Lasten lähellä tupakointi

• Viestiketjun aloittaja vihastunut :(
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joo, ärsyttävää on ja samoin autossa polttelu lapset mukana.
Tupakoitsijat nyt vaan ovat itsekkäitä ja ajattelevat vaan omaa himoaan tupakkaan.

Minua on ärsyttänyt suunnattomasti leikkikentällä, kun yksi äiti vetää posket lomolla tupakkaa ketjuna. Senkun vetää, mutta kysyykö tämä koskaan, että sopiiko muille? Ei todellakaan. Tulee esim. penkille viereen istumaan ja alkaa polttamaan, vaikka kerrankin imetin penkillä vauvaa. No, minä sitten siirryin siitä muualle.

"vieras"
Minä olen aikoinaan polttanut lasten lähellä, lähinnä 7 vuotiaiden ja sitä vanhempien mutta olin myös itsekin lapsi ja myös ne muut lapset polttivat.
Yksikään ei ole vielä kuollut paitsi yksi mutta se kuoli muuhun juttuun

[QUOTE="vieras";22341551]Joo, ärsyttävää on ja samoin autossa polttelu lapset mukana.
Tupakoitsijat nyt vaan ovat itsekkäitä ja ajattelevat vaan omaa himoaan tupakkaan.

Minua on ärsyttänyt suunnattomasti leikkikentällä, kun yksi äiti vetää posket lomolla tupakkaa ketjuna. Senkun vetää, mutta kysyykö tämä koskaan, että sopiiko muille? Ei todellakaan. Tulee esim. penkille viereen istumaan ja alkaa polttamaan, vaikka kerrankin imetin penkillä vauvaa. No, minä sitten siirryin siitä muualle.[/QUOTE]
Minua ärsyttää julkisissa kulkuvälineissä, kun vanhemmat antavat lastensa huutaa ja laulaa. Eikä ikinä yhdellekään ole tullut mieleen kysyä keneltään haittaako. Onhan se pikkuäpärän ääni varmaan omaan korvaan samettia, mutta aivan hirveältä se kaikille muille kuulostaa. Ja stressaantuminen on epäterveellistä. Koita siinä sitten istua mukavasti kun asennevammainen sinappitehdas huutaa metrin päässä kuin palosireeni. Inhottaa.

Minua ärsyttää julkisissa kulkuvälineissä, kun vanhemmat antavat lastensa huutaa ja laulaa. Eikä ikinä yhdellekään ole tullut mieleen kysyä keneltään haittaako.
Muakin ärsyttää :ashamed:. Ei varmaan saisi, mutta ärsyttää silti. Alkuviikosta samassa bussissa ollut muksu hoilotti jotain "laalaalaaaaaa....leeleeleeeee...." jne korkealta, tosi kovaa ja totaalisen epävireisesti. Eikä äiti kieltänyt. Yksi vaihto-opiskelija sitten lopulta menetti hermonsa sanoi että "tell her to stop that shit, thanks" :D

Huhheijjaa
[QUOTE="vieras";22341551]

Minua on ärsyttänyt suunnattomasti leikkikentällä, kun yksi äiti vetää posket lomolla tupakkaa ketjuna. Senkun vetää, mutta kysyykö tämä koskaan, että sopiiko muille? Ei todellakaan. Tulee esim. penkille viereen istumaan ja alkaa polttamaan, vaikka kerrankin imetin penkillä vauvaa. No, minä sitten siirryin siitä muualle.[/QUOTE]

Ja sä et voinut tietenkään sanoa sille tupakoivalle mammalle mitään vaan sen ois pitäny lukea sun ajatukset?

"vieras"
Ja sä et voinut tietenkään sanoa sille tupakoivalle mammalle mitään vaan sen ois pitäny lukea sun ajatukset?
En sanonut en. Ihan siitä syystä, että katsoin, että tuo on sen tasoinen asia, mistä EI tarvitse joutua sanomaan, pitäisi tajuta sanomattakin, että ei ole sopivaa polttaa toisen ääressä, kun toinen imettää pientä vauvaa.

Mutta jos jatkoa seuraa, niin tasan tarkkaan sanon. Myrkyttäköön oman lapsensa, jos välttämättä haluaa, minun ei.
Mutta kuten sanottua, tupakoitsijat ovat itsekkäitä paskoja.

egwdsv
[QUOTE="vieras";22341534]savut mammojen naamalle. Ja nauran paskasesti. :D[/QUOTE]

Muista puhaltaa tänne päin kans!!! :D Tuli lopetettua tässä lasten tulon myötä, mutta voi kun kaipaan yhä sitä tupakkaa ja sen tuoksua. :)

"heh"
Muakin ärsyttää :ashamed:. Ei varmaan saisi, mutta ärsyttää silti. Alkuviikosta samassa bussissa ollut muksu hoilotti jotain "laalaalaaaaaa....leeleeleeeee...." jne korkealta, tosi kovaa ja totaalisen epävireisesti. Eikä äiti kieltänyt. Yksi vaihto-opiskelija sitten lopulta menetti hermonsa sanoi että "tell her to stop that shit, thanks" :D
mistä sä tiedät et se oli vaihto-opiskelija?? :D

Yhteistyössä