ehkä vähän outo kysymys mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p

Vieras
Käytättekö lapsilla niitä H&M:n velour yöpukuja (hello kitty, barbababa, spiderman jne), muutenkin kun yöpukuna? Jotenkin ne on vaan niin kivoja ja meillä lapsella tulee tosi kuuma jos laittaa yöksi...

=) Hyväpä kysymys. Mä olen ostanut niitä ihan olopuvuiksi, koska on ihahan pehmeitä ja sopivan paksuja. Monesti löytänyt kirppariltakin ja usein henkkamaukka alentaa noita esim. joulun jälkeen. Viimeksi tais makssa 5 koko puku. Meillä on kestänyt kovaakin kulutusta ja ollut niin lasten ja vanhempien mieleen. Yöpuvuiksi en vois meidän lapsille käyttää, tulis liian kuuma.

=) Hyväpä kysymys. Mä olen ostanut niitä ihan olopuvuiksi, koska on ihahan pehmeitä ja sopivan paksuja. Monesti löytänyt kirppariltakin ja usein henkkamaukka alentaa noita esim. joulun jälkeen. Viimeksi tais makssa 5 koko puku. Meillä on kestänyt kovaakin kulutusta ja ollut niin lasten ja vanhempien mieleen. Yöpuvuiksi en vois meidän lapsille käyttää, tulis liian kuuma.

Meillä myös lapsi tykkää paljon niistä. Eli voin sitten laittaa lapselle muutenkin, ettei muiden tartte kummastella kun lapsi kulkee yökkärissä :D

Yhteistyössä