eiks vaa.. Mul on toi turkki jossai talles vieläkiAlkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22327099:ihanan glamour
eiks vaa.. Mul on toi turkki jossai talles vieläkiAlkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22327099:ihanan glamour
jepp,osasit tyylin jo pienenäeiks vaa.. Mul on toi turkki jossai talles vieläki
Poltto - download.fi: Suomalainen ilmaisohjelmien sivustoNo pitää miettiä mitä teen tuon kanssa. Mulla on kaikki muistitikut niin täynnä, että ei niihin mahdu tuollaasia. Polttava asema on, mutta ei mitään poltto-ohjelmaa koneella.
Niin ja kiitos sulle. =)
hahaha todellakin :heart: Sit mul oli vauvana sellaset valkoset NAHKAvaunut Oli varmaa päheet ja viimäsint huutooAlkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22327257:jepp,osasit tyylin jo pienenä
ei ole totta !!! tuossa voisin olla mie parivuotiaana (asua lukuunottamatta) tuo ilme, asento ja hiukset.. jotenkin. meinasin jo hermostua, että mistä pirusta olet saanut meikäläisen kuvan
Ennen automerkit sentäs erotti toisistaan, nykyään kaikki ovat suurinpiirtein samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22326826:kiitti,mä tykkään sikana vanhoista autoista mutta empä niitä osaa merkilleen sanoa
Ihana!Mä laitan tän puudelikuvan tähänkin kasaria niin kasaria...
Galleria ei anna linkittää suoraan kuviin, valitettavastiMinä ja mun sisarukset joskus -90 luvun alussa.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22327982:ei ole totta !!! tuossa voisin olla mie parivuotiaana (asua lukuunottamatta) tuo ilme, asento ja hiukset.. jotenkin. meinasin jo hermostua, että mistä pirusta olet saanut meikäläisen kuvan
taitavat olla Brio-merkkiset, siis vaunut jotka saa myös rattaiksi, on muuten todella hyvät käytössä talvella isojen renkaiden vuoksi, mulla oli tuon tapaiset ( sain lainaan kaverilta, olivat vanhat jo silloin, mutta ovat muuten vieläkin jossainpäin Suomea käytössä, varsin lujaa tekoa siis) kun isompi tyttöni oli pieni
siekö siinä ? Voi yhyren kerran mikä söpöläinen :heart:
Olikohan meillä tollainen samanlainen lelu. Taisi olla joku koira.