan haluaisi tuollaista määrää ihan liian vähälläkään rahalla ostaa. Myyjä antoi tilinumeronsa jonne maksan, mutta paljonko...

Paljonko sinusta olisi sopiva hinta?

Voisin kyllä maksaa esim. 30e jos oli paljon hyvää tavaraa ja itselle tarpeellista. Turha noille uuden hintaa on laskea. Jos hän haluaisi "tienata", veis kirpparille yksittäishinnoin, eikä lahjoittaisi pois.

30-40 euroa. Minä olisin ainakin jostain 40 eurosta tosi tyytyväinen, koska haluan leluista vaan eroon ja lahjoitan niitä ihan ilmaiseksi pois. Näin varmaan tekee moni muukin.

[QUOTE="minä";22367517]30-40 euroa. Minä olisin ainakin jostain 40 eurosta tosi tyytyväinen, koska haluan leluista vaan eroon ja lahjoitan niitä ihan ilmaiseksi pois. Näin varmaan tekee moni muukin.[/QUOTE]

No minä olin ajatellut 40 e maksaa, ajattelin täältä vaan kysellä muiden arvioita. Myyjä nimenomaan sanoi että jos haluaisi tienata, möisi huutonetissä, nyt haluaa vaan leluista eroon.

Mä maksaisin jotain 50-100 euron väliltä. Jo pelkästään parkkitalosta + autoradasta voisi maksaa käytettynä yhteensä 20-30 euroa ja ne olisivat tosi hyvä löytö noin halvalla. Muista leluista paremmista maksaisin varmaan 1-5 euroa / kpl ja muista sitten esim. 50 snt. Kirjoista varmaan 0,2-2 euroa/kpl. Tuosta laskisin jonkun yhteissumman ja sitten vähän määräalennusta itselleni.

[QUOTE="alkup.";22367533]No minä olin ajatellut 40 e maksaa, ajattelin täältä vaan kysellä muiden arvioita. Myyjä nimenomaan sanoi että jos haluaisi tienata, möisi huutonetissä, nyt haluaa vaan leluista eroon.[/QUOTE]

Mutta kuitenkin sitten haluaa jonkunlaisen maksun? Outoa minusta, että oikein tilinumeron antaa. Minusta toi 40€ kuulostaa varsin hyvältä. En käytetystä parkkitalosta maksaisi yksinään kymppiäkään. Kysäse siskolta, mitä mieltä on asiasta.

Yhteistyössä