Kukaan tullut raskaaksi Cerazetesta ja imetyksestä huolimatta??

• Viestiketjun aloittaja ei kai vaan???
  • Ensimmäinen viesti
ei kai vaan???
Eli niin, mulla on puolivuotias vauva jota edelleen imetän, lisäksi syön Cerazettea... Nyt kuitenkin tutunlainen olo päällä, viime yönä mm. liitoskipuja :eek: Ei saakeli en kai mä nyt voi olla raskaana, se olis kamalaa, anteeksi vaan.... Menkat ei oo millään muotoa säännölliset noilla pilsuilla, välillä jotakin tiputtelee ja välillä pitkäkin tauko. Kuukautiset siis alkaneet n. 2kk synnytyksestä.

Onko kukaan tullut raskaaksi noista pillereistä huolimatta?

Ja juuuuu, menen tänään ostamaan testin kun alkoi niin hämätä tää juttu.

Kuulostaa tutulle. Montakohan testiä tein imetysaikana kun söin noita pillereitä. Mulla menkat alko vasta imetyksen lopetuksen jälkeen, joten sekin vielä lisäs jännitystä. Mitään tiputteluvuotoja ei ollut imetyksen aikana toisin kuin nyt, menkkojen jälkeen tiputellut enemmän ja vähemmän jo toista viikkoa.

aloittaja
Osaisko joku sanoa noista liitoskivuista? Yöllä oli ihan samanlainen olo kun raskaana ollessa, mulla oli sillon tosi pahana ne kivut ja tuntui kylkeäkin kääntäessä jne. Nytkin heräsin siihen kipuun :( Hormonithan sen aiheuttaa, joten onkohan miten yleistä että näin pitkän ajan jälkeen alkaa taas vaivata? Kun muutoin ne kivut kyllä lakkas synnärillä eikä oo sen koommin ollut.

Mutta helpottava kuulla että ainakaan vielä ei ole kukaan ilmoittautunut cerazette-vauvan vanhemmaksi :p

Yhteistyössä