The sims 3, kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, eli ku mä en saa siirrettyä tähän uuteen naapurustoon (iltahuvit) rakennusten kopioita sieltä "varastosta". Eli meen muokkaa kaupunki toimintoon, sitte valitten sieltä varastosta jonku rakennuksen. Se rakennus tulee näkyviin semmosena, et sen sais johonki asettaa mutta vaikka mihinkä yritän niin mihinkään en sitä saa laitettua. Missä vika?

Lisäks mietin onko se totta, että ku syö vesimelonia raskausaikana tulee tyttö ja jos syö omenaa, tulee poika? :D Kun olikos jossain päivityksessä sellanen juttu, että tuo toiminto kumottiin?

www.radosims.com löytyy mm. vinkkejä

yritin googlettaa tuota mun kaupungin muokkaus ongelmaa jos jollain ois ollu sama mielessä ja radolastakin vähä yritin selailla mutta enpä löytänyt :confused:

Mun olis pakko saada kerrostalo siirrettyä varastosta kaupunkiin, kun valmiissa kerrostaloissa on vain yksiöitä. Tarttisin varastosta kerrostalon jossa on isompi asunto. Mutta en vaan oo saanu, en tajua mikä mättää

Apropoo, mulla se perus sims3 toimi ihan loistavasti, mutta tuo iltahuvit-versio tökkii ihan tajuttomasti. Siis tökkimisellä tarkoitan, että se vaan toimii aivan järkyttävän hitaasti. Siellä rakennus/tavaranostopuolella toimii ihan normaalisti, mutta heti kun klikkaa sinne elämäpuolelle niin alkaa tajuton tökkiminen. Tekee suorastaan pelaamiskelvottomaksi.

Onko kellään ehdotuksia? En oikein jaksa uskoa että koneen raudasta olisi kiinni.

Mun olis pakko saada kerrostalo siirrettyä varastosta kaupunkiin, kun valmiissa kerrostaloissa on vain yksiöitä. Tarttisin varastosta kerrostalon jossa on isompi asunto. Mutta en vaan oo saanu, en tajua mikä mättää
Kolmosessa en ole juuri noita siirtoja tehnyt, mutta kakkosessa niitä ei voinut tehdä, jos siellä alla oli jotain maisemointi 'esineitä' tai niitä paketteja.

Apropoo, mulla se perus sims3 toimi ihan loistavasti, mutta tuo iltahuvit-versio tökkii ihan tajuttomasti. Siis tökkimisellä tarkoitan, että se vaan toimii aivan järkyttävän hitaasti. Siellä rakennus/tavaranostopuolella toimii ihan normaalisti, mutta heti kun klikkaa sinne elämäpuolelle niin alkaa tajuton tökkiminen. Tekee suorastaan pelaamiskelvottomaksi.

Onko kellään ehdotuksia? En oikein jaksa uskoa että koneen raudasta olisi kiinni.

olisko voinu asentamisessa tulla joku ongelma? jos asentaisit uudelleen? Luulis tosiaan että jos peruspeli toimii moitteetta niin ei vois olla sitten kiinni koneen tehoista.

En valitettavasti osaa auttaa enempää. Itellä ei oo ku toi sims 3 peruspeli ei lisäreitä. (sims 2 löytyy kaikki lisärit ja kamasetit). En oo vielä tullut hankkineeksi tähän kun en ehdi edes pelaamaan. Kaiken lisäksi mulle kävi niin että maailmanluontityökalu lakkas toimimasta jonkun päivityksen myötä ja en oo vieläkään ehtiny asentaa peliä uudelleen.

olisko voinu asentamisessa tulla joku ongelma? jos asentaisit uudelleen? Luulis tosiaan että jos peruspeli toimii moitteetta niin ei vois olla sitten kiinni koneen tehoista.

Oletko ladannut viimeisimmät päivitykset? Murkun mukaan niidenkin lataamisjärjestyksellä on kuulema väliä. Viimeisempien jälkeen meillä rupesi latausikkuna jämähtämään alle, en ole katsonut miten kävi, kun eilen tekivät jotain launcherin päivityksiä.

En valitettavasti osaa auttaa enempää. Itellä ei oo ku toi sims 3 peruspeli ei lisäreitä. (sims 2 löytyy kaikki lisärit ja kamasetit). En oo vielä tullut hankkineeksi tähän kun en ehdi edes pelaamaan. Kaiken lisäksi mulle kävi niin että maailmanluontityökalu lakkas toimimasta jonkun päivityksen myötä ja en oo vieläkään ehtiny asentaa peliä uudelleen.

