Podintaa Tuksun oletetusta raskaudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos Tuksu nyt on raskaana, niin hän on kertonut jo kesäkuussa testanneensa Tukholmassa positiivisen raskaustestin, mutta uudelleen testattuaan Suomessa testi on näyttänyt negaa. Jos kuitenkin on niin, että vääriä negoja voi tulla, mutta positiivinen on aina positiivinen, tämä tarkoittaisi sitä, että Tuksun raskaus on jo yli puolen välin.
Jos Tuksu on oikeasti tiennyt jo pidempaan olevansa raskaana, niin aika holtitonta käytöstä odottavalta äidiltä ja alkoholin käyttö runsaahkoa....
Mä toivon oikeasti, että Tuksun raskausuutinen on pelkkä läppä!!!

[QUOTE="jjjj";22346876]No on se läppä yrittää selittää läskistymistään sillä. kohta saa lukea lehdestä keskenmenosta mutta läskit pysyy.[/QUOTE]

Mulle tuli heti mieleen, että tämä tosiaan on vain yritys selittää miksi on lihonut.. Tuksullahan on ennenkin ollut vaikeuksia vaan myöntää,,että on tullut syötyä/juotua liikaa. Kohta Tuksu ilmoittaa keskenmenosta.

Joo, ja jos se vasta on 3 kuukaudella menossa, eli jollai 12 viikolla niin eihän siinä ajassa se maha edes ole kasvanut. Siis ei se oikeesti kasva vielä sillon, ainakaa nui isoksi. hohhojakkaa

Joo, ja jos se vasta on 3 kuukaudella menossa, eli jollai 12 viikolla niin eihän siinä ajassa se maha edes ole kasvanut. Siis ei se oikeesti kasva vielä sillon, ainakaa nui isoksi. hohhojakkaa

Siis kyllä muuten kasvaa se maha tuossa kolmessa kuukaudessaki.. Mulla ainakin näyttää siltä nyt, niinkuin oisin vähintään viikolla 20. Toinen tulossa siis.

eilen se mulle sanoi että raskaana on ja hänestä tulee yh :|
arto on iskä,mut arto on kuulemma ihan idiootti.
näin hän mulle itte eilen puhui :D

ennen juttuja oli lonkero kädessä ja ootti et kello olis enemmän et sais yhden gina tonicin ja vois mennä nukkumaan :D

eilen se mulle sanoi että raskaana on ja hänestä tulee yh :|
arto on iskä,mut arto on kuulemma ihan idiootti.
näin hän mulle itte eilen puhui :D

ennen juttuja oli lonkero kädessä ja ootti et kello olis enemmän et sais yhden gina tonicin ja vois mennä nukkumaan :D

Joo :) Niin hyvä hätävalhe, et kuitenkin juo alkoholia. Itse en kyllä usko tuohon raskauteen ;)

[QUOTE="jeh";22346957]Siis kyllä muuten kasvaa se maha tuossa kolmessa kuukaudessaki.. Mulla ainakin näyttää siltä nyt, niinkuin oisin vähintään viikolla 20. Toinen tulossa siis.[/QUOTE]

Se on vaan turvotusta : )

Yhteistyössä