mun on ihan pakko kerjätä verta nenästä taas (= mulla on tylsää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";22315255]Eihän tuo ole saman värinen ku laittamas kuva,vai onko muka.
Näkyykö mulla ny värit jotenki väärin täs?:/[/QUOTE]

Mikä laittamani kuva?

Tämä on se, jollainen tukkani "kuuluu" olla, purppuraisempi on itse paikkamaalattu.

Mä olen samaa mieltä, että vaaleaa raitaa omaan väriin.

Sä olet saanut paljon ehdotuksia ja mitä mä sain lähinnä omaan vastaavaan ketjuun... : /

se onkin täällä kummallista että täällä vastataan eri ihmisille eri tavoilla, vaikka kysymyksen idea oliskin sama, siis kysyä mielipidettä.
Tosin mä olin eilen aika myöhään liikkeellä, oli jo aika hiljaista palstalla...eiköhän ainakin se mun vakio mummottelijani taas kohtaa hyppää esiin...

[QUOTE="vieras";22317370]Miksi valkaistu tai purppura tai ties mitä? Miksei luonnollisen kaunis ja ei halvan näköinen?[/QUOTE]

Minustako on kyse?

Olen tullut äijälle niin helvatan kalliiksi, että on vain reilua yrittää edes näyttää halvemmalta:saint:

Oikeasti, minä pidän violetista ja siitä, että voin päättää minkä väriset hiukseni ovat. Luonnollista tai ei, kaunista minun mielestäni.

Minustako on kyse?

Olen tullut äijälle niin helvatan kalliiksi, että on vain reilua yrittää edes näyttää halvemmalta:saint:

Oikeasti, minä pidän violetista ja siitä, että voin päättää minkä väriset hiukseni ovat. Luonnollista tai ei, kaunista minun mielestäni.
Sinun valkaisukommenttisi liittyi vain värin tarttumiseen, ei ollut kehotus vaalentamiseen. Mutta yleisesti nämä ehdotukset ovat täällä välillä sen kaltaisia, että eivät varsinaisesti kohdetta kaunistaisi. Voiko joku tosiaan käsi sydämellä väittää, että Mary luonnollisen ruskean tukkansa kanssa näyttäisi kauniimmalta jossakin hätkähdyttäväsä purkkivärissä, kun ilmeisesti haluaa vaan näyttää nätiltä, ei tarkoituksellisen erikoiselta.

[QUOTE="vieras";22319056]Sinun valkaisukommenttisi liittyi vain värin tarttumiseen, ei ollut kehotus vaalentamiseen. Mutta yleisesti nämä ehdotukset ovat täällä välillä sen kaltaisia, että eivät varsinaisesti kohdetta kaunistaisi. Voiko joku tosiaan käsi sydämellä väittää, että Mary luonnollisen ruskean tukkansa kanssa näyttäisi kauniimmalta jossakin hätkähdyttäväsä purkkivärissä, kun ilmeisesti haluaa vaan näyttää nätiltä, ei tarkoituksellisen erikoiselta.[/QUOTE]

En tiedä, näyttäisikö kauniimmalta, mutta kauniilta yhä näyttäisi.:)

Tämä nykyinen. Ehkä jotain vaaleampaa raitaa mutta ei paljoa. Sellaista.. miksi sitä nyt sanotaan? Kalifornian vaaleaa, kuin auringon itsensä haalentamaa? Pysy luonnollisessa, älä leikkaa =)

tiedän mitä tarkoitat kuin auringon vaalentamilla raidoilla, tähän tulee sellaisia aina kesällä jos on kovin aurinkoinen ja kuuma kesä.
pakko noita latvoja on vielä vähän keväällä typistää, kun talvi kuivattaa, mutta mitään hirveän erikoista tai räväkkää mallia en (enää) kokeile

[QUOTE="vieras";22319056]Sinun valkaisukommenttisi liittyi vain värin tarttumiseen, ei ollut kehotus vaalentamiseen. Mutta yleisesti nämä ehdotukset ovat täällä välillä sen kaltaisia, että eivät varsinaisesti kohdetta kaunistaisi. Voiko joku tosiaan käsi sydämellä väittää, että Mary luonnollisen ruskean tukkansa kanssa näyttäisi kauniimmalta jossakin hätkähdyttäväsä purkkivärissä, kun ilmeisesti haluaa vaan näyttää nätiltä, ei tarkoituksellisen erikoiselta.[/QUOTE]

mitään hirveän erikoista en halua, tärkeintä olisi että hiukset olisi kiiltävät ja terveen näköiset, mutta jotenkin haluaisin jotain piristystä tähän tummuuteen, täällähän on ehdotettu aika monenvärisiä raitoja, kuten esim hunajanvaaleaa, kultakuparia ja pronssia, toffeenruskeaa ja kaikki kuulostavat hyviltä vaihtoehdoilta :)

mitään hirveän erikoista en halua, tärkeintä olisi että hiukset olisi kiiltävät ja terveen näköiset, mutta jotenkin haluaisin jotain piristystä tähän tummuuteen, täällähän on ehdotettu aika monenvärisiä raitoja, kuten esim hunajanvaaleaa, kultakuparia ja pronssia, toffeenruskeaa ja kaikki kuulostavat hyviltä vaihtoehdoilta :)

Kesällä valittelit jotain vatsavaivoja ja olit menossa tutkimuksiin ? Oon hiukan utelias, mutta mitä sieltä vatsasta sit lopulta löytyi?

Kesällä valittelit jotain vatsavaivoja ja olit menossa tutkimuksiin ? Oon hiukan utelias, mutta mitä sieltä vatsasta sit lopulta löytyi?

no sieltä löytyi paitsi se vatsahaava niin jotain muutoksia maksasta, tarkemmin sanottuna jotain häikkää maksan sappitiehyeissä, tutkimukset ja hoito on siirretty Marian sairaalasta Meilahteen mutta ei kai tässä mitään isompaa hätää ole kun ei ole vieläkään kutsua sinne tullut.
Ja olen voinut ihan kohtuullisen hyvin nyt :)

Yhteistyössä