S
sekaisin
Vieras
mulla on paha jännitysniska tai no sitä mieltä on lääkäri kun pään magneettikuvista ei löytynyt mitään poikkeavaa. mutta edelleenkään en ole saanut itselleni mielenrauhaa. pelkään yhä aivokasvainta tai aivoverenvuotoa tms. tää pelko on ihan lamauttavaa. fysioterapiassa olen käynyt 4kertaa ja sitä olis vielä jäljellä jota lääkäri suositteli jatkamaan kuvausten jälkeen. mutta musta tuntu ettei siitäkään ollu kovasti apua. kaks viimeisintä kertaa tuntui jopa pahentavan. Lisäks fys.terapian jälkeen mun niska on ruvennu naksumaan ja rahisemaan välillä tuntuu että se naksuu vaikkei päätä liikutakaan. ja tuntuu ku jotain niskassa olis "löysällä". Lisäks nuo lihakset jotka kiinnittyy päähän on ihan jännityksessä ne on ku kaks viulunkieltä ihan kosketeltavissa hyi. kannattaako tota fys.terapiaa jatkaa?? Lisäks mulla on ilmenny sellaista että näen huonosti kauas. pitäiskö näkö tarkastaa?(isäni likinäköinen lasit lapsesta asti). Vai voiko tuo olla joku migreenin oire? äidilläni aurallinen migreeni ja myös isoäidilläni... Tiedän että olen ruvennut tarkkailemaan itseäni liian paljon ja löydän kokoajan lisää outoja asioita mitä en tiedä kuuluuko niitten olla niin ja onko ne aina ollut niin koska en ole ennen tarkastellut itseäni niin tarkasti. ihan hävettää jo kaikki tämä...