Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kolme omenaa pitää tytön mukaan syödäLisäks mietin onko se totta, että ku syö vesimelonia raskausaikana tulee tyttö ja jos syö omenaa, tulee poika?Kun olikos jossain päivityksessä sellanen juttu, että tuo toiminto kumottiin?
www.radosims.com löytyy mm. vinkkejä
Kolmosessa en ole juuri noita siirtoja tehnyt, mutta kakkosessa niitä ei voinut tehdä, jos siellä alla oli jotain maisemointi 'esineitä' tai niitä paketteja.Mun olis pakko saada kerrostalo siirrettyä varastosta kaupunkiin, kun valmiissa kerrostaloissa on vain yksiöitä. Tarttisin varastosta kerrostalon jossa on isompi asunto. Mutta en vaan oo saanu, en tajua mikä mättää
Apropoo, mulla se perus sims3 toimi ihan loistavasti, mutta tuo iltahuvit-versio tökkii ihan tajuttomasti. Siis tökkimisellä tarkoitan, että se vaan toimii aivan järkyttävän hitaasti. Siellä rakennus/tavaranostopuolella toimii ihan normaalisti, mutta heti kun klikkaa sinne elämäpuolelle niin alkaa tajuton tökkiminen. Tekee suorastaan pelaamiskelvottomaksi.
Onko kellään ehdotuksia? En oikein jaksa uskoa että koneen raudasta olisi kiinni.
olisko voinu asentamisessa tulla joku ongelma? jos asentaisit uudelleen? Luulis tosiaan että jos peruspeli toimii moitteetta niin ei vois olla sitten kiinni koneen tehoista.
En valitettavasti osaa auttaa enempää. Itellä ei oo ku toi sims 3 peruspeli ei lisäreitä. (sims 2 löytyy kaikki lisärit ja kamasetit). En oo vielä tullut hankkineeksi tähän kun en ehdi edes pelaamaan. Kaiken lisäksi mulle kävi niin että maailmanluontityökalu lakkas toimimasta jonkun päivityksen myötä ja en oo vieläkään ehtiny asentaa peliä uudelleen.
Eli tosiaan kun mulla ei oo ku tuo peruspeli ja tykkään enemmänkin rakentaa ja suunnitella kuin pelata. Ja tehdäänkö niitä samalla tavalla kuin kakkosessakin et vain asuntojen ovien vaihto tekee siitä kerrostalon eli onnistusko periaatteessa ilman lisäosaa jo tehdä ne kerrostalot ja sit ku hankkii lisärin niin vaan vaihtaa ovet?
eikös tuo aina päivitä uusimmat päivitykset automaattisesti ku asentaa uuden lisärin joten kuvittelis, että sulla on uusimmat jos sulla kerta on tää iltahuvit..