Kenellä ei käy joulupukki? Siis ettei lapsia ole opetettu siihen uskomaankaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh:

Luin ensin "aivoton lapsiparka", sitten "avioton" ja "uskomattomasta agentista" näytti myös olevan juttua... Minäkö väsynyt?

Joulupukkiuskonto ei ole virallinen uskonto, vaikka seuraajiensa puolesta sen aseman olisikin ansainnut.
Puhe olikin tuosta jumalanpalvontahömpästä. Onhan joulupukki samaa sarjaa hahmona, mutten usko kenenkään harrastaneen terrorismia vakaumuksellisen joulupukkiin uskomisen vuoksi :D

Puhe olikin tuosta jumalanpalvontahömpästä. Onhan joulupukki samaa sarjaa hahmona, mutten usko kenenkään harrastaneen terrorismia vakaumuksellisen joulupukkiin uskomisen vuoksi :D

Väitän, että olet väärässä!

"Sä et saa lahjoja, jos et oo kiltisti... Joulupukki tuo tuhmille vaan risuja. Eiks vaan äiti? Jos et anna mulle sun karkkeja, mä kirjotan joulupukille, että sä oot tuhma..."

Mutta kaikilla on oikeus jumaliinsa ja uskontoonsa, eikä muilla ole lupaa pilkata toisen pyhää asiaa tai loukata pyhää tilaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väitän, että olet väärässä!

"Sä et saa lahjoja, jos et oo kiltisti... Joulupukki tuo tuhmille vaan risuja. Eiks vaan äiti? Jos et anna mulle sun karkkeja, mä kirjotan joulupukille, että sä oot tuhma..."
Totta!!! Ja kaiken lisäksi Joulupukilla on tonttusoluja ympäri maailmaa, jotka valmistelevat Joulupukin salaista juonta siitä, mihin perheeseen tänä vuonna isketään risupuskalla.