No oikeus ja kohtuus kai se on, jos lapsen isä maksaa puolet tämän menoista. Ja arvon irvailija vcoisi ottaa huomioon, että Scarlett käy opintojen ohella töissä. Vaikka mun mielestä kenenkään ei tarvitse kyllä selittää toiselle - varsinkaan tuntemattomille - omia menojaan. Jokainen tarvitsee huvituksia ja rentoutusta, myös opiskeleva yh. Tai sanotaanko, että varsinkin opiskeleva yh.Alkuperäinen kirjoittaja eikös sulla ole lapsikin?;22343899:Miten sulla on varaa laittaa jatkuvasti rahaa omiin huvituksiisi? maksaako lapsen isä kaiken tai isovanhemmat?Vai säästätkö lapsesi menoissa? Opiskelijalla ei luulisi olevan paljon rahaa.
Hyi hitto mikä silmäpuoli, ihan vammasen näkönen ja "musiikkinsa" on hirveetä kuraa.Ja mä suutun, kun Latea haukutaan. Mur!
Ei kattos kun mun pitääs pysyä kiltisti kotona. Eilen tuli kunnalta palkka neljästä työpäivästä ja se on iso plussa opiskelijalle. 15. päivä tulee palkka 7:stä päivästä ja se on todella iso plussa. Ja varmasti saa vielä tehdä töitä lisää. Töitä on koulun lisäksi kahdella alalla, että kai mä joskus saan vapaatakin pitää ja vähän tuhlatakkin.No oikeus ja kohtuus kai se on, jos lapsen isä maksaa puolet tämän menoista. Ja arvon irvailija vcoisi ottaa huomioon, että Scarlett käy opintojen ohella töissä. Vaikka mun mielestä kenenkään ei tarvitse kyllä selittää toiselle - varsinkaan tuntemattomille - omia menojaan. Jokainen tarvitsee huvituksia ja rentoutusta, myös opiskeleva yh. Tai sanotaanko, että varsinkin opiskeleva yh.
Miten?itse saan liput ostettua ennakkomyynnistä parilla klikkauksella joten ei tarvi jonotella tai pommittaa.....
Mitä helvetin idiootteja täällä taas pyörii? Mitä pahaa mä tämänkin kirjoittajalle olen muka tehnyt?!Pidä rieputarallaa turpasi edes joskus tukossa ja häviä täältä.
Onneksi sinä olet varmaan täydellinen ulkonäöltäsi niin on varaa haukkua muita. Ja toiseksi: kokeilepa tehdä parempaa musiikkia (jolla myydään enemmän levyjä ja vedetään väkeä keikoille). Jaa ei onnistu? Turpa kiinni sitten!Alkuperäinen kirjoittaja yäk;22343962:Hyi hitto mikä silmäpuoli, ihan vammasen näkönen ja "musiikkinsa" on hirveetä kuraa.