onko tarpeeksi ulos taaperolle? +1c

• Viestiketjun aloittaja "huu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="huu";22321211]pitkähihainen body+sukkikset ja farkut+huppari ja välikausi takki ja housut?[/QUOTE]

minkäikänen taapero?
Meillä on 3 vuotiaalla sisävaatteet ja siinä fleecekerrasto ja siinä välikausipuku päällä. Ja asteet -2-+5

Miks farkut? Meinaan vaan, että eikö paina siellä välikausihousjen alla? Ennemmin kollarit tai fleecehousut tms. Mutta siis jos liikkuu ite, eikä vain istu rattaissa niin kyllä varmaankin tarkenee. Villasukat jalkaan ja kunnon hattu niin hyvin menee.

Ei riitäis meidän kirpulle, on aika viluinen. Ja yleensä kuitenkin touhottaa ja kävelee, eikä istu paljoa paikallaan. Satunnaisesti toki saattaa viettää ulkoiluhetket rattaissa mutta sitten lisää lämmikettä, peitolla tai vaatekerralla.
Taasen kolmevuotiaalle on sopivasti alusvaatekerta(pitkätkalsarit ja t-paita)+villahousut tai kollarit ja pitkähihainen ja toki vielä vk haalari.

Riippuu mitä teette. Meillä (1,5-v. poika) riittäisi muuten, mutta päiväkotiin laittaisin vielä kerroksen fleeceä tai villaa kun ovat ulkona kauan ja aika pienellä pihalla niin tulee istuskeltua paikallaankin hiekkalaatikolla jne,

Ei ne farkut siellä vk-puvun alla paina. Mä en ymmärrä miten ne farkut muka on niin kamalan epämukavat aina, kuljetteko itse verkkareissa?

Ei ne farkut siellä vk-puvun alla paina. Mä en ymmärrä miten ne farkut muka on niin kamalan epämukavat aina, kuljetteko itse verkkareissa?
Jos vain kehtaisin. :D Kyllä on leikkivällä lapsella ikävämmät päällä.

Ja ovat itselläkin. Kun kotiin tuun tai alan jotain tehdä (missä pitää kyyristellä tai muuten liikkua ees taas) kyllä lentää farkut nurkkaan ja joustavammat vaatteet päällle.

[QUOTE="alkup";22321573]no jos sit sukkikset+body ja fleece haalari +vk-vaatteet?:)[/QUOTE]

Ei edelleenkään riittäis meidän neidille, mutta jos sun lapsi on ns. kuumakalle, niin varmaan voi toimiakin. Ei sitä tiiä kuin kokeilemalla. Mä laitan ennemmin liikaa ja vähennän kuin sitten liian vähän...

"willa"
Riippuu mitä teette. Meillä (1,5-v. poika) riittäisi muuten, mutta päiväkotiin laittaisin vielä kerroksen fleeceä tai villaa kun ovat ulkona kauan ja aika pienellä pihalla niin tulee istuskeltua paikallaankin hiekkalaatikolla jne,

Kokeile itse kuinka mukava on liikkua eli kiipeillä ja juosta farkut ulkohousujen alla.

Yhteistyössä