G:oudoin lahja,mitä olet saanut

• Viestiketjun aloittaja niira
  • Ensimmäinen viesti
"Myy"
Mun mies antoi seurustelumme alkutaipaleella eli kohta kolmetoista vuotta sitten mullen "tuliaisena"lasten kirjan Valpuri utelias vasikka - siinä oli sellanen vasikka keskellä kirjaa jota painamalla kuului vinkaisu. Olisko ollu vinkki lapsellisuudestani (meillä on ikäeroa 20 vuotta) vai liiasta uteliaisuudesta... Empä tuota tiiä mutta kirja on edelleen tallella ja käytössä jo kolmannella lapsellamme :)

"vieras"
Sain joskus ala-asteikäisenä lahjaksi suolasirottimen joka on muodoltaan riikinkukon mallinen. Suola tulee ulos rintakehästä. Se on oikein värikäs ja siinä on feikkukultaukset reunoissa.

"vieras"
mä sain naapurilta itsenäisyyspäivän kynttilän ylioppilaslahjaksi :)

Ja me saimme mieheni kanssa yhteiseksi jouluahjaksi Liukko-Sundströmin ylioppilaspupu-mukin. Onhan tuo ihan käytössä ollut, mutta silti...

Oudoin lienee silti joskus ukiltani saamani "joululahja". Lapsena sain häneltä ison paketin ja kun aloin sitä avaamaan, sisältä paljastui aina inasen pienempi paketti. Mitään tavaraa ei paketissa ollut, pelkkiä tyhjiä paketteja toisensa perään. Oli ukki oikea huumorimies, no-joo...Ei ehkä pienelle lapselle kovin kiva tsoukki...

"vieras"
[QUOTE="miisa";22329398]:LOL: sanotaan että ajatushan se on se tärkein[/QUOTE]

Joo, sitähän se yritti sanoa. Noikin tuli vasta päivän myöhässä kun en pystynyt enää olemaan itkemättä sitä, kun se oli unohtanut mun synttärit kokonaan.

Että semmosta.

anoppi
Anoppini ostaa minulle aina kamalaa krääsää kirppareilta, siis jotain aivan käsittämätöntä. Esim. viime joululahjaksi sain jonkin ikivanhan VHS musikaalin. Olemme aivan erityyppisiä ihmisiä, myönnän itse olevani kaiken hyvin laadukkaan ja pitkäkestoisen materian perään kuin että ostaisin jotain vain kun halvalla saa. Mutta näin, jättäisi ostamatta. Heitän kaikki lahjat välittömästi roskiin.

324
Olen saanut varvassukat, Tiimarin rihkama koriste-esineitä, rihkama joulukoristeita jouluna... Siis on hienoa, että minua on muistettu, mutta nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tulleet yhdeltä samalta henkilöltä. Jutut todellakin ovat sellaisia, että pääasia, että jotain antaa, ilman mitään funktiota. En vaan voi käsittää. :/ Miksei mieluummin antanut suklaalevyä tai oikeastaan ihan mitä vaan muuta. Ei nyt tarvitse asialla kovasti omaa päätä vaivata, jos nyt välttämättä haluaa minulle jotain ostaa, mutta ihan kuin noissa jutuissa olisi mietitty, että mikä on sellainen juttu, mitä en ainakaan tarvitse ja halua? :)

"joo"
Olen saanut varvassukat, Tiimarin rihkama koriste-esineitä, rihkama joulukoristeita jouluna... Siis on hienoa, että minua on muistettu, mutta nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tulleet yhdeltä samalta henkilöltä. Jutut todellakin ovat sellaisia, että pääasia, että jotain antaa, ilman mitään funktiota. En vaan voi käsittää. :/ Miksei mieluummin antanut suklaalevyä tai oikeastaan ihan mitä vaan muuta. Ei nyt tarvitse asialla kovasti omaa päätä vaivata, jos nyt välttämättä haluaa minulle jotain ostaa, mutta ihan kuin noissa jutuissa olisi mietitty, että mikä on sellainen juttu, mitä en ainakaan tarvitse ja halua? :)
olet vissiin saanut ne minulta :(

ok
ESim. varvassukat, miten niin ilman funktiota? Kai sulla varpaat on? Ja joulukoristeet jouluna..

324
[QUOTE="joo";22329502]olet vissiin saanut ne minulta :([/QUOTE]

En usko, että olen saanut ne sinulta. :) Ei minulla myöskään ole mitään tätä henkilöä vastaan, joka ne on minulle aikoinaan hankkinut. Pidin häntä kyllä ihan mukavana henkilönä, enkä ajatellut hänestä mitään pahaa, vaikka lahjat eivät nyt olleetkaan tyyliäni. Pidin häntä vain sellaisena, että oli tottunut erilaisiin asioihin ja hänen elämänsä oli erilaista kuin minun, eikä hän ollut kasvanut samanlaisessa ympäristössä kuin minä. Hänelle Joulu ei ehkä ollut ihan sama asia kuin minulle, eikä hänen maailmansa ollut ihan kuin minun. Ei hän kuitenkaan paha ihminen ollut, vaikka lahjat eivät nyt ihan osuneetkaan nappiin. Tätä henkilöä en ole nähnyt useaan vuoteen minusta johtumattomista syistä. Hän lienee nyt olevan 45 vuoden ikäinen. Oli ihan kiva kuitenkin, että muisti minua lahjoilla. Olen ihan kiitollinen! :)

324
ESim. varvassukat, miten niin ilman funktiota? Kai sulla varpaat on? Ja joulukoristeet jouluna..
En tunne ketään, joka oikeasti pitäisi varvassukista, saati käyttäisi niitä. Minulla ei ole niille mitään funktiota. Varmaan jotkut tykkää, mutta eivät ole minun juttuni. Minulle niillä oli yhtä paljon käyttöä, kuin voisit ehkä kuvitella itsellesi olevan yhdellä ylimääräisellä nuppineulan nupilla... Tai ehkä sinulla on sillekin käyttöä, mutta minulla ei ole. Minusta on henkilökohtaisesti hieman outoa antaa joulukoristeita jouluna, sillä itse otan ne esiin jo hyvissä ajoin ennen joulua ja kuuluvat joulun odotukseen. Kaikki siis on jo valmiina silloin aattona, enkä tarvitse muuta. Nuo oli siis vielä sellaista mautonta rihkamaa, jota Tiimarista saa... Kyllähän ne ovat joidenkin makuun, mutta eivät minun, ja kun ne antaa tuolloin, niin vaikka ne ovatkin hienoja, niin ne menevät aika pian vaan säilytykseen odottamaan seuraavaa joulua. Yhdeltä henkilöltä olen kyllä onnistunut saamaan ihan hienoja joulukoristeita jouluna. Oikein laadukasta käsityötä, joita ei notku joka hyllyn nurkassa. :)

myöskin
Anoppini ostaa minulle aina kamalaa krääsää kirppareilta, siis jotain aivan käsittämätöntä. Esim. viime joululahjaksi sain jonkin ikivanhan VHS musikaalin. Olemme aivan erityyppisiä ihmisiä, myönnän itse olevani kaiken hyvin laadukkaan ja pitkäkestoisen materian perään kuin että ostaisin jotain vain kun halvalla saa. Mutta näin, jättäisi ostamatta. Heitän kaikki lahjat välittömästi roskiin.
Kuin myös :D
Ja lahjaa annettaessa muistetaan mainita, että kun kirpputorilta löysin :D...eipä olis tullut itselle mieleenkään, kun mainosreppu paketista löytyi :whistle:

Yhteistyössä