En kulje, mutta ulkohousujen alla ei minullakaan ole koskaan farkkuja - kyllä ne siellä alla vaan ovat epämukavat :/Ei ne farkut siellä vk-puvun alla paina. Mä en ymmärrä miten ne farkut muka on niin kamalan epämukavat aina, kuljetteko itse verkkareissa?
Hypitkö ja heilutko samanlain kuin 1,5 vuotias lapsi pihalla?Ei ne farkut siellä vk-puvun alla paina. Mä en ymmärrä miten ne farkut muka on niin kamalan epämukavat aina, kuljetteko itse verkkareissa?
Jos vain kehtaisin. Kyllä on leikkivällä lapsella ikävämmät päällä.Ei ne farkut siellä vk-puvun alla paina. Mä en ymmärrä miten ne farkut muka on niin kamalan epämukavat aina, kuljetteko itse verkkareissa?
Kokeile itse kuinka mukava on liikkua eli kiipeillä ja juosta farkut ulkohousujen alla.Riippuu mitä teette. Meillä (1,5-v. poika) riittäisi muuten, mutta päiväkotiin laittaisin vielä kerroksen fleeceä tai villaa kun ovat ulkona kauan ja aika pienellä pihalla niin tulee istuskeltua paikallaankin hiekkalaatikolla jne,
Ei ne farkut siellä vk-puvun alla paina. Mä en ymmärrä miten ne farkut muka on niin kamalan epämukavat aina, kuljetteko itse verkkareissa?