Kaipaan mieheltäni muutenkin huomiota kuin pelkästään seksiä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetin harmaa

Vieras
Ja koska mieheni ei sitä tunnu minulle antavan, on minun seksihalunikin lentäneet taivaan tuuliin! Tää rupee itteänikin jo ahdistaa, noh, ja tietenkin miestä kun en anna. Haluaisin että mies pitäisi mua joskus hyvänä ihan muuten vaan, halaisi, huomioisi, suukottaisi jne ILMAN että sen tarviaisi johtaa mihinkään! Ymmärrätteköhän mitä tarkoitan..? Olen sanonut miehelleni tämän monet, monet miljoonat kerrat, mutta kovakallo kun ei tajua tai ota opikseen. Mä olen yrittänyt hommailla miehen kanssa niin että mua ei tee yhtään mieli, mutta jälkeen päin olo on kauhea.. Tietenkin haluaisin hommailla oman mieheni kanssa, mutta haluan että molemmat ovat siinä hommassa mukana ihan täysillä! Eikä niin että mä tyyliin katson kelloa ja odotan että se olis jo ohi..
 
Todellakin ymmärrän ja olen itsekkin joutunut tässä (nyt 4vuosi menossa) joskus huomauttamaan.. Kyllähän se onneksi suukottelee ja halailee muutenkin, mutta silti tuntuu, että aina vaan käsi hiplaamassa pimppiä tai tissiä :D Kyllä se kuitenkin olen minä, joka menee ne pusut ja halit antamaan ja mies tietysti sitten antaa myös.

Yritätkö sä pussata miestä, halata yms? Miten reagoi?
 
olkaa naiset onnellisia jos miehenne teitä haluaa, älkääkä valittako turhasta. Voipi se syy olla teidänkin päässä jos ei tee mieli seksiä... miehet on miehiä ja naiset naisia.
 
Todellakin ymmärrän ja olen itsekkin joutunut tässä (nyt 4vuosi menossa) joskus huomauttamaan.. Kyllähän se onneksi suukottelee ja halailee muutenkin, mutta silti tuntuu, että aina vaan käsi hiplaamassa pimppiä tai tissiä :D Kyllä se kuitenkin olen minä, joka menee ne pusut ja halit antamaan ja mies tietysti sitten antaa myös.

Yritätkö sä pussata miestä, halata yms? Miten reagoi?

Minä menen paljon pussaamaan tai halaamaan miestä, joskus mies on ihan samalla tuulella että pussaillaan, mutta joskus se työpäivän jälkeen sohvalla maatessaan saattaa käskeä mut pois siitä, no sehän tietenkin tuntuu pahalta vaikka kyllä minä sen ymmärrän jos haluaa levätä. Mutta jos mä en menis pussailee mun miestä niin tuskin sekään tulisi mun luo halimaan tai pussaamaan ilman että on taka-ajatuksia...
 
olkaa naiset onnellisia jos miehenne teitä haluaa, älkääkä valittako turhasta. Voipi se syy olla teidänkin päässä jos ei tee mieli seksiä... miehet on miehiä ja naiset naisia.

No musta tuntuu suorastaa siltä että jos annan miehelle ilman että mua on sytytelty, niin ihan kuin olisin raiskattu.. Hiton likainen ja tunnoton olo moisen jälkeen! Aivan varmasti harrastaisin miehen kanssa useammin seksiä jos hän huomioisi minua enemmän, nyt tuntuu siltä kuin olisin joku panonukke, johon saa kaataa lastin ilman että sitä tarviaa lämmittää...
 
Olen sanonut miehelleni tämän monet, monet miljoonat kerrat, mutta kovakallo kun ei tajua tai ota opikseen.

Kyllä ap:n miehen asenteessa on jotain vialla kun ei kuulosta puhetta ymmärtävän. Parisuhteen virkeänä pysymisen edellytyksenä on, että kumpikin panostaa suhteeseen ja koettaa sitä kehittää.

Mieheltäsi tämä halu tuntuu puuttuvan.
 
Kyllä ap:n miehen asenteessa on jotain vialla kun ei kuulosta puhetta ymmärtävän. Parisuhteen virkeänä pysymisen edellytyksenä on, että kumpikin panostaa suhteeseen ja koettaa sitä kehittää.

Mieheltäsi tämä halu tuntuu puuttuvan.

Olen sanonut myös tuon hänelle, että haluaako panostaa tähän meidän suhteeseen ollenkaan, olla tässä vain puoliksi vai mikä on. Mä olen heittäytynyt tähän juttuun aivan tosissani, haluan selvittää ongelmat ja tämä on minulle ja meille aika iso ongelma.. Nämä asiat ja kysymykset saa mut miettimään ja pohtimaan että siksikö mies ei ole halunnut sitoutua minuun, ei olla kihloissa tai puhuttu koskaan naimisiin menosta, tai juu, minä olen puhunut, ei mies... Ei perhana, oonko mä jotenkin näin sokea...
 
Tarinassasi on paljon tuttua ap...
Meillä meni niin että seksiä kyllä oli, vähän liiankin kanssa toisinaan mutta helliä sanoja tms ei.
Sitten selviskin että nämä hellät sanat ja muu hellyys olikin suuntautuneena toiseen naiseen.
 
olkaa naiset onnellisia jos miehenne teitä haluaa, älkääkä valittako turhasta. Voipi se syy olla teidänkin päässä jos ei tee mieli seksiä... miehet on miehiä ja naiset naisia.

Suksi suolle, äläkä kommentoi asioita joita et tajua.

Kyllä se on miehen vastuulla käyttäytyä niin, että naisenkin halut edes mahdollisesti heräävät. Eikä ne herää silloin, jos miehen mielessä on vaan oman tarpeen tyydytys. Kukaan ei halua olla mikään pelkkä panopuu suhteessa.
 
Kuulostaa enemmän kuin tutulta! Kyllä mies minuutin tai pari halailee, mutta sitten alkaa aina se tuttu housujen repiminen nilkkoihin ja mielellään hän ihan kuiviltaan sisään tunkisi, ainakaan jos en mitään sano vastaan tai estele. :( Tyynyn halaaminen tuntuu usein paremmalta idealta kuin miehen halaaminen. Raiskattu olo tosiaan tulee sen jälkeen, jos antaa miehen toivomat pikaset kuiviltaan. :(
 
olkaa naiset onnellisia jos miehenne teitä haluaa, älkääkä valittako turhasta. Voipi se syy olla teidänkin päässä jos ei tee mieli seksiä... miehet on miehiä ja naiset naisia.

Eipä siinä kovin haluttu olo tule, jos mies tyhjentää vain pikaisesti lastin. Ihan vaan sellainen olo tulee, että miehen käsi taisi olla kipeä, kun ei runkkaus maittanut, vaikka se olisi ajanut saman asian.
 
Kyllä meillä seksiä on ja molemmat sitä haluaa :) Vielä aika rietasta menoa voisi sanoa ;) Kiihkeää on, mutta siihen se tuntuu joskus jäävän..

Minä halusin paljon seksiä, kun olin ihastunut toiseen, mutta se toinenkaan ei tule oikeassa elämässä kysymykseen. Hän on varattu, silmissään kuolleen kalan ilme, naama enimmäkseen norsunvitulla, puheen sävy ilkeä ja näyttää iloiselta vain, jos saa tuoda itseään esille. Feromoneista luultavasti johtuu, että kykenen tuntemaan vetoa moiseen tapaukseen. Onneksi tiedostan.
 

Yhteistyössä