tsemppiä, ihan varmasti onnistut:hug:Noin 10 menee päivässä. Tiedän että teen kauhean väärin ja tavotteena on lopettaa kokonaan ja kyllä se tulee onnistumaankin.
Häh?!ja niin vai nikotiinivalmisteita? joo no meinasinki jotai nikotiinilaastaria rueta käyttää.. sama ku polttass sen 16 tuntia putkeen..
Älä lapsipolo vaan sano että tuo 17 nimimerkin perässä on sun ikä?ja niin vai nikotiinivalmisteita? joo no meinasinki jotai nikotiinilaastaria rueta käyttää.. sama ku polttass sen 16 tuntia putkeen..
joo oon samaa mieltä! minä ainaki tärisen ku hullu jos en sitä tupakkaa saa paria päiväs.. ja ku pikkuneiti mahas kasvaa täysin normaalisti ja sanovat et kaikki on täysin kunnossa, ei mitään vikaa kohta se sielt poiski tulee )Reilu aski päivässä, rv 14. on sitä ennenkin tupakoitu raskaana.. Tiedän että parempi ois olla ilman, mutta mun mielestä kireähermoinen odottaja on sikiölle ehdottomasti pahempi ku tupakoitsija!
Ei mikään sikiö stressikehossa pysy, itse ainakin persuksiin ammuttu karhu ilman tupakkia. Vihatkaa pois, jokainen taplaa tavallaan.
Samat lääkärit varmaan sanoi, että parempi polttaa kuin lopettaa, koska lopetus on niin kauhia stressi..? Kumma, miten jokaisella röökaavalla odottajalla on sattumalta aina lääkäri, joka sanoo noinnii on mut minulle sano sairaalassa lääkärit et parempi polttaa se pari päiväs ku käyttää laastaria... ja on sitä häkää noiski pakokaasuis.. kovasti yritän lopettaa mut ei oikei elämä muutenkaa loista ja aina oon tupakkaan turvautunu...
Kiitos kannustuksesta!Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;22343991:tsemppiä, ihan varmasti onnistut:hug:
itse poltin n. 10 tupakkaa kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ja 2 viimeistä onnistuin olemaan polttamatta. Nyt tuon viimeisen raskauden jälkeen olen siis ollut polttamatta 4 vuotta. ja poltin yli 30 savuketta/päivä, eli kyllä onnistut!
Mä olen ihan samaa mieltä.Mä väitän että tuo "stressi" on vaan heikkojen selittelyä käytökselleen ilman suurempia perusteita. Neuvolassakin aina vaan hyssytellään tupakoivia odottajia.
Lopettaminen on muuten ihan äärettömän helppoa. Lakkaa polttamasta sitä prkleen röökiä. Odotusaika jos mikä on otollisin aika lopettamiselle! Ihan oikeasti, olo on hetken kurja mutta kohenee HUOMATTAVASTI kun tupakat on lopullisesti tumpattu.
No justiinsa, SUSTAHAN tässä onkin kysymys, mitä väliä lapsella. Kukaan ei pysty antamaan mitään terveystakeita tupakoimattomankaan odottajan sikiöstä, joten ilmeisesti sun lääkäris on meedio. Muista sit olla lapsesi apuna, jos se joskus itkee oppimisvaikeuksiaan koulussa tai lisääntymisongelmiaan hedelmöitysklinikalla.joo oon samaa mieltä! minä ainaki tärisen ku hullu jos en sitä tupakkaa saa paria päiväs.. ja ku pikkuneiti mahas kasvaa täysin normaalisti ja sanovat et kaikki on täysin kunnossa, ei mitään vikaa kohta se sielt poiski tulee )
minä oon jo viikol 28 ja kuulemma terve ja iso tyttö tulos nyt poltan sen pari päiväs enää poltin alkuraskaudesta kun oli tuo masennus ja kaikki nii melkei 30 päiväs.. ja ku en oikee suostunu sitä itelleni myöntää et oon raskaana... ni jos viel masennuksen päälle stressaisin ni ei ois kuulemma kovin hyvä..Samat lääkärit varmaan sanoi, että parempi polttaa kuin lopettaa, koska lopetus on niin kauhia stressi..? Kumma, miten jokaisella röökaavalla odottajalla on sattumalta aina lääkäri, joka sanoo noin