Uskon, että tää sama ongelma olis mulla vaikka ei ois ees tota lisäriä. Ajattelin, että en vaan osaa ja en tajua jotain juttua mikä mun pitäs tajuta :D

Eli tosiaan kun mulla ei oo ku tuo peruspeli ja tykkään enemmänkin rakentaa ja suunnitella kuin pelata. Ja tehdäänkö niitä samalla tavalla kuin kakkosessakin et vain asuntojen ovien vaihto tekee siitä kerrostalon eli onnistusko periaatteessa ilman lisäosaa jo tehdä ne kerrostalot ja sit ku hankkii lisärin niin vaan vaihtaa ovet?

Eli tosiaan kun mulla ei oo ku tuo peruspeli ja tykkään enemmänkin rakentaa ja suunnitella kuin pelata. Ja tehdäänkö niitä samalla tavalla kuin kakkosessakin et vain asuntojen ovien vaihto tekee siitä kerrostalon eli onnistusko periaatteessa ilman lisäosaa jo tehdä ne kerrostalot ja sit ku hankkii lisärin niin vaan vaihtaa ovet?

Kerrostalot tulee tuossa iltahuvit lisärissä. Mä en tiedä miten niitä ite voi rakentaa.. en oo kokeillut ollenkaan. Muutenkin vasta tuota lisäriä pelannut kaksi kertaa. En itseasiassa kakkosessakaan kokeillut niitä rakentaa ite, aina otin valmiin :D Mä en tykkää siitä rakentamisesta, sisustaa sitte taas voisin vaikka kuinka paljo :)

[QUOTE="vieras";22351803]Oletko ladannut viimeisimmät päivitykset? Murkun mukaan niidenkin lataamisjärjestyksellä on kuulema väliä. Viimeisempien jälkeen meillä rupesi latausikkuna jämähtämään alle, en ole katsonut miten kävi, kun eilen tekivät jotain launcherin päivityksiä.[/QUOTE]
Pitänee tsekata löytyiskö jotain päivityksiä asennettavaksi, thanks.

eikös tuo aina päivitä uusimmat päivitykset automaattisesti ku asentaa uuden lisärin joten kuvittelis, että sulla on uusimmat jos sulla kerta on tää iltahuvit..

Viimeisimmät päivitykset tuli muistaakseni nyt ihan viikon sisään. Ohjelmaa käynnistäessä aina tsekkaa ja kysyy, ladataanko. Ja lapsilla ei ole oikeuksia tehdä niitä omalla tunnuksellaan, joten minä tai mies joudutaan ne sitten laittamaan. Muistaakseni nuo uuden asennuksen yhteydessäkin tulevat päivitykset pitää hyväksyä itse, että tekee ne.

[QUOTE="vieras";22352039]Viimeisimmät päivitykset tuli muistaakseni nyt ihan viikon sisään. Ohjelmaa käynnistäessä aina tsekkaa ja kysyy, ladataanko. Ja lapsilla ei ole oikeuksia tehdä niitä omalla tunnuksellaan, joten minä tai mies joudutaan ne sitten laittamaan. Muistaakseni nuo uuden asennuksen yhteydessäkin tulevat päivitykset pitää hyväksyä itse, että tekee ne.[/QUOTE]

Joo tää iltahuvit ilmestyi viime torstaina, sillon oli uudet päivitykset saatavilla. Sen jälkeen ei oo tullu :)

No niin, nyt mun ongelma ratkesi ja kyse oli tosiaan vaan mun tyhmyydestä! :D Ongelman ratkaisu oli se, että mun täytyi eka tehä tyhjä tontti ennenku sain siihen siirrettyä rakennuksen kopion... :ashamed:

Mul ois pien ongelma ton iltahuvit kans ku se tilattiin CD.com:sta ja kun latasin sen ja yritin pelata pääsin tiettyyn kohtaan ja koko kone sammui itsestään ja aukesi uudestaan. Kun poistin kaikki lisäosat paitsi itse peruspeliä, se toimi YHDEN kerran ja kun lopetin ja alotin uudestaan se sammui taas koko ajan. Olen yrittänyt kaikkea mutta mikään ei toimi ja en voi pelata ollenkaan. Miksi ei toimi???!?!! Tietääkö joku mitä voisi tehdä????

mulla on kaikki kolmosee saatavat lisäosat ja haluaisin tietää että
voiko sims 3 rakentaa itse kerrostaloja? ja miten kaupunkia pystyy muokkaamaan? ja voiko kaupunkeja luoda itse?
kiitos.