mä sain naapurilta itsenäisyyspäivän kynttilän ylioppilaslahjaksi
olet vissiin saanut ne minultaOlen saanut varvassukat, Tiimarin rihkama koriste-esineitä, rihkama joulukoristeita jouluna... Siis on hienoa, että minua on muistettu, mutta nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tulleet yhdeltä samalta henkilöltä. Jutut todellakin ovat sellaisia, että pääasia, että jotain antaa, ilman mitään funktiota. En vaan voi käsittää. :/ Miksei mieluummin antanut suklaalevyä tai oikeastaan ihan mitä vaan muuta. Ei nyt tarvitse asialla kovasti omaa päätä vaivata, jos nyt välttämättä haluaa minulle jotain ostaa, mutta ihan kuin noissa jutuissa olisi mietitty, että mikä on sellainen juttu, mitä en ainakaan tarvitse ja halua?
ESim. varvassukat, miten niin ilman funktiota? Kai sulla varpaat on? Ja joulukoristeet jouluna..Olen saanut varvassukat, Tiimarin rihkama koriste-esineitä, rihkama joulukoristeita jouluna... Siis on hienoa, että minua on muistettu, mutta nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tulleet yhdeltä samalta henkilöltä. Jutut todellakin ovat sellaisia, että pääasia, että jotain antaa, ilman mitään funktiota. En vaan voi käsittää. :/ Miksei mieluummin antanut suklaalevyä tai oikeastaan ihan mitä vaan muuta. Ei nyt tarvitse asialla kovasti omaa päätä vaivata, jos nyt välttämättä haluaa minulle jotain ostaa, mutta ihan kuin noissa jutuissa olisi mietitty, että mikä on sellainen juttu, mitä en ainakaan tarvitse ja halua?
En tunne ketään, joka oikeasti pitäisi varvassukista, saati käyttäisi niitä. Minulla ei ole niille mitään funktiota. Varmaan jotkut tykkää, mutta eivät ole minun juttuni. Minulle niillä oli yhtä paljon käyttöä, kuin voisit ehkä kuvitella itsellesi olevan yhdellä ylimääräisellä nuppineulan nupilla... Tai ehkä sinulla on sillekin käyttöä, mutta minulla ei ole. Minusta on henkilökohtaisesti hieman outoa antaa joulukoristeita jouluna, sillä itse otan ne esiin jo hyvissä ajoin ennen joulua ja kuuluvat joulun odotukseen. Kaikki siis on jo valmiina silloin aattona, enkä tarvitse muuta. Nuo oli siis vielä sellaista mautonta rihkamaa, jota Tiimarista saa... Kyllähän ne ovat joidenkin makuun, mutta eivät minun, ja kun ne antaa tuolloin, niin vaikka ne ovatkin hienoja, niin ne menevät aika pian vaan säilytykseen odottamaan seuraavaa joulua. Yhdeltä henkilöltä olen kyllä onnistunut saamaan ihan hienoja joulukoristeita jouluna. Oikein laadukasta käsityötä, joita ei notku joka hyllyn nurkassa.ESim. varvassukat, miten niin ilman funktiota? Kai sulla varpaat on? Ja joulukoristeet jouluna..
Kuin myösAnoppini ostaa minulle aina kamalaa krääsää kirppareilta, siis jotain aivan käsittämätöntä. Esim. viime joululahjaksi sain jonkin ikivanhan VHS musikaalin. Olemme aivan erityyppisiä ihmisiä, myönnän itse olevani kaiken hyvin laadukkaan ja pitkäkestoisen materian perään kuin että ostaisin jotain vain kun halvalla saa. Mutta näin, jättäisi ostamatta. Heitän kaikki lahjat välittömästi roskiin.
Mielenkiintoinen ajatus, ettei esteetiikalla olisi käyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22334016:oudosta tiedä, mutta turhin on ainaki kukkapuska. ei mitään käyttöä eikä voi syödäkkään.
sitä estetiikkaa on niin monessa muodossa että ei kukat kiinnosta.Mielenkiintoinen ajatus, ettei esteetiikalla olisi käyttöä.
Olisiko esim. kuntopyörällä?